En verder het commentaar doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:17 schreef Montov het volgende:
Hans van Zetten moet een Code of Points opzetten voor het boksen.
Ja, dat schijnt ie ook al te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:18 schreef DeLuna het volgende:
Die man heeft alles in Nouchka gestopt
In ieder geval 19 stuks, eentje minder dan in Londen maar wel meer goud. Op zich knap als je ziet dat de sporten waar veel geld in wordt gepompt zoals het zwemmen, judo en de paardensport hier totaal niet uit de verf zijn gekomenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:18 schreef Maver24 het volgende:
Komen zowiezo nog 2 medailles bij die minimaal zilver is, boksen en hockey vrouwen straks
Dan ikquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:21 schreef DeLuna het volgende:
Een niet gefocuste Nederlander die wel wint
Wat zijn dit voor grappen
We zijn niet allemaal Arianequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel heel tof dat de koning hier op de tribune zit... en Amalia heeft de sportgenen van papa(en helaas ook de looks
)
Dat is geen haar, dat zijn.pigmentvlekken hoor.quote:
Ik kon Alexia niet vinden, maar die doet alsof ze zelf eens een keer een paar knallen op haar hoofd heeft gekregenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, ongeschikt voor prinsesjes, lijkt me.
De 3e lukt altijd als bestequote:
Waarschijnlijk is hij al bij het baanwielrennen geweest en wilde hij Amalia zoveel mogelijk sporten laten zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:20 schreef Montov het volgende:
Waarom was Wim-Lex niet bij BMX? Nederland fietsland.
Hopelijk dan met tweede scherm op nos.nlquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:24 schreef wdn het volgende:
Alleen al omdat we Lucia zondag weer zullen zien is het zondag al een geslaagde avond
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk dan met tweede scherm op nos.nl
Daar weet ik alles van.quote:
Bestaat er een kans dat de NOS hier voorrang aan gaat geven boven een samenvatting van Sparta-Go Ahead?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:24 schreef wdn het volgende:
Alleen al omdat we Lucia zondag weer zullen zien is het zondag al een geslaagde avond
Zou erg zijn als ze die niet uitnodigen zondag
Dat moet toch wel?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bestaat er een kans dat de NOS hier voorrang aan gaat geven boven een samenvatting van Sparta-Go Ahead?
Haha wat een heldinquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:27 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht Camiel wel bij de medaille uitreiking van het boksen.
Verwacht hem eerder op het podium.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:27 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht Camiel wel bij de medaille uitreiking van het boksen.
Omdat het er voor mij volstrekt ongelijkwaardig uitzag. Het verschil in boksen tussen die twee. Maar hé, ik ben leek, dus waarschijnlijk is het best mogelijk inderdaad. Daarom zei ik ook dat het me verbaasde, niet dat Lucia poep praatquote:
NPO 1quote:
die heeft bij mij reclame.quote:
Het is dan ook nog niet begonnen.quote:
oh ja die eerdere posts zijn van gisterenquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is dan ook nog niet begonnen.
dat boeit sowieso niemandquote:
Hopelijk straks weer juichen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
oh gezellig, lucia de rijker is er weer![]()
![]()
Kans is erg klein. Laten we hopen dat ze die kleine kans grijpt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:48 schreef golfer het volgende:
Geef Fontijn ongeveer 1% kans op winst. Hopelijk grijpt ze die.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:48 schreef golfer het volgende:
Geef Fontijn ongeveer 1% kans op winst. Hopelijk grijpt ze die.
ik verwacht ook iig wel zilver jaquote:
Hoeveel heb jij verdiend met gokken deze spelen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een lastige klus voor Fontijn.
0 euro, maar dankzij de bookies weet je wel ongeveer hoe de kansen liggen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij verdiend met gokken deze spelen?
hopelijk ook bij noc nsfquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:53 schreef Pino112 het volgende:
Er moeten wat koppen rollen bij de KNZB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |