SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
![]()
Nee, zoals dat wel vaker gaat. Amateurisme. Al is het wel de vraag of andere landen dat bijvoorbeeld wel of niet doen. Standaard de beelden bekijken, zonder dat de atleten zelf iets gezegd hebben over hinderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dit gepruts ziet, dan lijkt het me van niet nee
Heb je nog Atletiekkijktips voor vrijdagnacht en zaterdagnacht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker. Het favoriete onderdeel van de liefhebber.
ik zie het net ook, benieuwd wie dat gedaan heeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
* Dale__Cooper houdt niet van te vroeg gestoot worden
Ok.
Slecht uitkomen met je voeten waarschijnlijk. Of uit balans geraakt.quote:
De kogel naast stoten kan ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slecht uitkomen met je voeten waarschijnlijk. Of uit balans geraakt.
Hoe moeilijk is dat? Lijkt me dat ze daar vast een hok hebben met internet oid of hoop tv's met herhalingenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, zoals dat wel vaker gaat. Amateurisme. Al is het wel de vraag of andere landen dat bijvoorbeeld wel of niet doen. Standaard de beelden bekijken, zonder dat de atleten zelf iets gezegd hebben over hinderen.
Mja dan ga je de derde keer toch helemaal op save? Kogelstoten is dan nog wel het makkelijkste nummer om dat te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat leek mij vanzelfsprekend.quote:
Vrijdag is matig, misschien dat de 5km nog lollig is als Ayana weer op de brommer is. De 4x100 x2 is ook altijd een leuk nummer door de verrassingen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog Atletiekkijktips voor vrijdagnacht en zaterdagnacht?
Hij stootte die 3e totaal idioot.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Speerwerpenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijdag is matig, misschien dat de 5km nog lollig is als Ayana weer op de brommer is. De 4x100 x2 is ook altijd een leuk nummer door de verrassingen.
Zaterdag kan wel tof zijn. Speer bij de mannen is een tof onderdeel, de 800 bij de vrouwen kan ook wel grappig worden met Caster.
Dat is ook helemaal niet moeilijk lijkt mij. Maar niemand die weet of het gebruikelijk is dat landen dat doen (dus even breed gezien niet alleen NL). Dus altijd als je niet door bent naar de volgende ronde, dat het wordt nagekeken. Of pas als een atleet het vraagt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is dat? Lijkt me dat ze daar vast een hok hebben met internet oid of hoop tv's met herhalingen
Je zou het denken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja dan ga je de derde keer toch helemaal op save? Kogelstoten is dan nog wel het makkelijkste nummer om dat te doen.
Juichen voor Yego, Walcott en Ruskanen (al weet ik niet of ze allemaal meedoen)quote:
bij welk onderdeel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:06 schreef superniger het volgende:
Wie zijn de favorieten voor de medailles?
Hoe dan ook zal Kuijken er vast wel een leuk interviewtje uitgooien. Verder is het niet heel erg spannend morgen nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijdag is matig, misschien dat de 5km nog lollig is als Ayana weer op de brommer is. De 4x100 x2 is ook altijd een leuk nummer door de verrassingen.
Zaterdag kan wel tof zijn. Speer bij de mannen is een tof onderdeel, de 800 bij de vrouwen kan ook wel grappig worden met Caster.
Doe het voor ons.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
nou hup Mayer, nog een keer uit je slof schieten
Die zijn er alle drie bijquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juichen voor Yego, Walcott en Ruskanen (al weet ik niet of ze allemaal meedoen)
Kan oprecht mooi worden. Hoog bij de vrouwen heeft ook wel potentie om spannend te worden. En mogelijk een debiel oude winnares van goud.
Ah, 01:45 pas. Prima tijd want eerst ga ik nog voetbal kijken #Gevaarlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juichen voor Yego, Walcott en Ruskanen (al weet ik niet of ze allemaal meedoen)
Kan oprecht mooi worden. Hoog bij de vrouwen heeft ook wel potentie om spannend te worden. En mogelijk een debiel oude winnares van goud.
Mja, lijkt me dat je als NOC*NSF ook de top wil halen en als dat kan via protesten moet dat gewoon gedaan worden. Maar ja dat is ook een deel van Nederlandse mentaliteit, in de zin dat we ons bij voorbaat er al bij neerleggen. Je kan prima mannetje of twee neerzetten met computer en die kijken beelden terug en kunnen al direct aangeven of er een kans is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet moeilijk lijkt mij. Maar niemand die weet of het gebruikelijk is dat landen dat doen (dus even breed gezien niet alleen NL). Dus altijd als je niet door bent naar de volgende ronde, dat het wordt nagekeken. Of pas als een atleet het vraagt.
Vanaf hier heb je geen forecast meer nodig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:09 schreef marcodej het volgende:
Zonder forecasts is zo'n meerkamp ook niet echt lekker te volgen.
Na de brommer besturen bij de Keirin het mooiste vrijwilligersbaantje bij de OS.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:08 schreef Szura het volgende:
Lijkt me leuk werken om die autootjes te besturen die de speren mogen ophalen
Nee. Onbegrijpelijk dat ze dat na al die jaren op tv en op streams nog steeds niet fatsoenlijk kunnen weergeven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:09 schreef marcodej het volgende:
Zonder forecasts is zo'n meerkamp ook niet echt lekker te volgen.
Het lijkt mij ook dat je de beelden terugkijkt ja. Maar wie weet doet geen enkel land dat (dan bedoel ik zonder dat een atleet iets zegt over hinderen).quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, lijkt me dat je als NOC*NSF ook de top wil halen en als dat kan via protesten moet dat gewoon gedaan worden. Maar ja dat is ook een deel van Nederlandse mentaliteit, in de zin dat we ons bij voorbaat er al bij neerleggen. Je kan prima mannetje of twee neerzetten met computer en die kijken beelden terug en kunnen al direct aangeven of er een kans is.
Zijn PR is sub 4:20. Kan dus echt nog wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Eaton zich niet verbetert, moet Mayer 3,3 sec goedmaken.
Dat zou kunnen ja. Zou ik op zich wel apart vinden, zeker bij regelgevoelige sporten zou je daar al attent op moeten zijn, de sporters merken ook weer niet alles. Al zijn er niet zo heel veel sporten waarbij er niets wordt gedaan zolang je niets meldt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook dat je de beelden terugkijkt ja. Maar wie weet doet geen enkel land dat (dan bedoel ik zonder dat een atleet iets zegt over hinderen).
Want je zou het een beetje kunnen vergelijken met het terugkijken van camerabeelden van een misdrijf. Als niemand meldt dat er iets gestolen is (of het is niet tijdig aan iets te zien), dan kijkt men ook geen camerabeelden terug.
Die zagen ook pas 3 uur later de tweetjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:14 schreef Redefine het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk sowieso af, waarom Stekelenburg of anderen van de NOS geen navraag heeft gedaan bij Samuel en de staf over het incident.
Ja. En tussen Kazmirek en Warner 34 punten voor brons.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verschil Eaton-Mayer is 45 punten
Ik zou het ook apart vinden. En het zal mij niets verbazen dat ze in NL daarin nog niet professioneel genoeg zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Zou ik op zich wel apart vinden, zeker bij regelgevoelige sporten zou je daar al attent op moeten zijn, de sporters merken ook weer niet alles. Al zijn er niet zo heel veel sporten waarbij er niets wordt gedaan zolang je niets meldt.
Allemaal bij evaluatie met ome Mauritsquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou het ook apart vinden. En het zal mij niets verbazen dat ze in NL daarin nog niet professioneel genoeg zijnMaar vooralsnog heb ik geen idee of het in andere landen wel gebeurd.
Ik hoop dat ze Samuel en de staf er nog even naar gaan vragen, dat geeft iets informatie over hoe dat normaal gesproken gaat.
Dat sowieso. De fout van het mislopen van de finale ligt bij Schippers. Daarom vind ik het ook zo typisch dat ze zo lopen jammeren over dat hinderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zagen ook pas 3 uur later de tweetjes.
Hoofdpunt blijft dat Schippers te vroeg vertrok, dat heeft niets met dat andere incident te maken.
Wat is de afsluiter danquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kazmirek - Warner is in theorie nog spannend, maar Warner is een veel betere loper. Zelfde geldt voor Eaton - Mayer. 6.5 seconden het verschil bij allebei.
1500 meter.quote:
Ze gooit wel haar haar los.quote:
Oei.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:22 schreef Redefine het volgende:
Willy heeft tenminste wel een gouden medaille zie ik.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
Schande dat Willy bij het IOC zit.
Ga weg bij die proletenclub man.
Nou echt hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:22 schreef Drolflap het volgende:
Wat boeit ons Dafne als we Willy kunnen zien!
Zonder Wim-Lex was die hele club niets.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
KONING TROTS DAT HIJ AAN DE KONINGIN VAN DE NEDERLANDSE SPORT DE MEDAILLE MAG UITREIKEN.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:22 schreef heywoodu het volgende:
BREAKING: DAFNE KRIJGT MEDAILLE VAN KONING
*MedaljePLAKquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:23 schreef Szura het volgende:
Nou moet Willy zeggen: kijk, ik heb wel een gouden PLAK
quote:
Hij had zo wel overal toegangskaartjes voor de hele familiequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
Dan geeft hij ze gewoon allemaal 3 zoenenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:24 schreef tralalala het volgende:
Ik denk dat Willy liever (weer) het goud zou geven aan de hockeydames.
wordt ook een 1992 god 2e op de tienkampquote:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ik moet elke keer aan Kill Bill denken
Deed ie de vorige keer wel de baas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:25 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Dan geeft hij ze gewoon allemaal 3 zoenen
Ik kreeg net een NOS push melding!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:22 schreef heywoodu het volgende:
BREAKING: DAFNE KRIJGT MEDAILLE VAN KONING
jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:25 schreef Rami. het volgende:
Zouden die andere twee weten wie Willy is?
Haar hart wel.quote:
Vol op hun mond, bamquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:25 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Dan geeft hij ze gewoon allemaal 3 zoenen
Dat is ze vast wel verteld hoop ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:25 schreef Rami. het volgende:
Eh wat denk je zelf henk, Willy is world wide known hoor!@quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:25 schreef Rami. het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wordt ook een 1992 god 2e op de tienkamp
Als Camiel Eurlings dat maar niet doetquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:24 schreef tralalala het volgende:
Hoe hij in '96 het veld in sprong om het Brons te vierenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:24 schreef tralalala het volgende:
Dat was genot geweest, hadden Amerikaanse commentatoren weer allemaal historische feitjes over de koning en het volkslied fout kunnen vertellen.quote:
Die stond al bij Dumoulin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:25 schreef BobW het volgende:
[..]
Als Camiel Eurlings dat maar niet doet![]()
Die gaat klappen uitdelen als ze geen goud pakkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:25 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij deed de huldiging van Tom.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:25 schreef BobW het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh wat denk je zelf henk, Willy is world wide known hoor!@
Anders stond Dafne daar zonder schoenen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:25 schreef heywoodu het volgende:
Het blijft kut, medailleuitreikingen de dag na de wedstrijd
Het is toch verdomme niet te geloven hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:26 schreef Redefine het volgende:
Even de medaille uitreiking analyseren jongens.
Ik zie een verband.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij deed de huldiging van Tom.
??quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ze het volkslied niet laten horen.
Heb sowieso nog geen enkel Buitenlands volkslied bij de NOS gehoord.
Verhalen vertellen tot de max.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is toch verdomme niet te geloven he
Alleen als het het gras van Dafne isquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zouden nog de groei van gras gaan analyseren bij NOS
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Die gaat klappen uitdelen als ze geen goud pakken
Harry Potter is er niks bij met acht boeken man. Dit houdt nooit op.quote:
Daarbeneden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen als het het gras van Dafne is
Daar komen 3 e-books bij las ik vandaag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Harry Potter is er niks bij met acht boeken man. Dit houdt nooit op.
Lalova vast ook niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:29 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Sedoc vond die opmerking van het witte meisje niet leuk.
Had je je oren dicht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hadden prima het Jamaicaans volkslied kunnen laten zien.
Is gewoon gedaan hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat bestaat niet. Net zoals series waar geen Nederlanders aan meedoet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nummer van Chiquita bananen reclame had volstaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat bestaat niet. Net zoals series waar geen Nederlanders aan meedoet.
Swekquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet gewoon met Oranje vakantieoutfit naar voren kwam.
[ afbeelding ]
Ja, stond ze razend MAD op dat podium, dat zou toch genieten zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Anders stond Dafne daar zonder schoenen.
Die bolle wordt ook gewoon altijd buitengesloten door haar zusjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet gewoon met Oranje vakantieoutfit naar voren kwam.
[ afbeelding ]
Dan had ze echt een Ottey gedaan hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, stond ze razend MAD op dat podium, dat zou toch genieten zijn
Vind ik wel ja. Zure bek alles.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, stond ze razend MAD op dat podium, dat zou toch genieten zijn
Over paar jaar zijn ze alle 3 mega lekker. Weet ik zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Die bolle wordt ook gewoon altijd buitengesloten door haar zusjes.
Doet een beetje aan mijn eigen jeugd denken.
Wie wel HAHAHAHAHAAHAHquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS geeft geen FUCK om kogelstoten.
De NOS geeft alleen iets om haar eigen ego.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben jij niet 48 ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Over paar jaar zijn ze alle 3 mega lekker. Weet ik zeker
Rutger Smith maakt anders een goede kans.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok toch op een Amerikaan:quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt geen idee wie dit gaat winnen eigenlijk, best een open strijd.
NOS.nlquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:35 schreef Szura het volgende:
Hoe gaat de NOS het trouwens doen.
- Atletiek N1
- Beachvolleybal N2
- Volleybal NPO Sport ofzo?
Atletiek gaan ze dan niet uitzenden. Ze zullen alleen even inbreken bij het volleybal denk ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:35 schreef Szura het volgende:
Hoe gaat de NOS het trouwens doen.
- Atletiek N1
- Beachvolleybal N2
- Volleybal NPO Sport ofzo?
Maar vooral ook in positieve zin natuurlijk. Bij het gewichtheffen stond iemand een kwartier nadat hij goud won met stromen tranen op zijn wangen op het podium, dat is toch schitterendquote:
Zal nog jaren blijven staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
Het OR van 22.47 staat alweer 28 jaar.
Liverpool maakt geen eens verlies volgens mij, genot.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen in Engeland gaat Benteke even voor 32 miljoen pond naar Crystal Palace
Tering hee
Zowat break-even ja, of bonussen oidquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liverpool maakt geen eens verlies volgens mij, genot.
een medaille heeft ie alvast binnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:39 schreef Columbiafan het volgende:
Kovacs, gaat hij de wedstrijd nu al beslissen?
Niet door dezelfde persoon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan dat wel? Kogelstoten en speerwerpen tegelijk?
Dacht ook dat dat niet mocht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan dat wel? Kogelstoten en speerwerpen tegelijk?
Je verkoopt al Yannick fucking Bolasie voor 35 miljoen en dan doe je dit met je geld..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zowat break-even ja, of bonussen oid
Bedankt Dagoduckquote:
inb4 doorboorde jurylidquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht ook dat dat niet mocht.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat is dit voor debiel joh.
THAT'S HOW IT'S DONE
U S A
U S A
Lekker wijf zeg.quote:
Vet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Crouser heeft vorige maand nog 22+ geworpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |