Dat zeg ik ook met die laatste zin, de logica van de rest van het toernooi te volgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:45 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, normaal is het 1 run. Maar als je ervoor kiest 3x te runnen omdat het nu eenmaal de olympische spelen zijn ( - wat ik alleen maar toejuich - ) , wees dan wel consequent.
ik bedoel ook überhauptquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Binnen deze context en binnen dit programma vind ik het vrij logisch dat ze dat niet laten zien.
Was gisteren gewoon op tv te zien hoor. En zat ook tijdens de overzichtsprogramma's. Ik ben een grote NOS criticus, maar in dit geval valt er weinig te klagen.quote:
Normale deelnemersveld is ook groter en is het 1 run per ronde iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik ook al raar sinds het op de Spelen staat. Nou schijnt het tijdens gewone toernooien slechts 1 run te zijn, heb ik van horen zeggen. Maar hier wordt een beetje te bewust voor spektakel gekozen i.p.v. de logica van de rest van het toernooi te volgen.
Ja, weet ik. Ik moest gewoon mn frustratie kwijt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook met die laatste zin, de logica van de rest van het toernooi te volgen.
Snap ik. Het was dan ook op een onwaarschijnlijke shit tijd, al heb ik het alsnog gezien haha.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:48 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik moest gewoon mn frustratie kwijt.
Als ze 67 is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer loopt contract van Dione af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |