Heumeuquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maak daar lekker een topic voor aan in ONZ.
* Duveltjequote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Als een dekseltje uit een doosje deze strafcorner.
Wel scoren, anders pissen ze er weer zo'n SC inquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:59 schreef marcodej het volgende:
Dit komt wel goed. Duutsertjes komen er helemaal niet meer aan te pas joh.
Ik denk met deze TT dan aan andere dingen dan aan hockey.quote:
Jij hebt echt kijk op het spelletje.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zei de vorige pot al dat Welten geniaal goed is.
De beste speelster van 2015 die geniaal goed is, zou je niet verwachtenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zei de vorige pot al dat Welten geniaal goed is.
Nee, dat kan ik niet aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:05 schreef riazop het volgende:
zou wel grappig zijn als OOK hier de Hollandse arrogantie wordt afgestraft
Hockeyvrouwen zijn gewoon de beste van de wereld dus dat kan niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:05 schreef riazop het volgende:
zou wel grappig zijn als OOK hier de Hollandse arrogantie wordt afgestraft
Ook niet echt een goede advertentie voor de sport, op deze manier.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:06 schreef marcodej het volgende:
Het is op dit moment het OS Voetzoeken geworden. Uitgespeelde kansen worden er niet gecreëerd.
kakkers hebben dit ook uitgevonden om lekker met elkaar te kunnen babbelen en sherry drinken langs de zijlijnquote:
Oh nee? Moet jij even opletten!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:06 schreef Collide het volgende:
[..]
Hockeyvrouwen zijn gewoon de beste van de wereld dus dat kan niet.
Messi is ook geniaal goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
De beste speelster van 2015 die geniaal goed is, zou je niet verwachten
Inderdaad..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ook niet echt een goede advertentie voor de sport, op deze manier.
Nederlandse hockeyvrouwen kunnen alleen maar verliezen op deze OS. Alles minder dan goud zal gezien worden als falen.quote:
En niet alleen gister daar... Daar falen ze hard.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad..
Net als gister met het baanwielrennen3 mensen die valsspelen en dan gewoon doormogen.
Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen een Duitser en een homo?
Ik ben maar gaan kijken via NPO Sport, dan krijg je die studio-stukjes met Fatima niet te zien.quote:
anders wel het meest opwindende van deze wedstrijdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben maar gaan kijken via NPO Sport, dan krijg je die studio-stukjes met Fatima niet te zien.
pff als je daar al warm van wordtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:14 schreef riazop het volgende:
[..]
anders wel het meest opwindende van deze wedstrijd
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:14 schreef riazop het volgende:
[..]
anders wel het meest opwindende van deze wedstrijd
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff als je daar al warm van wordt
alles is relatief hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff als je daar al warm van wordt
is anders al een stuk meer dan vroeger wb fysiek contact. Toen floot men al af als je naar een ander keekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:15 schreef riazop het volgende:
[..]
alles is relatief he
maar zolang ze weigeren de hockeyregels aan te passen (fysieke duels zijn nu totaal verboden bv), blijft het DODELIJK saai
Als jij daar warm van wordtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij bent wel de gangmaker van dit topic zeg.
Faat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:18 schreef marcodej het volgende:
Het geheime wapen moet even ingezet worden.
Eindfase sprint?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:18 schreef marcodej het volgende:
Of gewoon Annan met haar superdikke reet?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:18 schreef marcodej het volgende:
Je hebt duidelijk het roeitopic niet gevolgd.quote:
Watquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:21 schreef riazop het volgende:
[..]
waarom niet ? je wou toch spanning? en een verrassende winnaar?
dat nederland alsnog wint bedoel je?quote:
bij handbal ook zelfsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:22 schreef Nibb-it het volgende:
Zet nou eens een tellertje op dat tableau, bij rugby kon het ook.
Yuko, ze kwam eerst op haar zij terecht.quote:
Nederland bakt er ook weinig van anders. Zijn wel beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt door die kutduitsers die niet kunnen hockeyen.
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zetten ze die tellers voor mensen met kaarten ook op pauze als ze die teller v/d wedstrijd ook op pauze zetten?
Uiteraard.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zetten ze die tellers voor mensen met kaarten ook op pauze als ze die teller v/d wedstrijd ook op pauze zetten?
Omdat we net als gisteren als een dweil spelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:24 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom scoort Nederland zo moeilijk?
Wel, gvd...quote:
Bedankt, Jomanda.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:25 schreef Fylax het volgende:
Dit worden shootouts en dan ligt NL eruit.
Sinds wanneer is dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:25 schreef Paxcon het volgende:
De bal moet op de plank?
wat een kutregels allemaal
Bal moet op de plank als ie voor de eerste keer geslagen wordt uit een strafcorner. Anders wordt het echt een slagveld.quote:
Bedankt kenner.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:25 schreef Fylax het volgende:
Zo snap je. Gaat nergens overquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:25 schreef Paxcon het volgende:
De bal moet op de plank?
wat een kutregels allemaal
Veiligheid anders krijg je 9/10 keer een bal op je smoel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Moet op de plank, beetje rare regel.
Persoonlijk vond ik dit niet meer echt van een strafcorner, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bal moet op de plank als ie voor de eerste keer geslagen wordt uit een strafcorner. Anders wordt het echt een slagveld.
Anders krijg je hele hoge ballen en dat wordt te gevaarlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:26 schreef DeLuna het volgende:
Ook dat scoren vanuit de cirkel vind ik zo stom, nu dit
Daar hebben ze die maskers t och voor? Snap sowieso niet dat ze die niet de hele wedstrijd op hebben..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:26 schreef Collide het volgende:
[..]
Veiligheid anders krijg je 9/10 keer een bal op je smoel.
Er zijn toch wel vaker doelpunten geweest die hoog in het doel belanden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Moet op de plank, beetje rare regel.
Niet iedereen heeft een masker op.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar hebben ze die maskers t och voor? Snap sowieso niet dat ze die niet de hele wedstrijd op hebben..
Niet bij strafcorners.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn toch wel vaker doelpunten geweest die hoog in het doel belanden.
Dat is dan ook niet slim hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:28 schreef Collide het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een masker op.
Ja, maar dan waren ze van richting veranderd door bijvoorbeeld een tip. Het gaat alleen om directe slag op goal uit een strafcorner.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn toch wel vaker doelpunten geweest die hoog in het doel belanden.
Ik ook niet... Kan me nog zo'n serie herinneren... Brrr...quote:
Het gaat erom of een bal uit de cirkel is geweest. Dan geldt de strafcornersituatie niet meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik dit niet meer echt van een strafcorner, maar dat zal wel aan mij liggen
Bal moet laag blijven en alleen met je stick raken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik begin steeds minder van deze 'sport' te begrijpen.
Maar de goal die gemaakt werd toen ik achter die regel kwam was buiten de cirkel maar wel laag.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:27 schreef Collide het volgende:
[..]
Anders krijg je hele hoge ballen en dat wordt te gevaarlijk.
Ikk heb gelijk met het eerste deel, nu nog het tweede.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:25 schreef Fylax het volgende:
Nja, een bal uit een flinke sleeppush in je tanden is ook niet fijn. Dus het is een beetje inconsequent.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:26 schreef Collide het volgende:
[..]
Veiligheid anders krijg je 9/10 keer een bal op je smoel.
Kutstrafcorner van de Duitsers aan het begin van de eerste helft.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:31 schreef Jane het volgende:
Ik kom net binnen, maareh.... waarom staan we niet voor?
Kan alle kanten op. Druk op Nederland is hoger.quote:
Sombroek hoort bij de wereldtop, wmb.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hoe goed is die nlse keeper? formaat stokman of?
Geld op Duitsland dusquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
t is te trainen en ik vermoed dat de moffen dat heel erg hebben gedaan
Ja. En strafballen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:32 schreef Maver24 het volgende:
Vroeger was er toch altijd verlenging?
Nederland speelde ook erg matig.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:33 schreef Columbiafan het volgende:
Laat Nederland dit maar winnen, wat een matige Duitsers.
Niet geweldig, wel een 8. Wat had je verwacht ?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nederland speelde ook erg matig.
Wel beter dan Duitslandquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou Duitsland in de laatste minuut gescoord hebben... dus ik heb wel vertrouwen erinquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:31 schreef kilon het volgende:
Tegen Duitsers in penalty's shoot outs. Dat kan alleen maar fout gaan.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wiequote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terecht minderwaardigheidscomplex.
Winstquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet geweldig, wel een 8. Wat had je verwacht ?
Qua mentaliteit bedoel ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
2x35 inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:35 schreef Isane het volgende:
Normale wedstrijden zijn toch 2x 30/35 min ofzo?
Gruwelijk niet leukquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:35 schreef Groby het volgende:
Nederland heeft in 1940 ook verloren van Duitsland met shoot outs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |