Doet ie normaal ook wel, alleen is ie gewoon te soft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gregory zegt zowaar wat zinnigs vandaag
Ik ook niet hoor, maar het maakt het geheel wel extra vol.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk groepfasewedstrijden van andere landen eigenlijk niet.
Ik snap niet waarom iedereen kaal is, maar goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:12 schreef DeLuna het volgende:
Vrouwen polstoekhoogspringen zonder haar
Ik heb hem niet vaak gezien maar de keren dat hij aan het woord is vind ik hem ook wel een goed spreker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet ie normaal ook wel, alleen is ie gewoon te soft.
Dan hadden ze toch beter wat individuele sporten zoals boogschieten oid later kunnen programmerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar het maakt het geheel wel extra vol.
Er zijn in de eerste week echt meer medal events dan in de tweede week volgens mij. Met het zwaartepunt volgens mij de 7e dag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar het maakt het geheel wel extra vol.
Dit. Hij is vooral wat te wisselvallig wat betreft zijn kritiek. Te vaak dat hij niks durft te zeggen als het wel zou kunnen en eigenlijk zou moeten zeggen. Daar zie je er dan heel erg omheen praten, dat is jammer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet ie normaal ook wel, alleen is ie gewoon te soft.
Onder andere inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch beter wat individuele sporten zoals boogschieten oid later kunnen programmeren
Ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn in de eerste week echt meer medal events dan in de tweede week volgens mij. Met het zwaartepunt volgens mij de 7e dag.
Op de winterspelen is dat veel minder zo.
Laura.quote:
Heeft al iets heel raars gezegdquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:18 schreef Redefine het volgende:
Ha ha Mart weer eventjes kort in vorm. Maar zal straks wel weer doorslaan.
Durft ook geen kritiek op NL'ers te geven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit. Hij is vooral wat te wisselvallig wat betreft zijn kritiek. Te vaak dat hij niks durft te zeggen als het wel zou kunnen en eigenlijk zou moeten zeggen. Daar zie je er dan heel erg omheen praten, dat is jammer.
Uiteraard. Hij heeft nog steeds zijn momenten. Maar je merkt dat hij er niet altijd meer zin in heeft. Want hij is een beetje te vervelend bij de laatste wedstrijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |