Ik vind het erg fijn dat ik je een nieuw inzicht heb kunnen gevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekeken
Of misschien zijn er ook andere landen met heel goede teams?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:53 schreef rmrt2010 het volgende:
Wat is dit toch voor OS met de meest kansrijke elftallen van Nederland die dit keer allemaal finales missen (Volleybalsters, hockeysters,handbal) of er in ten onder gaan. Misschien is dat strenge beleid van die NOC/NSF voorzitter, je weet wel die sporters die klaar waren eerder naar huis stuurden, toch een rol hierin gaan meespelen.
Wellicht, heel misschien, ik heb geen idee maar zou het mogelijk kunnen dat dat aan kwaliteit ligt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:53 schreef rmrt2010 het volgende:
Wat is dit toch voor OS met de meest kansrijke elftallen van Nederland die dit keer allemaal finales missen (Volleybalsters, hockeysters,handbal) of er in ten onder gaan. Misschien is dat strenge beleid van die NOC/NSF voorzitter, je weet wel die sporters die klaar waren eerder naar huis stuurden, toch een rol hierin gaan meespelen.
Bij de hockeysters niet, de rest wel jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht, heel misschien, ik heb geen idee maar zou het mogelijk kunnen dat dat aan kwaliteit ligt?
Dit. Waarom nog een 2e helft straksquote:
Hockeysters is wel de uitzondering jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de hockeysters niet, de rest wel ja
Halve finale is een prima prestatie van de handbalsters.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:53 schreef rmrt2010 het volgende:
Wat is dit toch voor OS met de meest kansrijke elftallen van Nederland die dit keer allemaal finales missen (Volleybalsters, hockeysters,handbal) of er ten onder gaan. Misschien is dat strenge beleid van die NOC/NSF voorzitter, je weet wel die sporters die klaar waren eerder naar huis stuurden, toch een rol hierin gaan meespelen.
quote:
quote:
Boeit niemand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Mani89 het volgende:
17-10, stel je voor dat dat bij het voetbal zou gebeuren.
Ja, precies. Voor zowel de volleybalsters als handbalsters is het al heel wat dat ze überhaupt in de halve finale terecht zijn gekomen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Halve finale is een prima prestatie van de handbalsters.
Kan wel als het voetbalveld een meter of 30 lang zou zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Hier hebben wij dus helemaal niks aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Boeiende postquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Maar goed dat dat bij volleybal anders isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wanvertoning.
Nederlanders wederom te weinig rendement voorin en te zwak achterin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |