Omdat nooit wedstrijden zijn . Tijdens de NBA play-offs was die nog goed in vormquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij heeft nog steeds zijn momenten. Maar je merkt dat hij er niet altijd meer zin in heeft. Want hij is een beetje te vervelend bij de laatste wedstrijden.
Atleten dan. De bond durft hij wel aan te vallen. Maar dat viel gisteren wel lekker samen om de kritiek bij Samuel en vooral Schippers weg te halen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Durft ook geen kritiek op NL'ers te geven.
Kroatië - Servië had die moeten doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat nooit wedstrijden zijn . Tijdens de NBA play-offs was die nog goed in vorm
Waren er nog relletjes bij die wedstrijd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kroatië - Servië had die moeten doen.
Ja bedoelde idd atleten. Was vrij zielig idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Atleten dan. De bond durft hij wel aan te vallen. Maar dat viel gisteren wel lekker samen om de kritiek bij Samuel en vooral Schippers weg te halen.
Viel er pas laat in, leek toen wel mee te vallen. Laatste deel wel heel veel technische fouten, maar dat kwam omdat de stand nog heel close was. Was mij verder niet veel opgevallen in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Waren er nog relletjes bij die wedstrijd?
Ik ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Churandy en Dafne, ik ben heel benieuwd hoe dit gaat verlopen qua gesprek
Why?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:32 schreef marimbondo het volgende:
Henry met zijn beentjes weer over elkaar, wat triggered dat mij zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |