Ik kijk voor de gebroken fietsjes en valpartijenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heerlijk om te kijken ja
en gelukkig prima presterende NLers
Met al die disciplines moet je wel wat kunnen pakken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo raar doen. We hebben 1x heel veel PLAKken gehaald in het zwembad en dat was 2000. Anders max 3. (nouja 2004 ook wel aardig wat, 5 of 6?)
WK 78 mocht je niet winnen maar buiten dat iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:29 schreef WhiteBeard het volgende:
Wat betreft killers mentaliteit heeft die persoon wel gelijk. Dat heeft Nederland nauwelijks. WK74, WK78, WK2010, WK2014 voetbal. Heren hockey, dames handbal, dames volleybal, noem maar op. Als het er echt om gaat is Nederland in 99% van de gevallen niet thuis
Ik ga echt van een paar van die sporten wel een beetje WKs proberen te volgen hoor. Turnen, judo, gewichtheffen, volleybal en BMX vooral. (Al heb ik BMX dit jaar ook gevolgd en gewichtheffen vorig jaar ook een beetje)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind zoveel sporten op de OS tof, maar zap dan weg als het gewoon bij een normale Studio Sport langskomt
De OS vind ik op wat sfeerdingen na echt geweldig. De Tour ging vooral als een nachtkaars uit, maar de eerste twee weken vond ik toch wel erg mooi met Froome die gekke dingen deed en de goede Dumoulin en Mollema.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah het EK en de Tour vond ik echt heel matig hoor. EK Atletiek was wel geniten en deze OS echt bizar veel toffe dingen gezien.
Ik moet trouwens zeggen dat ik ontdekt heb dat ik volleybal toch wel heel tof vind. Ik dacht altijd dat ik het niet zo boeiend ond, maar eigenlijk is het toch wel genieten, zeker op dit niveau.
Gertje kan gewoon niet interviewen.quote:
Je bent pessimistisch. Als je elke keer, bij elke sport, op elk moment roept dat we gaan falen en dat teamNL er niks van bakt, terwijl 'wij' 8x goud hebben gepakt, dan kan ik dat niet serieus nemen hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:30 schreef Fylax het volgende:
En Paxcon, ik troll niet. Ik ben realistisch.
Gertje moet van de NOS-loonlijst af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gertje kan gewoon niet interviewen.
Hij trollt wel maar lult zich eruit, althans dat probeert hij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent pessimistisch. Als je elke keer, bij elke sport, op elk moment roept dat we gaan falen en dat teamNL er niks van bakt, terwijl 'wij' 8x goud hebben gepakt, dan kan ik dat niet serieus nemen hoor.
Het matige is alleen dat de WKs met al die sporten niet het hoogste podium isquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga echt van een paar van die sporten wel een beetje WKs proberen te volgen hoor. Turnen, judo, gewichtheffen, volleybal en BMX vooral. (Al heb ik BMX dit jaar ook gevolgd en gewichtheffen vorig jaar ook een beetje)
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent pessimistisch. Als je elke keer, bij elke sport, op elk moment roept dat we gaan falen en dat teamNL er niks van bakt, terwijl 'wij' 8x goud hebben gepakt, dan kan ik dat niet serieus nemen hoor.
EK werd gered door IJsland, die met een handbalverdediging speelden. Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
De OS vind ik op wat sfeerdingen na echt geweldig. De Tour ging vooral als een nachtkaars uit, maar de eerste twee weken vond ik toch wel erg mooi met Froome die gekke dingen deed en de goede Dumoulin en Mollema.
EK was voor 80% wel verschrikkelijk ja, vooral het voetbal was te vaak afschuwelijk. Maar daaromheen wel weer mooie sport gezien.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef heywoodu het volgende:
Guidetti, top hoe hij altijd achter zijn team blijft staan. Echt een wereldcoach.
Bij het EK heb ik een maand van mijn leven weggegooid aan niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
De OS vind ik op wat sfeerdingen na echt geweldig. De Tour ging vooral als een nachtkaars uit, maar de eerste twee weken vond ik toch wel erg mooi met Froome die gekke dingen deed en de goede Dumoulin en Mollema.
EK was voor 80% wel verschrikkelijk ja, vooral het voetbal was te vaak afschuwelijk. Maar daaromheen wel weer mooie sport gezien.
EK werd gered door CR7, eindelijk een titelquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EK werd gered door IJsland, die met een handbalverdediging speelden. Dat zegt genoeg.
Ja, dat zijn de OS. Maar het WK is in niet-olympische jaren dan gewoon het hoogste podium.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het matige is alleen dat de WKs met al die sporten niet het hoogste podium is
Maar dat is altijd zo met die dingen wel willen zien, het komt er nooit echt vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de OS. Maar het WK is in niet-olympische jaren dan gewoon het hoogste podium.
20 toch?quote:
Ja, dat neem ik mijzelf ook altijd voor. Maar in de praktijk komt dat er te weinig van. Miste zelf vaak nog halve WK's Zwemmen en Atletiek door werk bijvoorbeeld. Sinds vorig jaar gewoon opgenomen en gaan kijken als ik thuis was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga echt van een paar van die sporten wel een beetje WKs proberen te volgen hoor. Turnen, judo, gewichtheffen, volleybal en BMX vooral. (Al heb ik BMX dit jaar ook gevolgd en gewichtheffen vorig jaar ook een beetje)
Net zoals Joep Schreuder en Tom Egbers. Die laatste mogen ze dan nog wel freelance inhuren voor Andere Tijden Sport.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gertje moet van de NOS-loonlijst af.
Probleem van die WKs (tegenover zwemmen en atletiek) is dat ze niet in de zomer vallen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo met die dingen wel willen zien, het komt er nooit echt vanZelfde met darts, dan kijk ik ook het WK maar de rest van het jaar nooit.
Alleen voetbal kan mij geboeid blijven het hele jaar door
Vooral dat je het dan echt moet gaan opzoeken ja, dan laat je het meestal wel zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat neem ik mijzelf ook altijd voor. Maar in de praktijk komt dat er te weinig van. Miste zelf vaak nog halve WK's Zwemmen en Atletiek door werk bijvoorbeeld. Sinds vorig jaar gewoon opgenomen en gaan kijken als ik thuis was.
Misschien moet ik dat ook maar met die andere sporten gaan doen of wat meer streams opzoeken. Want het grote probleem met andere sporten echt volgen is, is de tijd die je ervoor hebt. Nu ben ik twee weken vrij, maar die andere sporten zijn dan vaak op ongunstige momenten. Dat maakt het lastig.
Klopt. Die WK's zijn vaak ook gewoon door het jaar heen, zoals ik net al zei. Ik kan zelfs niet altijd het WK moderne vijfkamp volgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat neem ik mijzelf ook altijd voor. Maar in de praktijk komt dat er te weinig van. Miste zelf vaak nog halve WK's Zwemmen en Atletiek door werk bijvoorbeeld. Sinds vorig jaar gewoon opgenomen en gaan kijken als ik thuis was.
Misschien moet ik dat ook maar met die andere sporten gaan doen of wat meer streams opzoeken. Want het grote probleem met andere sporten echt volgen is, is de tijd die je ervoor hebt. Nu ben ik twee weken vrij, maar die andere sporten zijn dan vaak op ongunstige momenten. Dat maakt het lastig.
Ja als ik moet kiezen tussen een volleybal potje of een leuke Premier League wedstrijd is de keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem van die WKs (tegenover zwemmen en atletiek) is dat ze niet in de zomer vallen.
Als ze in de zomer vallen is er niet veel voetbal, dus dan focus je je er veel meer op.
Lekker slapen ouwe Reusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:35 schreef marcodej het volgende:
Welterusten kinders. Morgen gaan we weer plakkies pakken.
In welke wedstrijden zijn er verder vandaag nog plakken te winnen dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:35 schreef marcodej het volgende:
Welterusten kinders. Morgen gaan we weer plakkies pakken.
Dat ja. Maar ook er echt voor gaan zitten. Als je één of twee avondjes moet kijken dan is dat nog wel te doen (BMX waarschijnlijk), maar een week hakt er teveel in, laat staan langer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral dat je het dan echt moet gaan opzoeken ja, dan laat je het meestal wel zitten.
Kun jij je teringbek niet houden?quote:
Hockey Vrouwen en BMXquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In welke wedstrijden zijn er verder vandaag nog plakken te winnen dan?
Omdat ik de waarheid spreek?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kun jij je teringbek niet houden?
jeetje gaat hetquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kun jij je teringbek niet houden?
NOS zal alleen eens uitzenden als er Nederlanders kansen hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Maar ook er echt voor gaan zitten. Als je één of twee avondjes moet kijken dan is dat nog wel te doen (BMX waarschijnlijk), maar een week hakt er teveel in, laat staan langer.
en met de ruiters he en je zou Fontein bijna vergetenquote:
Bij volleybal zou ik me ook beperken tot potjes van NL denk ik. Turnen, gewichtheffen en judo zijn wel vrij tijdrovend. Judo duurt ook zo onmogelijk lang, een gewichtsklasse neemt een hele dag in beslag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Maar ook er echt voor gaan zitten. Als je één of twee avondjes moet kijken dan is dat nog wel te doen (BMX waarschijnlijk), maar een week hakt er teveel in, laat staan langer.
Die zie ik ook nog wel verliezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah BMX finales nice
Hockey vrouwen moeten het maar doen dan
Ik heb gelukkig al jaren geen tentamens meer, dus dat scheelt. Maar ik heb ook niet altijd zin om elke avond naar zo'n sport te gaan zitten kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Die WK's zijn vaak ook gewoon door het jaar heen, zoals ik net al zei. Ik kan zelfs niet altijd het WK moderne vijfkamp volgenDat valt eigenlijk altijd precies rond mijn tentamens
Forza Italia!quote:
Judo vind ik dan weer weinig aan, beetje aan elkaar trekken en dan worden er opeens punten uitgedeeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij volleybal zou ik me ook beperken tot potjes van NL denk ik. Turnen, gewichtheffen en judo zijn wel vrij tijdrovend. Judo duurt ook zo onmogelijk lang, een gewichtsklasse neemt een hele dag in beslag.
Klopt..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:39 schreef F.M.D. het volgende:
10x goud zit er niet in meer vrees ik.
ach nieuwe ronde nieuwe kansen, iedereen begint weer op 0quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
YepMaar gezien de landenwedstrijd zijn daar de kansen op een Plak niet zo groot.
Ja. Alleen Stam zal dan denk ik wel te oud zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zou dit team over 4 jaar staan? Nog een vrij jong team ook toch?
Tsja. dan moet je toch allereerst de hockeyers aankijken. Bij het handbal mag je ook zeker naar de dames kijken, die hebben hier nauwelijks hun niveau gehaald, maar dat die met dit niveau de semis hebben gehaald vind ik eigenlijk knap. Bij het beachen en volleybal was je echt enorm dichtbij (volleybal alle sets minimaal verloren, hoewel maar 1 gewonnen, beachen nog erger), die neem ik echt niks kwalijk omdat het tegen op papier betere tegenstanders was. En ja, het kan altijd beter, maar die hebben niet underperformed ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:37 schreef TLC het volgende:
Toch opvallend van 5 knock out wedstrijden (heren-en dameshockey, handbal, beachvolleybal, volleybal) werd er slechts 1 met pijn en moeite gewonnen door de hockeydames.
Maar goed, China de terechte winnaar, ik bedoel als je in de 3de set een 6-0 achterstand kan ombuigen in een setoverwinning ga je terecht naar de finale.
Boksen.quote:
Met een afgang heb je gewoon niet gelijk.quote:
Hockeymannen waren niet de ultieme favoriet he. Mannenhockey is in de top veel closer dan bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja. dan moet je toch allereerst de hockeyers aankijken. Bij het handbal mag je ook zeker naar de dames kijken, die hebben hier nauwelijks hun niveau gehaald, maar dat die met dit niveau de semis hebben gehaald vind ik eigenlijk knap. Bij het beachen en volleybal was je echt enorm dichtbij (volleybal alle sets minimaal verloren, hoewel maar 1 gewonnen, beachen nog erger), die neem ik echt niks kwalijk omdat het tegen op papier betere tegenstanders was. En ja, het kan altijd beter, maar die hebben niet underperformed ofzo.
Maar de hockeyers, en dan vooral de mannen, manmanman
NBA vind ik weinig aan. Nep gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Basketbal is ook wel spectaculair ja, maar dat zie ik eigenlijk ook nooit.
Dat krijg je als het Amerikaans is, maar in essentie is het best een leuke kijksport natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:41 schreef Windhapper het volgende:
[..]
NBA vind ik weinig aan. Nep gedoe allemaal.
Gelukkig is Ziggo wel actief. Handbal hebben ze al goed opgepakt, die zullen misschien nog wel wat andere sporten gaan oppikken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NOS zal alleen eens uitzenden als er Nederlanders kansen hebben.
Tegen Duitsland niet nee, maar tegen België hadden ze wel de finale mogen halen hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hockeymannen waren niet de ultieme favoriet he. Mannenhockey is in de top veel closer dan bij de vrouwen.
Die zullen vooral voetbal en Formule 1 gaan uitzenden natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig is Ziggo wel actief. Handbal hebben ze al goed opgepakt, die zullen misschien nog wel wat andere sporten gaan oppikken.
Max zilver. Of de Amerikaanse topfavoriete moet een dagje vrijaf nemen,quote:
Mwa top ligt daar erg dicht bijelkaar. Werd ook door die dorpsidioot in de studio bevestigd. Ik schrok meer van de dames met die halve finale, je zou maar verliezen daar loller.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Duitsland niet nee, maar tegen België hadden ze wel de finale mogen halen hoor.
Judo vind ik tegelijkertijd een hele mooie als een hele vervelende sport, dus daar pak ik echt alleen wat titeltoernooien mee. En dan ook verre van alles.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij volleybal zou ik me ook beperken tot potjes van NL denk ik. Turnen, gewichtheffen en judo zijn wel vrij tijdrovend. Judo duurt ook zo onmogelijk lang, een gewichtsklasse neemt een hele dag in beslag.
KAN. Eventueel 4 of 5 zelfs ook nog. BMX heb je 6 medailles totaal he. Bij de dames is Laura Smulders kanshebber (won brons 4 jaar terug).quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus Nederland kan deze OS nog wel 3 gouden plakken erbij fixen?
Neejohquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus Nederland kan deze OS nog wel 3 gouden plakken erbij fixen?
Dat Amerika heeft best veel goede sporters volgens mij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Max zilver. Of de Amerikaanse topfavoriete moet een dagje vrijaf nemen,
Ook niet gek die pompen er zo achterlijk veel geld in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Amerika heeft best veel goede sporters volgens mij.
Wel de crème de la crème. Zo'n wedstrijd kan ik echt niet naar kijken met alle onderbrekingen maar af en toe een uurtje Youtube is wel mooi ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als het Amerikaans is, maar in essentie is het best een leuke kijksport natuurlijk.
ja mjaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Amerika heeft best veel goede sporters volgens mij.
Die zal wel gaan choken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
KAN. Eventueel 4 of 5 zelfs ook nog. BMX heb je 6 medailles totaal he. Bij de dames is Laura Smulders kanshebber (won brons 4 jaar terug).
Tijd is natuurlijk ook gewoon een factor. Er moet ook gestudeerd worden. Al haal ik eigenlijk alles toch wel iets te gemakkelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Judo vind ik tegelijkertijd een hele mooie als een hele vervelende sport, dus daar pak ik echt alleen wat titeltoernooien mee. En dan ook verre van alles.
Zou niet zien waarom. Maar BMX is lastige sport. Beetje zelfde als shorttrack, als er 1 valt tja.quote:
Hebben gelukkig ook wel een goed aantal inwoners.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook niet gek die pompen er zo achterlijk veel geld in.
Van alle reclame zou ik ook schijtziek worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:44 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Wel de crème de la crème. Zo'n wedstrijd kan ik echt niet naar kijken met alle onderbrekingen maar af en toe een uurtje Youtube is wel mooi ja.
Bij het (beach)volleybal kun je wel naar wat momentjes en sets kijken. Maar je verliest hier en daar gewoon van wereldtop. Dus dan is het allemaal niet zo vreemd. Wel heel jammer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja. dan moet je toch allereerst de hockeyers aankijken. Bij het handbal mag je ook zeker naar de dames kijken, die hebben hier nauwelijks hun niveau gehaald, maar dat die met dit niveau de semis hebben gehaald vind ik eigenlijk knap. Bij het beachen en volleybal was je echt enorm dichtbij (volleybal alle sets minimaal verloren, hoewel maar 1 gewonnen, beachen nog erger), die neem ik echt niks kwalijk omdat het tegen op papier betere tegenstanders was. En ja, het kan altijd beter, maar die hebben niet underperformed ofzo.
Maar de hockeyers, en dan vooral de mannen, manmanman
Hebben veel inwoners maar als je het afzet tegen Nederland doen wij het (bizar) net zo goed, zo niet iets beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben gelukkig ook wel een goed aantal inwoners.
En talent wordt daar goed ontwikkeld.
[..]
Van alle reclame zou ik ook schijtziek worden.
Maarja dan kunnen die Amerikanen op de tribune weer een hotdogje kopen hè
Maar we moeten daar wel zeker 2 gouden medailles kunnen halen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou niet zien waarom. Maar BMX is lastige sport. Beetje zelfde als shorttrack, als er 1 valt tja.
Maar dat doen ze al. Bij het open kanaal zullen ze wel steeds meer willen afwisselen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen vooral voetbal en Formule 1 gaan uitzenden natuurlijk.
Vergeet niet dat we nu al een goede score hebben. In Sydney was je afhankelijk van 2 individuen die samen 6 x goud pakten. Nu doe je het over de breedte VEEL beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar we moeten daar wel zeker 2 gouden medailles kunnen halen.
Dan de hockeydames eentje erbij en dan heb je met 11x goud een prima score.
Ik ben blij als we nog 1x goud pakken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar we moeten daar wel zeker 2 gouden medailles kunnen halen.
Dan de hockeydames eentje erbij en dan heb je met 11x goud een prima score.
lekker continu schakelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat doen ze al. Bij het open kanaal zullen ze wel steeds meer willen afwisselen.
Dubbeldam in vorm pakt ook een medaille.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben blij als we nog 1x goud pakken.
Nederland doet het in de breedte ook erg goed qua sport, bijna overal zijn wij wel vertegenwoordigd (weet iemand in welke sport deze OS geen Nederlander erbij was?)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben veel inwoners maar als je het afzet tegen Nederland doen wij het (bizar) net zo goed, zo niet iets beter.
4 individuen die 10x goud pakten en dan in 2004 nog een keer alle gouden medailles meenamen die Nederland haalde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we nu al een goede score hebben. In Sydney was je afhankelijk van 2 individuen die samen 6 x goud pakten. Nu doe je het over de breedte VEEL beter.
Bij de individuele springruiters is er ook nog Van Vleuten die gedeeld tweede staat met maar 1 strafpunt meer dan de nummer 1.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
KAN. Eventueel 4 of 5 zelfs ook nog. BMX heb je 6 medailles totaal he. Bij de dames is Laura Smulders kanshebber (won brons 4 jaar terug).
Missen wij vaak het laatste beetje is natuurlijk kortzichtig. Vrouwen hockey ploeg al 2 voudig OS kampioen etc.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland doet het in de breedte ook erg goed qua sport, bijna overal zijn wij wel vertegenwoordigd (weet iemand in welke sport deze OS geen Nederlander erbij was?)
Maar helaas missen wij vaak net dat laatste beetje om het te verzilveren. Vooral in teamsporten dus.
Ze hebben nu de Premier League erbij, dus nog meer keuze. En voetbal en F1 trekt wel de meeste kijkers. Al zal er vast eens een middagje zijn dat dat er allebei niet is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat doen ze al. Bij het open kanaal zullen ze wel steeds meer willen afwisselen.
Exact. Dit is veel mooier vind ik dat we overal wat pakken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 individuen die 10x goud pakten en dan in 2004 nog een keer alle gouden medailles meenamen die Nederland haalde.
Hockeydames ga ik wel vanuit eigenlijk dat ze goud pakkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben blij als we nog 1x goud pakken.
die choken vast ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hockeydames ga ik wel vanuit eigenlijk dat ze goud pakken
Maar die gaan ze niet allemaal op hun open net gooien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben nu de Premier League erbij, dus nog meer keuze. En voetbal en F1 trekt wel de meeste kijkers. Al zal er vast eens een middagje zijn dat dat er allebei niet is.
Ja. En sowieso veel meer kanshebbers in veel verschillende sporten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Exact. Dit is veel mooier vind ik dat we overal wat pakken.
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat ze DIT keer choken zoals de rest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja deden ze laatste 2 keer ook right
Maar er MOET meer geld ingepompt worden. Mensen die kankeren dat we falen dit dat. Als je wil dat we MEER winnen, niet janken dat de belasting ergens omhoog gaat hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En sowieso veel meer kanshebbers in veel verschillende sporten.
Muah niet perse kortzichtig, het gebeurd veel te vaak als ik Nederlandse ploegen zie spelen dat ze beter zijn maar toch eruit gaan. Dat is altijd zo knulligquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Missen wij vaak het laatste beetje is natuurlijk kortzichtig. Vrouwen hockey ploeg al 2 voudig OS kampioen etc.
Luchtgeweerschieten deden we niet mee.
Welke rest? We hebben al 18 medaillesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat ze DIT keer choken zoals de rest.
Dat doen ze tot nu toe wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die gaan ze niet allemaal op hun open net gooien.
Ben je blind en dom ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke rest? We hebben al 18 medailles
Als we dit meer willen, dan moet er meer geld bij ja. Maar Nederlanders en belastingcenten blijft een heikel punt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar er MOET meer geld ingepompt worden. Mensen die kankeren dat we falen dit dat. Als je wil dat we MEER winnen, niet janken dat de belasting ergens omhoog gaat he
Volgens mij zit er al genoeg geld in de sport, er zijn ook nog andere zaken die belangrijk zijn denk ik zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar er MOET meer geld ingepompt worden. Mensen die kankeren dat we falen dit dat. Als je wil dat we MEER winnen, niet janken dat de belasting ergens omhoog gaat he
Ook mooi dat we een paar (toch wel een beetje) flukes hebben. Niet dat Wevers en Ligtlee echt uit het niets kwamen, maar verwacht waren ze allerminst.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En sowieso veel meer kanshebbers in veel verschillende sporten.
Nee tis echt niet veel (las ergens 30 miljoen?). Wat Grol aankaarte is ook bezopen en bizar he; Sporters met een A-status bouwen GEEN pensioen op, wtf is dat voor onzin. Die jongen mist gewoon 15 jaar geldquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er al genoeg geld in de sport, er zijn ook nog andere zaken die belangrijk zijn denk ik zo.
Dat idee heb ik ook wel. Maar we kijken ook nauwelijks naar buitenlandse teams he. In ieder geval niet naar hetzelfde land steeds. Dan kunnen we wel denken dat een land ergens het wel afmaakt, maar verliezen ze elders misschien wel vier keer knullig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah niet perse kortzichtig, het gebeurd veel te vaak als ik Nederlandse ploegen zie spelen dat ze beter zijn maar toch eruit gaan. Dat is altijd zo knullig![]()
Hmm misschien toch maar wapenwet invoeren hier
Tja we moeten op zoveel zaken bezuinigen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee tis echt niet veel (las ergens 30 miljoen?). Wat Grol aankaarte is ook bezopen en bizar he; Sporters met een A-status bouwen GEEN pensioen op, wtf is dat voor onzin. Die jongen mist gewoon 15 jaar geld
Daarom heeft het wat als niet zoveel zin. Ja wat als Schippers wel goud wint, maar ja dan moet je dus ook het goud van Wevers weer wegstrepen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook mooi dat we een paar (toch wel een beetje) flukes hebben. Niet dat Wevers en Ligtlee echt uit het niets kwamen, maar verwacht waren ze allerminst.
Het kan gewoon NIET dat deze topsporters gewoon 15 jaar geen pensioen opbouwen, wtf is dat voor retarded onzin en waarom is hier geen vangnet voor? Grol zei al; Al dragen we het van ons eigen geld af (inkomen NOC/NSF, soort potje zoals de KNVB heeft). DAAR begint je topsportklimaat he met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja we moeten op zoveel zaken bezuinigen.
Al mag je van mijn part wel stoppen met Defensie, want als de moffen weer torren in hun kop krijgen hebben ze dit land toch binnen 5 minuten weer in bezit.
Ja. En gewoon genieten van mooie wedstrijden en leuke winnaars met mooie verhalen uit het buitenland. Ik noem een Van Avermaet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom heeft het wat als niet zoveel zin. Ja wat als Schippers wel goud wint, maar ja dan moet je dus ook het goud van Wevers weer wegstrepen.
Die ploegen zullen wel veel minder het gevoel hebben bestolen te zijn. Want Nederland is vaak toch wel vrij aanvallend en willen overal dan dominant zijn. En daardoor lijkt het sneller of je beter bent, dan dat je de hele tijd luizig probeert te winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel. Maar we kijken ook nauwelijks naar buitenlandse teams he. In ieder geval niet naar hetzelfde land steeds. Dan kunnen we wel denken dat een land ergens het wel afmaakt, maar verliezen ze elders misschien wel vier keer knullig.
Dat is natuurlijk wel wat vreemd, maar ik denk niet dat ze in veel andere landen zulke regelingen hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het kan gewoon NIET dat deze topsporters gewoon 15 jaar geen pensioen opbouwen, wtf is dat voor retarded onzin en waarom is hier geen vangnet voor? Grol zei al; Al dragen we het van ons eigen geld af (inkomen NOC/NSF, soort potje zoals de KNVB heeft). DAAR begint je topsportklimaat he met dit soort dingen.
Over 5 minuten is het al ochtendquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed ik ga eens naar bed want deze nacht is al zo kort
Ja, maar ze stoppen liever ergens anders geld in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel wat vreemd, maar ik denk niet dat ze in veel andere landen zulke regelingen hebben
Maar daar valt toch wel makkelijk iets aan te doen lijkt me.
USA heeft daar gewoon een regeling voor, Canada ook. Die 30 miljoen moet 300 worden wil je echt mee gaan doen in de top 5 van zo'n klassement.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel wat vreemd, maar ik denk niet dat ze in veel andere landen zulke regelingen hebben
Maar daar valt toch wel makkelijk iets aan te doen lijkt me.
Oh ik vond het wel interessant.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:55 schreef Redefine het volgende:
Laten we echt niet een discussie gaan beginnen over waar belastinggeld heen moet, want daar is dit echt niet het forum voor. En zijn wij hier helemaal niet de users voro.
Voor Van Avermaet heb ik gewoon staan juichen. Net zoals voor Thiam. En ook heel veel mooie andere sport gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. En gewoon genieten van mooie wedstrijden en leuke winnaars met mooie verhalen uit het buitenland. Ik noem een Van Avermaet.
USA stopt miljarden in sport. Ook al zou je ontwikkelingshulp stoppen dan nog kom je 700 miljoen tekort. Wil jij 10% meer btw gaan betalen wanneer je boodschappen gaat doen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, maar ze stoppen liever ergens anders geld in.
Ja dat geld is er dan echt niet, anders hadden ze dat er wel in gestopt. Nederland hecht genoeg waarde aan sport wat dat betreft, maar sommige zaken zijn dan wat matig geregeld. Maar je kan niet zoveel geld er ineens pompen, waar moet dat vandaan komen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
USA heeft daar gewoon een regeling voor, Canada ook. Die 30 miljoen moet 300 worden wil je echt mee gaan doen in de top 5 van zo'n klassement.
Nee precies dat zeg ik. We doen het al geweldig als klein land. Indonesië met 250 miljoen inwoners wint geen reet. Ik ben er geweest en dat land is echt niet zo arm als je denkt (veel bobo's etc). Het is meer een reactie op een ieder die mad word met betrekking tot het falen van TeamNL. Als je meer wilt dan kan dat, maar dat kost geld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat geld is er dan echt niet, anders hadden ze dat er wel in gestopt. Nederland hecht genoeg waarde aan sport wat dat betreft, maar sommige zaken zijn dan wat matig geregeld. Maar je kan niet zoveel geld er ineens pompen, waar moet dat vandaan komen?
Zou dat niet waard vinden omdat je dan hoog eindigt op een sporttoernooi hoor.
Hier heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor Van Avermaet heb ik gewoon staan juichen. Net zoals voor Thiam. En ook heel veel mooie andere sport gezien.
Sowieso hebben we uiteindelijk ook decepties nodig, waardoor de winst juist ook echt mooi is. Gouden medailles bij het hockey voelen toch altijd wat minder mooi aan dan bij andere sporten.
Want een Amerikaan zal bijvoorbeeld echt alleen maar een paar sporten volgen die hij/zij kent. Want die winnen in heel erg veel sporten heel erg veel medailles. Hoe leuk is het winnen van goud, als je er toch wel drie op een dag wint?
Dat wil die helemaal niet. Iedereen wil alleen maar dat zijn pleziertje goed te betalen is en bezuinigingen doen ze maar op dingen die ze zelf niet belangrijk vinden. Dat geldt echt voor heel veel mensen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
USA stopt miljarden in sport. Ook al zou je ontwikkelingshulp stoppen dan nog kom je 700 miljoen tekort. Wil jij 10% meer btw gaan betalen wanneer je boodschappen gaat doen?
Exact maar dan niet lopen kankeren op falen van TeamNL maar gewoon je muil houden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wil die helemaal niet. Iedereen wil alleen maar dat zijn pleziertje goed te betalen is en bezuinigingen doen ze maar op dingen die ze zelf niet belangrijk vinden. Dat geldt echt voor heel veel mensen.
Ja ik kan niet echt mad worden om de Nederlandse sport als geheel, want dat doen we gewoon weer prima. Raak dan eerder mad om dit soort individuele gevallen als die handbal- en volleybalwedstrijd waar het net aan niet luktquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee precies dat zeg ik. We doen het al geweldig als klein land. Indonesië met 250 miljoen inwoners wint geen reet. Ik ben er geweest en dat land is echt niet zo arm als je denkt (veel bobo's etc). Het is meer een reactie op een ieder die mad word met betrekking tot het falen van TeamNL. Als je meer wilt dan kan dat, maar dat kost geld.
Ja. Waarom was dat goud voor Van Velde was ook zo mooi, omdat het steeds fout ging. Bij Kramer krijg je een beetje een goh weer goudquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt.
Door alle nederlagen en vernederingen, daarna winnen is zoveel mooier. Ik denk even aan de behaalde 3e ster van Ajax
Spreek voor jezef.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarom was dat goud voor Van Velde was ook zo mooi, omdat het steeds fout ging. Bij Kramer krijg je een beetje een goh weer goudgevoel.
Ja was ook jammer idd. Maar kijk;quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet echt mad worden om de Nederlandse sport als geheel, want dat doen we gewoon weer prima. Raak dan eerder mad om dit soort individuele gevallen als die handbal- en volleybalwedstrijd waar het net aan niet lukt
Elk land kan altijd meer halen. Je wil niet weten hoeveel extra medailles USA had gehad als iedereen naar behoren had gepresteerd. Dan hadden ze er 50 meer denk ik zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had zoveel meer kunnen zijn als ze niet gefaald hadden.
Ik ben helemaal niet mad, Nederland heeft het gewoon goed gedaan, maar dan maar voor brons gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:00 schreef Fylax het volgende:
Fokker is mad dat ik gelijk had en hij te hoge verwachtingen had.
Verliezen we ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet mad, Nederland heeft het gewoon goed gedaan, maar dan maar voor brons gaan.
Heb ik al een beetje met Bolt eigenlijk. Je weet toch al dat hij gaat winnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarom was dat goud voor Van Velde was ook zo mooi, omdat het steeds fout ging. Bij Kramer krijg je een beetje een goh weer goudgevoel.
Jammer alleen dat wielrennen en formule 1 geen sporten zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja was ook jammer idd. Maar kijk;
We hebben de beste wielrenster ter wereld voortgebracht; Marianne Vos
Beste vrouwelijke blanke sprintster ter wereld; Dafne Schippers
Een van de allerbeste f1 coureurs; Max Verstappen
Dit land
Natuurlijk zijn dat wel sporten ouwe pik. Probeer eens 200 km te fietsen a 45 km per uurquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat wielrennen en formule 1 geen sporten zijn.
triestquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:05 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vernam van een mod dat je gewaarschuwd was
Met wat spuiten EPO in mijn lichaam moet dat lukkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dat wel sporten ouwe pik. Probeer eens 200 km te fietsen a 45 km per uur
Ja als de favoriet altijd wint gaat het heel saai worden. En dan ga je vanaf een bepaald moment ook niet meer kijken. Of met veel minder interesse.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik al een beetje met Bolt eigenlijk. Je weet toch al dat hij gaat winnen
Hahaha ja bijna.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met wat spuiten EPO in mijn lichaam moet dat lukken
Zo'n Bolt heb ik dan minder respect voor ofzo. Je traint maar je bent erg afhankelijk van genen etc of je de beste bent daarin of niet. Geen talent voor nodig ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja als de favoriet altijd wint gaat het heel saai worden. En dan ga je vanaf een bepaald moment ook niet meer kijken. Of met veel minder interesse.
In elke sport wordt er doping gebruikt en veel ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Champions League boeit mij al veel minder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja als de favoriet altijd wint gaat het heel saai worden. En dan ga je vanaf een bepaald moment ook niet meer kijken. Of met veel minder interesse.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo'n Bolt heb ik dan minder respect voor ofzo. Je traint maar je bent erg afhankelijk van genen etc of je de beste bent daarin of niet. Geen talent voor nodig ofzo.
Mwa. Kijk een Tessa Verschuren bijvoorbeeld. Ik kan je op een briefje geven nooit wereldtop. Zoiets zit in je genen of niet. Er is geen extreem talent vereist zoals bij andere sporten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Maar dat is te kort door de bocht (zeker op de 200 meterquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa. Kijk een Tessa Verschuren bijvoorbeeld. Ik kan je op een briefje geven nooit wereldtop. Zoiets zit in je genen of niet. Er is geen extreem talent vereist zoals bij andere sporten.
Het enige wat je de hele OS aan het zeggen bent is, "dit gaan we verliezen". In elk topic, bij elke sport. Als we dan toch winnen juich je nog harder dan de rest hier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Awh, mag je alleen positief zijn?
Ik ben gewoon realistisch, ik heb een voorspellend gave en zeg dat ze verliezen.
Ik heb tot nu toe elke keer gelijk gehadquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het enige wat je de hele OS aan het zeggen bent is, "dit gaan we verliezen". In elk topic, bij elke sport. Als we dan toch winnen juich je nog harder dan de rest hier.
En steeds als we wel verliezen, kom je weer met, "dit had ik voorspeld".
Dat is precies hetzelfde als ik elke week zou zeggen: Ajax verliest vanavond. Het zal heus wel een paar keer gebeuren dat ik gelijk krijg. Ik heb voorspellende gaven als dat gebeurd.
Geen zin om dat terug te zoeken, volgens mij klopt dat niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe elke keer gelijk gehad
Volleybal is een sport die wereldwijd wordt beoefend.quote:
Halve finale dameshockeyquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe elke keer gelijk gehad
Die voorspellende gaven van jou zijn lachwekkendquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:25 schreef Fylax het volgende:
Dit worden shootouts en dan ligt NL eruit.
Maar toch blijft het een feit dat buiten de hockeyvrouwen iedere Nederlands team faalt als het erom gaat. Dat de stunt altijd uitgehaald wordt verwacht natuurlijk niemand, maar het mag wel een een KEER gebeuren. Grote voorsprong weggeven is ook een nieuwe nationale sport lijkt het. Daar winnen we onbedreigd goud mee, in iedere teamsport.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:09 schreef Szura het volgende:
Heb vooral het gevoel dat de zwartkijkers verwachten dat wel even iedere 50/50 in het voordeel van Nederland uitvalt of dat de stunt altijd maar uitgehaald wordt als daar ook maar eventjes uitzicht op is. Als dat niet gebeurt, is er 'gefaald'!!1!1!1 en is het hele toernooi mislukt. Ik word daar echt heel moe van.
Dat hier kansen zijn gemist is ontegenzeggelijk waar. De eerste set 7 punten voorsprong en de derde set 6 punten. Een van die twee had je moeten pakken. Spijtig. Het verandert echter niets aan het feit dat Nederland een fantastisch toernooi speelt.
Nee, kun je beter de 100 meter sprint hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel ons geheim. Dat we zo goed zijn als klein land omdat we zoveel ambitie hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:09 schreef Szura het volgende:
Heb vooral het gevoel dat de zwartkijkers verwachten dat wel even iedere 50/50 in het voordeel van Nederland uitvalt of dat de stunt altijd maar uitgehaald wordt als daar ook maar eventjes uitzicht op is. Als dat niet gebeurt, is er 'gefaald'!!1!1!1 en is het hele toernooi mislukt. Ik word daar echt heel moe van.
Dat hier kansen zijn gemist is ontegenzeggelijk waar. De eerste set 7 punten voorsprong en de derde set 6 punten. Een van die twee had je moeten pakken. Spijtig. Het verandert echter niets aan het feit dat Nederland een fantastisch toernooi speelt.
We zijn helemaal niet zo goed als klein land. Australië, Nieuw Zeeland, Noorwegen, Zweden doen het significant beter in de sport.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel ons geheim. Dat we zo goed zijn als klein land omdat we zoveel ambitie hebben.
Al die landen staan onder ons deze OSquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
We zijn helemaal niet zo goed als klein land. Australië, Nieuw Zeeland, Noorwegen, Zweden doen het significant beter in de sport.
Die staan gewoon allemaal onder Nederland op de medaillespiegel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
We zijn helemaal niet zo goed als klein land. Australië, Nieuw Zeeland, Noorwegen, Zweden doen het significant beter in de sport.
Significant? Finland en Zweden teren op hun medailles van 80 jaar geleden. Hebben de afgelopen 30 jaar niks gepresteerd. Alleen Nieuw-Zeeland is het relatief gezien steeds een stukje beter gaan doen. Noorwegen teert op de winterspelen die ze nota bene al twee keer in eigen land hebben mogen houden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kijk jij überhaupt sport buiten de OS?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:30 schreef Fylax het volgende:
En Paxcon, ik troll niet. Ik ben realistisch.
Het is al een stunt dat ze in deze positie zijn gekomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar toch blijft het een feit dat buiten de hockeyvrouwen iedere Nederlands team faalt als het erom gaat. Dat de stunt altijd uitgehaald wordt verwacht natuurlijk niemand, maar het mag wel een een KEER gebeuren. Grote voorsprong weggeven is ook een nieuwe nationale sport lijkt het. Daar winnen we onbedreigd goud mee, in iedere teamsport.
Meneer Fylax laat op school elke gymles schieten, al dan niet met een kutsmoes. Maar tijdens OS weet hij er alles van en is hij fan van sportenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk jij überhaupt sport buiten de OS?
Waarschijnlijk ben je er deze week achter gekomen wat het woordje choke inhoudt
Zie je alleen maar in elk topic populistisch er tussendoor krijsen maar volgens mij heb je geen idee waar het over gaat
Droevig ja. Toen Nederland volleybalgoud won was het manneke nog niet eens geborenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meneer Fylax laat op school elke gymles schieten, al dan niet met een kutsmoes. Maar tijdens OS weet hij er alles van en is hij fan van sporten
Goede analyse denk ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Significant? Finland en Zweden teren op hun medailles van 80 jaar geleden. Hebben de afgelopen 30 jaar niks gepresteerd. Alleen Nieuw-Zeeland is het relatief gezien steeds een stukje beter gaan doen. Noorwegen teert op de winterspelen die ze nota bene al twee keer in eigen land hebben mogen houden.
Australië is een groter land maar zijn op de zomerspelen inderdaad wel beter. Maar hebben de OS ook al twee keer mogen organiseren waar ze 29 (13+16) haalden. Daarna hebben ze daar nog de vruchten van geplukt. Eerste twee keer na hun eigen OS haalden ze 17 en 14 goud. Daarna 8 en nu in Rio tot nu toe 7. Hun totale aantal medailles liep ook terug van 60 in 2000 tot 27 nu. Australie heeft bijna hun slechtste OS sinds 1992.
Als je kijkt naar onze medailleoogsten dan zie je dat we niet op de geschiedenis teren omdat we vroeger amper wat haalden. Sinds 1992 halen we minstens 15 medailles waarbij ons aantal goud gestaag aan het oplopen is van 2 in 1992 tot 8 nu. Daartussen hadden we een uitschieter met 12 in Sydney in 2000 maar de trend is er.
Noorwegen bakt er trouwens echt geen reet van deze olympische cyclus. In Sochi matig, nu geen enkele gouden of zilveren medaille.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die staan gewoon allemaal onder Nederland op de medaillespiegel.
Tsjakka!
Kijk maar uit anders gaat de media uitpakken met het 'halve finale syndroom'quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:24 schreef VacaLoca het volgende:
Zo zuur, elke set was te pakken
Vijf halve finales teamsporten, maar 1 gewonnen
De hockeyers even buiten beschouwing latend, die verloren redelijk kansloos, 4 halve finales die enorm close waren en 3 verloren inderdaad. Al had de halve finale bij het beachvolley ook al na 2 sets afgelopen kunnen zijn, stonden de handbalsters (buiten de beginfase) eigenlijk continu op achterstand en was bij de volleybalsters de halve finale al meer dan verwacht, maar tochquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:24 schreef VacaLoca het volgende:
Zo zuur, elke set was te pakken
Vijf halve finales teamsporten, maar 1 gewonnen
Echt? Ik vind ze eerder het tegenovergestelde. Ik vind Chinezen al niet knap, maar als het dan ook nog van die lange sprieten zijn is het helemaal niets meer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:50 schreef Columbiafan het volgende:
China is wel een lekkere ploeg trouwens, heel sterk gespeeld. Ik vind zulke lange Chinese vrouwen best wel aantrekkelijk trouwens
Een paar vond ik wel een leuke gezicht hebben. Overigens heeft China de afgelopen 10 jaar twee keer Miss World gewonnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt? Ik vind ze eerder het tegenovergestelde. Ik vind Chinezen al niet knap, maar als het dan ook nog van die lange sprieten zijn is het helemaal niets meer.
Ik zapte weg bij een 20-5 stand in die set en ging er al van uit dat USA door was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:54 schreef Marcoss het volgende:
Italianen door naar de finale bij de mannen na 3-2 winst tegen de Amerikanen, verloren de 3de set wel met 25-9
Doetinchem aids.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:58 schreef Jinkx het volgende:
Deze vrouwelojke commentator heeft een nare stem.
De choke is al ingezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:
We lopen alweer achter de feiten aan
Zei v-for-vendetta van Fok forum toen het 2-2 stondquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:
We lopen alweer achter de feiten aan
Kan menig restaurant wat van lerenquote:
Ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:05 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Is dat die monotone stem die er steeds tussendoor ouwehoert met non-info?
Zei ik toch. Grote voorsprong: Verlies.quote:
Johquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:07 schreef marimbondo het volgende:
En dan stond je met 5 - 2 voor ...
Overdreven Amerikanen is als Chokende Nederlanders... pleonasmequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:12 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Die irritante overdreven amerikanen. Bleh.
Dat vind ik eerlijk gezegd ook nogal overdreven jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:15 schreef Zipportal het volgende:
Bij elk punt iets vieren. Geen wonder dat dit 5 uur duurt.
lengte?;)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:15 schreef RedFever007 het volgende:
De dames volleybalsters hebben de hockeydames op één punt in ieder geval wel verslagen
beetje zoals feyenoord bij elk doelpunt doet alsof het de cl heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook nogal overdreven jaSchiet gewoon niet op om na ieder pnt te vieren alsof je goud gewonnen hebt
na een rally okee maar echt bij ieder neukend puntje gaan ze uit hun bolquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:18 schreef KaBuf het volgende:
Ik vind dat enthousiast vieren juist mooi![]()
Zelfs soms bij een verloren punt :squote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
na een rally okee maar echt bij ieder neukend puntje gaan ze uit hun bol
Hoort bij het teamgevoel joh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dat is volleybal...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
haha ja dan zie ik twee teams juichen, geen idee wie dan gescoord heeftquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:20 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Zelfs soms bij een verloren punt :s
Goede tettenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:22 schreef Sjors_Peter het volgende:
Zijn die fotos van "de" shoot van de kruijf al gepost of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |