Lijkt me ook sterk, hij start helemaal achteraan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:06 schreef Marcoss het volgende:
Sagan bij Unibet opeens na Schurter en Absalon de favoriet
Zou het geniaal vinden, maar verwacht er niet zoveel van eigenlijk.
Duitsland heeft iets over MTB maar niet live.quote:
Hèhè..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:
Anderhalf uur.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Hoelang gaan ze er ongeveer over doen?
Over 10 minuten gaat Renaat zijn licht hierover schijnen denk ikquote:
Klopt, ze gingen even naar het nieuws.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over 10 minuten gaat Renaat zijn licht hierover schijnen denk ik
"Wat vindt je van Rudi van Houts?"quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht morgen trouwens de Saganhype bij de NOS
3 lapsquote:
ong. 30 kilometer. 6 rondjes. Anderhalf uur.quote:
Da's bij de mannen toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ong. 30 kilometer. 6 rondjes. Anderhalf uur.
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel jammer dat MTB Olympisch is en niet cyclocross.
Cyclocross is een wintersport; tot de Winterspelen toegelaten worden, zit er helaas niet in, omdat al die sporten op ijs en/of sneeuw gespeeld moeten worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel jammer dat MTB Olympisch is en niet cyclocross.
Neff poeft dat gat zo dicht. IJzersterk.quote:
Weet ik, maar het zou ook prima in de zomer kunnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cyclocross is een wintersport; tot de Winterspelen toegelaten wordt zit er helaas niet in, omdat al die sporten op ijs en/of sneeuw gespeeld moeten worden.
Uh, okeequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Neff poeft dat gat zo dicht. IJzersterk.
Ook weinig mis mee dunkt me.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef Columbiafan het volgende:
Jammer, het wordt dus
[ afbeelding ] of
[ afbeelding ]
Op basis van wat zouden ze hem vooraan moeten zetten dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sagan helemaal achteraan.
Wat een bananensport is dit ook. Als er eens een keer wat grote namen uit andere disciplines meedoen die jongens steevast helemaal achteraan zetten. Zo wordt het nooit populair natuurlijk.
Iedereen zou op 1 rij moeten startenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van wat zouden ze hem vooraan moeten zetten dan eigenlijk?
Wie heeft het over vooraan? Volgens mij zit er best wel veel tussen vooraan en achteraan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van wat zouden ze hem vooraan moeten zetten dan eigenlijk?
Niet helemaal vooraan dan, maar op basis van wat zou je Sagan ergens halverwege ofzo zetten? En dan uiteraard niet "zijn prestaties op de weg", want het is geen wegwedstrijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie heeft het over vooraan? Volgens mij zit er best wel veel tussen vooraan en achteraan.
Waarom zou je Sagan achter een ontzettende nobuddie als Rudi van Houts zetten? Dat is geen reclame voor je sport.
Op basis van het feit dat hij zelfs lopend al sneller is dan de helft van de mensen hier aanwezig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet helemaal vooraan dan, maar op basis van wat zou je Sagan ergens halverwege ofzo zetten? En dan uiteraard niet "zijn prestaties op de weg", want het is geen wegwedstrijd.
Nog beter, laat iedere deelnemer de dag voor de wedstrijd één rondje rijden om zo de startvolgorde te bepalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat hij zelfs lopend al sneller is dan de helft van de mensen hier aanwezig.
En omdat je op deze manier renners afschrikt om voor deze sport te kiezen. Mathieu van der Poel probeerde het, maar die werd iedere keer op de 70e plek gezet en dan ben je al je energie al kwijt aan het inhalen van de Rudi van Houtjes van deze wereld. Als relatief kleine sport moet je toch iets minder Calimero doen tegenover grootheden uit andere wielerdisciplines.
Dat zou idd een prima oplossing zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog beter, laat iedere deelnemer de dag voor de wedstrijd één rondje rijden om zo de startvolgorde te bepalen
Sagan is de enige reden dat ik morgen ga kijken. Zet hem maar lekker vooraan. Als hij vanaf het begin al meteen kansloos is dan zap ik weg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef heywoodu het volgende:
maar op basis van wat zou je Sagan ergens halverwege ofzo zetten?
Dat lijkt me geen slecht idee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog beter, laat iedere deelnemer de dag voor de wedstrijd één rondje rijden om zo de startvolgorde te bepalen
Goed ideequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zet je hem nota bene in de olympische wedstrijd vooraan omdat het een grote naam is, niet omdat hij in de afgelopen World Cups goed was ofzo. Dat is onzin en daarom: kwalificatiequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Sagan is de enige reden dat ik morgen ga kijken. Zet hem maar lekker vooraan. Als hij vanaf het begin al meteen kansloos is dan zap ik weg.
Die zijn echt net weggezaptquote:
Ze zouden schakelen van Eén naar Canvas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zijn echt net weggezapt
Edit: Dat was Sporza![]()
Ik zat ook al naar de rolkrant te koekeloeren ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zouden schakelen van Eén naar Canvas.
Nog niet gebeurd
8e op de weg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:03 schreef Columbiafan het volgende:
Neff pas zesde, maar ze haalde ook top 10 in de wegrit?
quote:
*Petroquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peter kiest alleen de moeilijkste route
Neuh zijn live.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:34 schreef Evertjan het volgende:
ik heb het gevoel dat de NOS semi-live is
Wel weinig jumps helaasquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik trek mijn woorden van gisteren terug, mooi parcours
Neequote:Op zondag 21 augustus 2016 17:34 schreef Gremen het volgende:
Wat is dat voor een nep aangelegde zooi. Is dat altijd bij mountainbiken?
En Stybar ookquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:36 schreef Evertjan het volgende:
laten we hopen dat hij nog eens in de winter gaat crossen
Dat zou ook echt baas zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:36 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:36 schreef Evertjan het volgende:
Nee, enkel focussen op het WK hé.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
worden de Vlamingen helemaal gek als hij van Aert een winter lang klop geeft
Nys deed in voorgaande edities wel mee, maar dat was geen succes. Vooral omdat Nys niet met warme omstandigheden kan omgaan.quote:
En het is vaak te steil voor veldrijders om op de fiets te blijven zittenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nys deed in voorgaande edities wel mee, maar dat was geen succes. Vooral omdat Nys niet met warme omstandigheden kan omgaan.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Monese uit Lesotho is al klaar![]()
[ afbeelding ]
MTB is toch meer voor klimmersquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En het is vaak te steil voor veldrijders om op de fiets te blijven zitten
Als Stybar een WK pakken. Krijgen we weer genottelijk gejank daar over.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
worden de Vlamingen helemaal gek als hij van Aert een winter lang klop geeft
Ik open HLN.be alvastquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Als Stybar een WK pakken. Krijgen we weer genottelijk gejank daar over.
Dit is idd wat heftiger dan een Koppenberg.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En het is vaak te steil voor veldrijders om op de fiets te blijven zitten
bosbrandje meer of minder kijken ze niet vanop in Rio Daar steken ze al halve woonwijken in de fik als de lokale voetbalclub heeft gewonnenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bosbrandje meer of minder kijken ze niet vanop in Rio Daar steken ze al halve woonwijken in de fik als de lokale voetbalclub heeft gewonnen
Ja, maar echt. Je zag dan 4 rotsjesquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
klinkt als een spaaractie van een tankstation
Gelukkig maakt hij alles goed in zijn afdalingen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sagan heeft het op de klimmetjes duidelijk wel lastig
Dit is voor MTB-begrippen zeker een snel parcours jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:45 schreef aswesleep het volgende:
Een rondje aan bijna 23 per uur. Is dat snel voor MTB?
Geen zijspiegelsquote:
Denk niet dat hij het anders wel had gered, maar is wel echt zonde voor hem.quote:
Hier zal het aan liggen.twitter:Vaughters twitterde op zondag 21-08-2016 om 17:45:26Oh man, Sagan. This is just awesome. reageer retweet
Wat doet Cavandish daar?quote:
Moeilijk om terug te komen in de MTB ten opzichte van veldrijden of gewone koersquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Duurt nog een uur hans, iedereen rijdt een keer lek dat hoort erbij
Geeft die Rus niet gewoon aan dat hij naar rechts gaat?quote:
Was echt op een slecht moment hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Duurt nog een uur hans, iedereen rijdt een keer lek dat hoort erbij
Ook net achter het wisselpunt gebeurd.quote:
achterop... dan zit je zelf altijd foutquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geeft die Rus niet gewoon aan dat hij naar rechts gaat?
Dat ze niet sneller lek gaan met dit...quote:
Heet een Lefty (meestal alleen een linkerkant), is wat lichter, maar meeste rijden met een gewone vorkquote:
Gelachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |