Wauw, 62k voor dat appartement, maar nog wel je keuken en badkamer moeten delen....quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Als je aan minimalisme wilt doen
[ afbeelding ]
Inhoud 27 m³![]()
Bezemkastformaat dus maar wel op de bovenste verdieping dus kan je het een penthouse noemen![]()
Hiero;
http://www.funda.nl/koop/(...)zenstraat-700-nr-30/
quote:Waar vind je nu vandaag nog een betaalbare kamer om te huren? Nu is het mogelijk om een kamer te kopen met een eigen wastafel. De badkamer en keuken worden gedeeld.
Zou bewonen.quote:
Ik ook vooral de aanwezigheid van de oude kranen geven de woning uitstralingquote:
En een asbest/ouderdoms- EN een niet zelfbewoningsclausule in het koopcontract.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:21 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Wauw, 62k voor dat appartement, maar nog wel je keuken en badkamer moeten delen....![]()
En VvE is nog 125 euro pm
[..]
Appartement? Dat is een kast.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:21 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Wauw, 62k voor dat appartement, maar nog wel je keuken en badkamer moeten delen....![]()
En VvE is nog 125 euro pm
[..]
klinkt natuurlijk beter dan de ca 9-14 m2 uit de omschrijving.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[ afbeelding ]
Inhoud 27 m³![]()
Bezemkastformaat dus maar wel op de bovenste verdieping dus kan je het een penthouse noemen![]()
Hiero;
Hierom:quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:23 schreef V1z0R het volgende:
en er zijn geen foto's van binnen.
Hier
Hier ook wel een beetje te zien:quote:Muren ontbreken: het interieur is een grote open binnenruimte. Midden in deze inspirerende ruimte hangt de "hooizolder"als verdieping.
(...)
De indeling is in overleg met koper te realiseren.
quote:een interieur dat uitnodigd om te fantaseren, te experimenteren en de woon en/of werkvrijheid te inhaleren.
Jeetjequote:Op zaterdag 3 september 2016 13:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hierom:
[..]
Hier ook wel een beetje te zien:
[ afbeelding ]
Maar hé, je hebt dan wel
[..]![]()
En dan lees ik ook nog dat er erfpacht op zit. Geen wonder dat die al sinds augustus 2010(!) te koop staat.
Je betaalt dus 7 ton voor een lege doos dat al 6 jaar leegstaat en waar je blijkbaar ook nog erfpacht hebt.
Ook te zien op Streetview (zie opnamedatum rechtsonder)
OMG de telegraaf heeft het er ook overquote:Op zaterdag 3 september 2016 08:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[ afbeelding ]
Inhoud 27 m³![]()
Hiero;
Ik hoop dat de isolatie nog in orde is.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:14 schreef Dizer het volgende:
Dan heb je zo een duur huis, maar geen ruimte om een eenpersoonsbed neer te zetten![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)dr-schaepmanlaan-22/
Ook gelezen, daarom juist zo benieuwd. Je vraagt niet zomaar 7 ton voor iets in een gebied waar je voor 2 ton minder een gigantisch mooi landhuis hebt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hierom:
[..]
Hier ook wel een beetje te zien:
[ afbeelding ]
Maar hé, je hebt dan wel
[..]![]()
En dan lees ik ook nog dat er erfpacht op zit. Geen wonder dat die al sinds augustus 2010(!) te koop staat.
Je betaalt dus 7 ton voor een lege doos dat al 6 jaar leegstaat en waar je blijkbaar ook nog erfpacht hebt.
Ook te zien op Streetview (zie opnamedatum rechtsonder)
Hele dak van zonnepanelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:28 schreef monsterd. het volgende:
En hier is alles 50 tinten bruin![]()
[ afbeelding ]
Dan is het beter om maar 1 zonnepaneel te hebben?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:00 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Hele dak van zonnepaneel.![]()
Wat als er een verbeterde versie komt of brand is?
Geen, ik haat mensen die altijd wat hebben om mee te pronken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Dan is het beter om maar 1 zonnepaneel te hebben?
Zo'n typisch huis dat sinds de oplevering nauwelijks bewoond is geweest, alles oogt in ieder geval wel zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:28 schreef monsterd. het volgende:
En hier is alles 50 tinten bruin![]()
[ afbeelding ]
ja kloptquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:52 schreef Greys het volgende:
. (Is dat huis van Vlemminx, klopt dat?)
ik snap die prijs nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:14 schreef bondage het volgende:
Nog iemand een stukje grond nodig van 88.255 m²
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)72-schoonloerstraat/
Edit adhv post hieronder
Waarom? Geld op de bank laten staan kost geld. Zonnepanelen leveren geld op.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:41 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Geen, ik haat mensen die altijd wat hebben om mee te pronken.
Dure auto op oprit, zonnepanelen op dak, airconditioning, schoorsteen, uitbouw en after-market dakkapel.
Zonnepanelen, een schoorsteen en een dakkapel om mee te pronken? WTF? Hoe triest ben je wel niet als je denkt dat een ander een schoorsteen?!, dakkapel of zonnepanelen heeft om mee te pronken?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:41 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Geen, ik haat mensen die altijd wat hebben om mee te pronken.
Dure auto op oprit, zonnepanelen op dak, airconditioning, schoorsteen, uitbouw en after-market dakkapel.
Die prijs is waarvoor ze het na zeker 8 jaar te koop staan wel hopen te verkopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |