STAMPEN EN JUICHENquote:
Ongelooflijk hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef Remzz het volgende:
Dat er ook willekeurig 3 juryleden worden gekozen, goeiedag zeg
Ik heb wel een beetje moeite deze sport serieus te nemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:12 schreef komrad het volgende:
de Cubaan laat de Chinese winnen, beetje politiek
Wij hadden GB omgekocht. Die gaf 40 voor Fontijnquote:
Zo ondoorzichtig als wat, maar idd iig zilverquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef Jane het volgende:
Yesssssssss!
Ik vind het een kutsport, maar we hebben minimaal zilver!![]()
![]()
heb jij ook 54 keer gewonnen ja?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef heywoodu het volgende:
"Lucia Rijker
Verloor nooit in de ring"
Kun je ook heywoodu invullen in principe.
4 touchdowns in 1 wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
heb jij ook 54 keer gewonnen ja?
Of heb je hier weer je judorecord
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:14 schreef Ludacriss het volgende:
Bijna in tranen hier. Zo mooi voor NL boksen dit. Echt fantastisch, ik weet hoe lastig zij en haar coach het hebben gehad.
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje moeite deze sport serieus te nemen.
Het verbaast me oprecht dat Lucia denkt dat Nouchka dat echt kan winnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef golfer het volgende:
Kansloos natuurlijk in de finale tegen die vent vrouw uit de USA, maar zilver is ook mooi.
17-0, waarvan 14 op KO.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef heywoodu het volgende:
"Lucia Rijker
Verloor nooit in de ring"
Kun je ook heywoodu invullen in principe.
Supertof hoe enthousiast ze zijn voor alle sporten!quote:
Er stond nooit verloren, ik heb ook nooit verlorenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
heb jij ook 54 keer gewonnen ja?
Of heb je hier weer je judorecord
idd, ongeschikt voor prinsesjes, lijkt me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:12 schreef Falco het volgende:
Dat de koninklijke familie dit bijwoont
en waarom zou dat niet kunnen ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het verbaast me oprecht dat Lucia denkt dat Nouchka dat echt kan winnen
Lucia heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Overmorgen.quote:
-zondag- 19:00quote:
Inderdaad, is er geen minimumleeftijd voor het boksen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, ongeschikt voor prinsesjes, lijkt me.
Wat een ontzettend tof wijf is datquote:
Ik dacht het zelf idd ook al, maar ja, ik dat zegt normaal gesproken niks bij boksen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Heel netjes gebokst, zelfs ik zag dat ze beter was
zoals die een wedstrijd beleeft voor de TV.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een ontzettend tof wijf is dat
Dat laatste.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Was er ook ophef over Katie Taylor die verloor of denkt Lucia hier alleen "Katie Taylor, grote naam, die verloor dus onterecht"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |