Wat een wereld van verschil met Gregory is dat zeg. Wat dat betreft kun je liever Fatima hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Gregory, tja.
Ik mis nog steeds Joost.
Nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:51 schreef DO2 het volgende:
Hopen we stiekem dat Bolt het stokje laat vallen, mensen?
Als je eenmaal geaccepteerd binnen de NOS, hoef je nooit meer weg. Zie maar wat voor kanslozen er al jaren zitten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer loopt contract van Dione af?
Alleen basketbal halve finale bij de mannen en wat wedstrijden bij taekwondo. Verder gewoon echt helemaal niets inderdaadquote:
Heat 5 wint Potapenko in een tijd van 2:11.52quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:57 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Tot 1:15 zwemmen vrouwen staat op mijn stream
Idd. Maar, stond op het lijstje, dus vragen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:44 schreef Redefine het volgende:
Lekkere vraag ook of ze niet uit elkaar moeten gaan, nadat ze al meerdere keren hebben gezegd samen door te willen tot de volgende Spelen.
OR wordt verbroken door een Russische naar 2:07,94quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:57 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Tot 1:15 zwemmen vrouwen staat op mijn stream
Ah ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd. Maar, stond op het lijstje, dus vragen.
Begrijp ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:39 schreef DO2 het volgende:
Ik begrijp nog altijd niet waarom ze bij BMX alles 3x rijden, behalve bij de finale. Ik ben n groot voorstander van het verkleinen van de variantie. Maar wanneer ze het niet langer toepassen wanneer het er écht toe doet, kunnen ze het netzo goed niet doen.
Sedoc is wel te saai ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een wereld van verschil met Gregory is dat zeg. Wat dat betreft kun je liever Fatima hebben.
Of als Kuijken gaat stoppen, kunnen ze die er wel neerzetten. Die levert altijd wel goede teksten
Ik kijk nog ontzettend uit naar de triatlonquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sedoc is wel te saai ja.
Ik moet trouwens zeggen dat ik de indeling van het einde van de OS altijd wat ongelukkig vind. Ik heb nu al een beetje een nachtkaars gevoel. Buiten de moderne vijfkamp morgen eigenlijk heel weinig waar ik nog naar uitkijk.. #randomgedachten
Ik heb dat met elke OS. Dat heeft grotendeels ook er wel mee te maken dat ik er heel erg naar toe leef en altijd wel een beetje in een zwart gat val als het is afgelopen (is wel vrij snel weer voorbij, maar toch). Dan heb je de laatste dagen al het gevoel dat het alweer bijna voorbij is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sedoc is wel te saai ja.
Ik moet trouwens zeggen dat ik de indeling van het einde van de OS altijd wat ongelukkig vind. Ik heb nu al een beetje een nachtkaars gevoel. Buiten de moderne vijfkamp morgen eigenlijk heel weinig waar ik nog naar uitkijk..
Ik kijk ook nog wel uit naar de estafettes en het speerwerpenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kijk nog ontzettend uit naar de triatlon
Dan heb je echt wat lachwekkends gezegd ja. Al had ik wel weer verwacht dat als het Bolt was geweest, het anders was geweest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Sedoc vindt het idioot. Nou, dan heb je t wel gedaan
Die had dat nooit op die manier gezegd, meer als grapje o.i.d. (a la Zlatan).quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je echt wat lachwekkends gezegd ja. Al had ik wel weer verwacht dat als het Bolt was geweest, het anders was geweest.
Let maar op, straks gaat Jorgensen gewoon verliezen van die Lollerbritten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Triatlon is toch al geweest gister met die 2 Engelse broertjes?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De eerste week is sowieso veel voller door judo + boogschieten + gewichtheffen tov worstelen en taekwondo. Waarbij ik de eerste 3 ook meer tot de verbeelding vind spreken (al vind ik taekwondo wel tof hoor)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb dat met elke OS. Dat heeft grotendeels ook er wel mee te maken dat ik er heel erg naar toe leef en altijd wel een beetje in een zwart gat val als het is afgelopen (is wel vrij snel weer voorbij, maar toch). Dan heb je de laatste dagen al het gevoel dat het alweer bijna voorbij is.
Maar daar bovenop loopt het programma de laatste dagen echt helemaal leeg. Er zijn teveel sporten die al te snel zijn afgelopen. Waarbij die sporten ook nog veel meer wedstrijden kort op elkaar spelen dan normaal.
De laatste dag is dan meestal helemaal treurig. Bij zomerspelen alleen marathon en wat finales van teamsporten. En bij de winterspelen ijshockeyfinale en de langlaufmarathon.
Die kunnen de meest gekke dingen zeggen en het nog menen ook, maar men denkt dat het een grapje is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Die had dat nooit op die manier gezegd, meer als grapje o.i.d. (a la Zlatan).
Vrouwen he. Met Rachel Klamer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Triatlon is toch al geweest gister met die 2 Engelse broertjes?
Dan neem ik een maand lang een Froome UIquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Let maar op, straks gaat Jorgensen gewoon verliezen van die Lollerbritten.
Plus dat je sowieso al de eerste week veel meer teamsporten hebt. Dus dat zit al zo vol.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste week is sowieso veel voller door judo + boogschieten + gewichtheffen tov worstelen en taekwondo. Waarbij ik de eerste 3 ook meer tot de verbeelding vind spreken (al vind ik taekwondo wel tof hoor)
Dat is ook volslagen idiootquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Die had dat nooit op die manier gezegd, meer als grapje o.i.d. (a la Zlatan).
Ik kijk groepfasewedstrijden van andere landen eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat je sowieso al de eerste week veel meer teamsporten hebt. Dus dat zit al zo vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |