STAMPEN EN JUICHENquote:
Ongelooflijk hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef Remzz het volgende:
Dat er ook willekeurig 3 juryleden worden gekozen, goeiedag zeg
Ik heb wel een beetje moeite deze sport serieus te nemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:12 schreef komrad het volgende:
de Cubaan laat de Chinese winnen, beetje politiek
Wij hadden GB omgekocht. Die gaf 40 voor Fontijnquote:
Zo ondoorzichtig als wat, maar idd iig zilverquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef Jane het volgende:
Yesssssssss!
Ik vind het een kutsport, maar we hebben minimaal zilver!![]()
![]()
heb jij ook 54 keer gewonnen ja?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef heywoodu het volgende:
"Lucia Rijker
Verloor nooit in de ring"
Kun je ook heywoodu invullen in principe.
4 touchdowns in 1 wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
heb jij ook 54 keer gewonnen ja?
Of heb je hier weer je judorecord
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:14 schreef Ludacriss het volgende:
Bijna in tranen hier. Zo mooi voor NL boksen dit. Echt fantastisch, ik weet hoe lastig zij en haar coach het hebben gehad.
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje moeite deze sport serieus te nemen.
Het verbaast me oprecht dat Lucia denkt dat Nouchka dat echt kan winnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef golfer het volgende:
Kansloos natuurlijk in de finale tegen die vent vrouw uit de USA, maar zilver is ook mooi.
17-0, waarvan 14 op KO.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef heywoodu het volgende:
"Lucia Rijker
Verloor nooit in de ring"
Kun je ook heywoodu invullen in principe.
Supertof hoe enthousiast ze zijn voor alle sporten!quote:
Er stond nooit verloren, ik heb ook nooit verlorenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
heb jij ook 54 keer gewonnen ja?
Of heb je hier weer je judorecord
idd, ongeschikt voor prinsesjes, lijkt me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:12 schreef Falco het volgende:
Dat de koninklijke familie dit bijwoont
en waarom zou dat niet kunnen ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het verbaast me oprecht dat Lucia denkt dat Nouchka dat echt kan winnen
Lucia heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Overmorgen.quote:
-zondag- 19:00quote:
Inderdaad, is er geen minimumleeftijd voor het boksen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, ongeschikt voor prinsesjes, lijkt me.
Wat een ontzettend tof wijf is datquote:
Ik dacht het zelf idd ook al, maar ja, ik dat zegt normaal gesproken niks bij boksen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Heel netjes gebokst, zelfs ik zag dat ze beter was
zoals die een wedstrijd beleeft voor de TV.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een ontzettend tof wijf is dat
Dat laatste.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Was er ook ophef over Katie Taylor die verloor of denkt Lucia hier alleen "Katie Taylor, grote naam, die verloor dus onterecht"?
En verder het commentaar doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:17 schreef Montov het volgende:
Hans van Zetten moet een Code of Points opzetten voor het boksen.
Ja, dat schijnt ie ook al te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:18 schreef DeLuna het volgende:
Die man heeft alles in Nouchka gestopt
In ieder geval 19 stuks, eentje minder dan in Londen maar wel meer goud. Op zich knap als je ziet dat de sporten waar veel geld in wordt gepompt zoals het zwemmen, judo en de paardensport hier totaal niet uit de verf zijn gekomenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:18 schreef Maver24 het volgende:
Komen zowiezo nog 2 medailles bij die minimaal zilver is, boksen en hockey vrouwen straks
Dan ikquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:21 schreef DeLuna het volgende:
Een niet gefocuste Nederlander die wel wint
Wat zijn dit voor grappen
We zijn niet allemaal Arianequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel heel tof dat de koning hier op de tribune zit... en Amalia heeft de sportgenen van papa(en helaas ook de looks
)
Dat is geen haar, dat zijn.pigmentvlekken hoor.quote:
Ik kon Alexia niet vinden, maar die doet alsof ze zelf eens een keer een paar knallen op haar hoofd heeft gekregenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, ongeschikt voor prinsesjes, lijkt me.
De 3e lukt altijd als bestequote:
Waarschijnlijk is hij al bij het baanwielrennen geweest en wilde hij Amalia zoveel mogelijk sporten laten zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:20 schreef Montov het volgende:
Waarom was Wim-Lex niet bij BMX? Nederland fietsland.
Hopelijk dan met tweede scherm op nos.nlquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:24 schreef wdn het volgende:
Alleen al omdat we Lucia zondag weer zullen zien is het zondag al een geslaagde avond
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk dan met tweede scherm op nos.nl
Daar weet ik alles van.quote:
Bestaat er een kans dat de NOS hier voorrang aan gaat geven boven een samenvatting van Sparta-Go Ahead?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:24 schreef wdn het volgende:
Alleen al omdat we Lucia zondag weer zullen zien is het zondag al een geslaagde avond
Zou erg zijn als ze die niet uitnodigen zondag
Dat moet toch wel?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bestaat er een kans dat de NOS hier voorrang aan gaat geven boven een samenvatting van Sparta-Go Ahead?
Haha wat een heldinquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:27 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht Camiel wel bij de medaille uitreiking van het boksen.
Verwacht hem eerder op het podium.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:27 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht Camiel wel bij de medaille uitreiking van het boksen.
Omdat het er voor mij volstrekt ongelijkwaardig uitzag. Het verschil in boksen tussen die twee. Maar hé, ik ben leek, dus waarschijnlijk is het best mogelijk inderdaad. Daarom zei ik ook dat het me verbaasde, niet dat Lucia poep praatquote:
NPO 1quote:
die heeft bij mij reclame.quote:
Het is dan ook nog niet begonnen.quote:
oh ja die eerdere posts zijn van gisterenquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is dan ook nog niet begonnen.
dat boeit sowieso niemandquote:
Hopelijk straks weer juichen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
oh gezellig, lucia de rijker is er weer![]()
![]()
Kans is erg klein. Laten we hopen dat ze die kleine kans grijpt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:48 schreef golfer het volgende:
Geef Fontijn ongeveer 1% kans op winst. Hopelijk grijpt ze die.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:48 schreef golfer het volgende:
Geef Fontijn ongeveer 1% kans op winst. Hopelijk grijpt ze die.
ik verwacht ook iig wel zilver jaquote:
Hoeveel heb jij verdiend met gokken deze spelen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een lastige klus voor Fontijn.
0 euro, maar dankzij de bookies weet je wel ongeveer hoe de kansen liggen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij verdiend met gokken deze spelen?
hopelijk ook bij noc nsfquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:53 schreef Pino112 het volgende:
Er moeten wat koppen rollen bij de KNZB
Uh dat kan niet?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:59 schreef Arcee het volgende:
Eens kijken of TeamNL nog in de top 10 van de medaillespiegel kan komen.
Al is het voor mijn nostradamus .quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:59 schreef Arcee het volgende:
Eens kijken of TeamNL nog in de top 10 van de medaillespiegel kan komen.
KO of anders 4 x 2 minutenquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:00 schreef Bolasie het volgende:
Hoe lang duurt dit? Ik wil voetbal verdomme.
ze is al zeker van zilver, maar realistisch gezien wel ja geloof ikquote:
Ja, bijna goed.quote:
Kutsport.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:00 schreef Bolasie het volgende:
Hoe lang duurt dit? Ik wil voetbal verdomme.
KO is discriminatie, mag nietquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:02 schreef Onnoman het volgende:
heb je eindelijk de mogelijkheid om een neger op dr bek te slaan..
hoppa.. knockout ik zeg je
ook een stukje kleinerquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Amerikaanse lijkt echt 10 kilo zwaarder ofzo
Belachelijk! Ik dacht dat de OS voor verbroedering stond!quote:
Straks rellen in Murcia. Alles plunderen. Maar eerst verkracht worden door bendes in Brazilië. Beetje hondsdolheid erbij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:02 schreef Onnoman het volgende:
heb je eindelijk de mogelijkheid om een neger op dr bek te slaan..
hoppa.. knockout ik zeg je
ze houd ook van kip en watermeloenquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:03 schreef TargaFlorio het volgende:
stereotypen worden weer bevestigd.
Zag Epke, Sanne wel zitten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:03 schreef Jane het volgende:
De bobo's van TeamNL zijn aanwezig hoor. De sporters zijn naar huis.
bij vrouwen ja, bij manner 3minquote:
Ze zal straks wel basketbal gaan kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze houd ook van kip en watermeloen
Ja bij mannen zag ik al 3 min. Maar 2 min en helmen. Toch super saai?!quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
bij vrouwen ja, bij manner 3min
Dat was wel een feestje.quote:
boxen bij os is ook ruk...quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja bij mannen zag ik al 3 min. Maar 2 min en helmen. Toch super saai?!
Niemand snapt het.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:04 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Wat waren de scores? Snap ze niet
Geen mediatraining, dan krijg je van dat soort interviewsquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:04 schreef Zorro het volgende:
Ierse bokser is tot nu toe de topper van dit OS.
Dat is dan weer niet 'gezond' ofzo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:04 schreef Evertjan het volgende:
ik zou ook gewoon blijven vechten tot aan de KO dan weet je in ieder geval dat de sterkste wint
Ik ook, duidelijk overduidelijk leek het me zelfsquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:04 schreef opgebaarde het volgende:
Haha ik snap er geen ene kut van, ik was er van overtuigd dat deze ronde voor Nouschka was
De winnaar van een ronde krijgt tien punten en de ander negen, van een jurylid. Zegt niks over het aantal hitsquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:04 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Wat waren de scores? Snap ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |