SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
![]()
Nee, zoals dat wel vaker gaat. Amateurisme. Al is het wel de vraag of andere landen dat bijvoorbeeld wel of niet doen. Standaard de beelden bekijken, zonder dat de atleten zelf iets gezegd hebben over hinderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dit gepruts ziet, dan lijkt het me van niet nee
Heb je nog Atletiekkijktips voor vrijdagnacht en zaterdagnacht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker. Het favoriete onderdeel van de liefhebber.
ik zie het net ook, benieuwd wie dat gedaan heeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
* Dale__Cooper houdt niet van te vroeg gestoot worden
Ok.
Slecht uitkomen met je voeten waarschijnlijk. Of uit balans geraakt.quote:
De kogel naast stoten kan ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slecht uitkomen met je voeten waarschijnlijk. Of uit balans geraakt.
Hoe moeilijk is dat? Lijkt me dat ze daar vast een hok hebben met internet oid of hoop tv's met herhalingenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, zoals dat wel vaker gaat. Amateurisme. Al is het wel de vraag of andere landen dat bijvoorbeeld wel of niet doen. Standaard de beelden bekijken, zonder dat de atleten zelf iets gezegd hebben over hinderen.
Mja dan ga je de derde keer toch helemaal op save? Kogelstoten is dan nog wel het makkelijkste nummer om dat te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat leek mij vanzelfsprekend.quote:
Vrijdag is matig, misschien dat de 5km nog lollig is als Ayana weer op de brommer is. De 4x100 x2 is ook altijd een leuk nummer door de verrassingen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog Atletiekkijktips voor vrijdagnacht en zaterdagnacht?
Hij stootte die 3e totaal idioot.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Speerwerpenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijdag is matig, misschien dat de 5km nog lollig is als Ayana weer op de brommer is. De 4x100 x2 is ook altijd een leuk nummer door de verrassingen.
Zaterdag kan wel tof zijn. Speer bij de mannen is een tof onderdeel, de 800 bij de vrouwen kan ook wel grappig worden met Caster.
Dat is ook helemaal niet moeilijk lijkt mij. Maar niemand die weet of het gebruikelijk is dat landen dat doen (dus even breed gezien niet alleen NL). Dus altijd als je niet door bent naar de volgende ronde, dat het wordt nagekeken. Of pas als een atleet het vraagt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is dat? Lijkt me dat ze daar vast een hok hebben met internet oid of hoop tv's met herhalingen
Je zou het denken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja dan ga je de derde keer toch helemaal op save? Kogelstoten is dan nog wel het makkelijkste nummer om dat te doen.
Juichen voor Yego, Walcott en Ruskanen (al weet ik niet of ze allemaal meedoen)quote:
bij welk onderdeel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:06 schreef superniger het volgende:
Wie zijn de favorieten voor de medailles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |