Meestal doen ze het na elkaar. Dus eerst de ene sport, daarna de andere.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan ze nog lullen met de beachboys?
Bank opvullingquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan ze nog lullen met de beachboys?
Ik ben er ook bepaald geen fan van.quote:
Portugees (als in Portugal) is nog lelijker, dat klinkt gewoon als Russisch, zonder grap.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben er ook bepaald geen fan van.
Ja, al vind ik Russisch nog niet zo verschrikkelijk. Geen mooie taal, maar ook niet verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:38 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Portugees (als in Portugal) is nog lelijker, dat klinkt gewoon als Russisch, zonder grap.
Dat vind ik ook al raar sinds het op de Spelen staat. Nou schijnt het tijdens gewone toernooien slechts 1 run te zijn, heb ik van horen zeggen. Maar hier wordt een beetje te bewust voor spektakel gekozen i.p.v. de logica van de rest van het toernooi te volgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:39 schreef DO2 het volgende:
Ik begrijp nog altijd niet waarom ze bij BMX alles 3x rijden, behalve bij de finale. Ik ben n groot voorstander van het verkleinen van de variantie. Maar wanneer ze het niet langer toepassen wanneer het er écht toe doet, kunnen ze het netzo goed niet doen.
wrm? daar zitten helemaal geen NL'ers in :squote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft de NOS ook beelden/samenvatting van de finale van het beach volleybal?
Mee eens, de kans dat een Bradbury wint wordt dan wel heel erg groot. Gewoon 3 races met dubbele punten in de laatste race zou beter zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:39 schreef DO2 het volgende:
Ik begrijp nog altijd niet waarom ze bij BMX alles 3x rijden, behalve bij de finale. Ik ben n groot voorstander van het verkleinen van de variantie. Maar wanneer ze het niet langer toepassen wanneer het er écht toe doet, kunnen ze het netzo goed niet doen.
Binnen deze context en binnen dit programma vind ik het vrij logisch dat ze dat niet laten zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft de NOS ook beelden/samenvatting van de finale van het beach volleybal?
Ja, normaal is het 1 run. Maar als je ervoor kiest 3x te runnen omdat het nu eenmaal de olympische spelen zijn ( - wat ik alleen maar toejuich - ) , wees dan wel consequent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik ook al raar sinds het op de Spelen staat. Nou schijnt het tijdens gewone toernooien slechts 1 run te zijn, heb ik van horen zeggen. Maar hier wordt een beetje te bewust voor spektakel gekozen i.p.v. de logica van de rest van het toernooi te volgen.
In dit geval terecht.quote:
Dat zeg ik ook met die laatste zin, de logica van de rest van het toernooi te volgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:45 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, normaal is het 1 run. Maar als je ervoor kiest 3x te runnen omdat het nu eenmaal de olympische spelen zijn ( - wat ik alleen maar toejuich - ) , wees dan wel consequent.
ik bedoel ook überhauptquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Binnen deze context en binnen dit programma vind ik het vrij logisch dat ze dat niet laten zien.
Was gisteren gewoon op tv te zien hoor. En zat ook tijdens de overzichtsprogramma's. Ik ben een grote NOS criticus, maar in dit geval valt er weinig te klagen.quote:
Normale deelnemersveld is ook groter en is het 1 run per ronde iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik ook al raar sinds het op de Spelen staat. Nou schijnt het tijdens gewone toernooien slechts 1 run te zijn, heb ik van horen zeggen. Maar hier wordt een beetje te bewust voor spektakel gekozen i.p.v. de logica van de rest van het toernooi te volgen.
Ja, weet ik. Ik moest gewoon mn frustratie kwijt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook met die laatste zin, de logica van de rest van het toernooi te volgen.
Snap ik. Het was dan ook op een onwaarschijnlijke shit tijd, al heb ik het alsnog gezien haha.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:48 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik moest gewoon mn frustratie kwijt.
Als ze 67 is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer loopt contract van Dione af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |