Weet ik, maar het zou ook prima in de zomer kunnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cyclocross is een wintersport; tot de Winterspelen toegelaten wordt zit er helaas niet in, omdat al die sporten op ijs en/of sneeuw gespeeld moeten worden.
Uh, okeequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Neff poeft dat gat zo dicht. IJzersterk.
Ook weinig mis mee dunkt me.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef Columbiafan het volgende:
Jammer, het wordt dus
[ afbeelding ] of
[ afbeelding ]
Op basis van wat zouden ze hem vooraan moeten zetten dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sagan helemaal achteraan.
Wat een bananensport is dit ook. Als er eens een keer wat grote namen uit andere disciplines meedoen die jongens steevast helemaal achteraan zetten. Zo wordt het nooit populair natuurlijk.
Iedereen zou op 1 rij moeten startenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van wat zouden ze hem vooraan moeten zetten dan eigenlijk?
Wie heeft het over vooraan? Volgens mij zit er best wel veel tussen vooraan en achteraan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van wat zouden ze hem vooraan moeten zetten dan eigenlijk?
Niet helemaal vooraan dan, maar op basis van wat zou je Sagan ergens halverwege ofzo zetten? En dan uiteraard niet "zijn prestaties op de weg", want het is geen wegwedstrijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie heeft het over vooraan? Volgens mij zit er best wel veel tussen vooraan en achteraan.
Waarom zou je Sagan achter een ontzettende nobuddie als Rudi van Houts zetten? Dat is geen reclame voor je sport.
Op basis van het feit dat hij zelfs lopend al sneller is dan de helft van de mensen hier aanwezig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet helemaal vooraan dan, maar op basis van wat zou je Sagan ergens halverwege ofzo zetten? En dan uiteraard niet "zijn prestaties op de weg", want het is geen wegwedstrijd.
Nog beter, laat iedere deelnemer de dag voor de wedstrijd één rondje rijden om zo de startvolgorde te bepalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat hij zelfs lopend al sneller is dan de helft van de mensen hier aanwezig.
En omdat je op deze manier renners afschrikt om voor deze sport te kiezen. Mathieu van der Poel probeerde het, maar die werd iedere keer op de 70e plek gezet en dan ben je al je energie al kwijt aan het inhalen van de Rudi van Houtjes van deze wereld. Als relatief kleine sport moet je toch iets minder Calimero doen tegenover grootheden uit andere wielerdisciplines.
Dat zou idd een prima oplossing zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog beter, laat iedere deelnemer de dag voor de wedstrijd één rondje rijden om zo de startvolgorde te bepalen
Sagan is de enige reden dat ik morgen ga kijken. Zet hem maar lekker vooraan. Als hij vanaf het begin al meteen kansloos is dan zap ik weg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef heywoodu het volgende:
maar op basis van wat zou je Sagan ergens halverwege ofzo zetten?
Dat lijkt me geen slecht idee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog beter, laat iedere deelnemer de dag voor de wedstrijd één rondje rijden om zo de startvolgorde te bepalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |