Wat een wereld van verschil met Gregory is dat zeg. Wat dat betreft kun je liever Fatima hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Gregory, tja.
Ik mis nog steeds Joost.
Nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:51 schreef DO2 het volgende:
Hopen we stiekem dat Bolt het stokje laat vallen, mensen?
Als je eenmaal geaccepteerd binnen de NOS, hoef je nooit meer weg. Zie maar wat voor kanslozen er al jaren zitten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer loopt contract van Dione af?
Alleen basketbal halve finale bij de mannen en wat wedstrijden bij taekwondo. Verder gewoon echt helemaal niets inderdaadquote:
Heat 5 wint Potapenko in een tijd van 2:11.52quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:57 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Tot 1:15 zwemmen vrouwen staat op mijn stream
Idd. Maar, stond op het lijstje, dus vragen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:44 schreef Redefine het volgende:
Lekkere vraag ook of ze niet uit elkaar moeten gaan, nadat ze al meerdere keren hebben gezegd samen door te willen tot de volgende Spelen.
OR wordt verbroken door een Russische naar 2:07,94quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:57 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Tot 1:15 zwemmen vrouwen staat op mijn stream
Ah ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd. Maar, stond op het lijstje, dus vragen.
Begrijp ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:39 schreef DO2 het volgende:
Ik begrijp nog altijd niet waarom ze bij BMX alles 3x rijden, behalve bij de finale. Ik ben n groot voorstander van het verkleinen van de variantie. Maar wanneer ze het niet langer toepassen wanneer het er écht toe doet, kunnen ze het netzo goed niet doen.
Sedoc is wel te saai ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een wereld van verschil met Gregory is dat zeg. Wat dat betreft kun je liever Fatima hebben.
Of als Kuijken gaat stoppen, kunnen ze die er wel neerzetten. Die levert altijd wel goede teksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |