Neequote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
hou gvd noel eens een keer overal buiten
Again RTquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Als je hier post, dan ga je akkoord met dat piemels lekker zijn.
Ja, ik durf hem niet binnen te laten. Jij wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
hou gvd noel eens een keer overal buiten
Nee, moet eerst laptopoplader fixen met Amerikaanse stekker, dan kan ik er rustig voor zittenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook welHeb je al een topic in KAA?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:44 schreef hoink581 het volgende:
Mijn eigen piemel is inderdaad lekker groetjes.
Ik sta altijd aan jou kant.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben jij nu Tardis' groupie geworden?
Is dat iets positiefs?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sta altijd aan jou kant.
Ik ben helemaal niks geworden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben jij nu Tardis' groupie geworden?
Homoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sta altijd aan jou kant.
Als de admins je voor de lol een KLB ban hebben gegeven dan gun ik ze nog wel een keer een pleziertje.quote:
Je kunt hem ook gewoon homo maken he.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net gehoord dat m'n kamergenoot hetero is
Balen zeg
pray the gay away zekeerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon homo maken he.
Hoe?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon homo maken he.
Kijken of hij nog steeds hetero is als je je piemel in z'n anus duwt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net gehoord dat m'n kamergenoot hetero is
Balen zeg
Doe ik vannacht, oke?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijken of hij nog steeds hetero is als je je piemel in z'n anus duwt.
Tof, Etsu meteen de cel in daar. Zou echt een reality serie van gemaakt moeten worden.quote:
"Making a rapist"quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tof, Etsu meteen de cel in daar. Zou echt een reality serie van gemaakt moeten worden.
Locked up abroadquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tof, Etsu meteen de cel in daar. Zou echt een reality serie van gemaakt moeten worden.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef kdricklamar het volgende:
Pfff ik moet me nog steeds uitschrijven van hoge school
Moet je betalen als je niet uitschrijft?
Wow meen je ditquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ja, elke maand dat je je niet uitschrijft moet je betalen en dat krijg je niet met terugwerkende kracht terug
Je moet je elk jaar opnieuw inschrijven en als je dat niet doet ben je uitgeschreven.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef kdricklamar het volgende:
waarom schrijf je je uit?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:00 schreef kdricklamar het volgende:
Niceeee ik lees net dat ik me tot 1 sept me nog kan uitschrijven zonder schuld
terechte ban danquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol echt?
Om die grap met Bradboy wss.
nee,een spermabanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk is het een perma ban
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je wel eens meer dan één sekspartner tegelijk gehad?
Leugenaar, leugenaar, dikke vette leugenaar. Moedwillig een bericht aanpassen wat niet juist is waardoor het lijkt alsof Crip je aan het bedreigen is terwijl het neer kwam op dat ze geen pizza wilde bestellen omdat je er te veel van zou genieten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik hou het ff netjes want ik wil geen ban maar ik hoop van harte dat de moderators Crip een permban geven.
Krijg vanavond een app van mijn moeder dat er een bezorger aan de deur stond met 2 salades, hebben we moeten betalen, op 1 van die salade doosjes stond
[..]
Iets in die richting
Ik naar huis toe na de repetitie, en ja inderdaad, m`n ma heeft SMS contact gehad met Crip en die heeft met d`r tyfus smoel inderdaad 2 salades op dit adres laten bezorgen en ze deed het als waarschuwing en bedoelde het goed, ja krijg ff de tering.
Dus Crip, hartstikke bedankt hier voor, achterlijke klapmongool. Mods/Admins, ban haar pls.
Moest je gister toch al krijgen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef Oberkullie het volgende:
Nog steeds geen mail van mijn scriptiebegeleider
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leugenaar, leugenaar, dikke vette leugenaar. Moedwillig een bericht aanpassen wat niet juist is waardoor het lijkt alsof Crip je aan het bedreigen is terwijl het neer kwam op dat ze geen pizza wilde bestellen omdat je er te veel van zou genieten.
Oh ja oproepen tot ban is ook een ban waard toch?
Bij mij voelde de ban alsof er een stel marokkaantjes je onder het raam staan uit te schelden en dat je daar niet op mag reageren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:06 schreef kdricklamar het volgende:
Een ban voelt echt alsof je niet mag buitenspelen van je moeder op een mooie zonnige dag en je zo je vrienden uit het raam ziet voetballen :s
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij mij voelde de ban alsof er een stel marokkaantjes je onder het raam staan uit te schelden en dat je daar niet op mag reageren.
Dit dacht ik dus ookquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leugenaar, leugenaar, dikke vette leugenaar. Moedwillig een bericht aanpassen wat niet juist is waardoor het lijkt alsof Crip je aan het bedreigen is terwijl het neer kwam op dat ze geen pizza wilde bestellen omdat je er te veel van zou genieten.
Gewoon heet frituurvet op gooien.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij mij voelde de ban alsof er een stel marokkaantjes je onder het raam staan uit te schelden en dat je daar niet op mag reageren.
Hoe is het bericht aangepast dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus ook
In dat filmpje was die er wel blij mee en stond er iets anders in die tekst??
Nee vanaf maandag binnen 2 wekenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest je gister toch al krijgen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, jezus waarom zo'n lang tijdsbestekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee vanaf maandag binnen 2 weken
Ik gun je geen pizza want ik gun je geen geluk ofzo stond er.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe is het bericht aangepast dan?
In dat filmpje, leek het alsof die tekst wat crip erbij had gezet vriendelijker was ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe is het bericht aangepast dan?
Dank je wel, lief van jou.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier heb je een romantisch liedje:
Patrick Swayzequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier heb je een romantisch liedje:
dit is een oud bericht he. toen hij thuis kwam heeft hij een pic vh juiste bericht gestuurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:09 schreef kdricklamar het volgende:
vind crip wel een baas nu ben fan![]()
Nou en, blijft net een kleuter. Eerst huilen en schreeuwen en dan pas nadenken en realiseren dat het allemaal toch wel meevalt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit is een oud bericht he. toen hij thuis kwam heeft hij een pic vh juiste bericht gestuurd.
Ik ook, voor eeuwig.quote:
ben je inmiddels klaar in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
Jimmy doe nog een nummer. Dat is een stuk leuker dan het gejank nu.
Allang alquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je inmiddels klaar in het ziekenhuis?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
Jimmy doe nog een nummer. Dat is een stuk leuker dan het gejank nu.
Hey Haags anders praat jij gewoon tegen mij, beter dan ditquote:
Gewoon incasso's van hen blokkeren, dan schrijven ze jou uit en hoef je het niet zelf te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef kdricklamar het volgende:
wowquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Haags anders praat jij gewoon tegen mij, beter dan dit
Suid Afrika beste Afrikaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Haags anders praat jij gewoon tegen mij, beter dan dit
1 op de 6 mensen wereldwijd is Moslim, dus de kans is groot dat als je het voor iemand opneemt dat diegene dan Moslim is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom neem je het op voor een moslim?
briljantquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Gewoon incasso's van hen blokkeren, dan schrijven ze jou uit en hoef je het niet zelf te doen.
Crip bannen op FOK! voorkomt niet dat ze nog meer eten voor Braddie bestelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hij heeft gratis gezond eten gekregen en een waarschuwing dat z'n adres op internet stond?
Ahahahahah echt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Gewoon incasso's van hen blokkeren, dan schrijven ze jou uit en hoef je het niet zelf te doen.
nee, hij moest betalen toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hij heeft gratis gezond eten gekregen en een waarschuwing dat z'n adres op internet stond?
Ik vind het terechter dat een bepaalde user een ban heeft na meer dan 10 post over het vermoorden van joden dan dat Crip een ban krijgt voor dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Nou leuk hoor, de helft van de SC inmiddels een ban?
Ik vind dat ze ontbant moet wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:24 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Crip bannen op FOK! voorkomt niet dat ze nog meer eten voor Braddie bestelt.
chai heeft een ban, dus jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Nou leuk hoor, de helft van de SC inmiddels een ban?
Ik snap serieus het probleem nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat was een foutje. Crip heeft het betaald.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat was een foutje. Crip heeft het betaald.
Hij ging niet klagen, moet je verder lezen dan alleen het eerste berichtje waar hij reageert op wat er is gebeurd. Braddie kan er wel om lachen en snapt Crip haar actie.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een maaltijd krijgen van crip en dan nog klagen
Ja inderdaad, Braddie heeft niet eens schade opgelopen. Enige schade die hij heeft is dat kwaadwillenden mogelijk zijn adres nu bezitten, maar dat is zijn eigen schuld.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ontbant moet worden
Hij eindigt met gratis eten en een filmpje met kijkers en zij eindigt met een fokban? Lijkt me niet zo eerlijk
wat zeur je ik heb hem alleen naar neergestoken. ik had hem ook dood kunnen steken. beetje onzinnige reden hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:12 schreef kdricklamar het volgende:
Maar wat jank je braddei? Wees blij dat ze maar voor iets van 6 euro een slaatje heeft besteld voor je
Ze had ook 100 euro aan pizza kunnen doen :s
Dat zal wel, maar eten bij iemand laten bezorgen is "pesten" buiten FOK! om dus waarom zou ze daar voor geband zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat zeur je ik heb hem alleen naar neergestoken. ik had hem ook dood kunnen steken. beetje onzinnige reden he![]()
crip heeft btw betaald maar dat was niet gelijk duidelijk omdat de pizzaria braddies moeder ook liet betalen in eerste instantie.het is wel zo dat crip braddie vaak pest en juist als zij zijn adres heeft en hij niet weet hoe ver zij zou kunnen gaan kan dat je doen schrikken. opzich vond ik t sturen van een salade op eigen kosten niet super erg. een beetje op de grens liggen. maar dat t verzond3n is door iem die hem pest en ook nog met de boodschap " ik wens je geen geluk " kan dan best eng overkomen bij ienand tuurlijk. als een user waar hij mee bevriend is t had verstuurd zonder onvriendelijke boodschap was t wel anders binnen gekomen bij hem.
brad is inmiddels ook niet meer boos ofzo. ook daarin wisselt hij kwa gedrag
het valt erg op dat de kinderen met weinig hersencellen hier het normaal vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik snap serieus het probleem niet
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Braddie was alleen even mad omdat de pizzeria een foutje had gemaakt en ze die salades zelf moesten betalen. Kijk dat is niet tof als dat zo was.. Eten bestellen op zijn adres en hem laten betalen. Maar bleek dus een fout te zijn en toen kon Braddie er wel om lachen.
ja hoor dat was haar intentie ook echt. als dat t was had ze gewoon een dm gestuurd. wat kom je pleasen in de sc om erbij te horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij gisteren ook nog voor ik ging slapen. Je kan natuurlijk gewoon zeggen: Hier weet ik niks van, neem maar weer mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:29 schreef IDkaart het volgende:
[..]Ze had ook gewoon die bestelling kunnen weigeren? Ze was niet verplicht om te betalen. Wat een onzinverhaal.
heeft ze überhaupt wel een ban? geen idee voor wat ze die heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar eten bij iemand laten bezorgen is "pesten" buiten FOK! om dus waarom zou ze daar voor geband zijn?
Braddie is ook niet helemaal 100 hèquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat zeur je ik heb hem alleen naar neergestoken. ik had hem ook dood kunnen steken. beetje onzinnige reden he![]()
crip heeft btw betaald maar dat was niet gelijk duidelijk omdat de pizzaria braddies moeder ook liet betalen in eerste instantie.het is wel zo dat crip braddie vaak pest en juist als zij zijn adres heeft en hij niet weet hoe ver zij zou kunnen gaan kan dat je doen schrikken. opzich vond ik t sturen van een salade op eigen kosten niet super erg. een beetje op de grens liggen. dat t verzond3n is door iem die hem pest en ook nog met de boodschap " ik wens je geen geluk " kan dan best eng overkomen bij ienand tuurlijk. als een user waar hij mee bevriend is t had verstuurd zonder onvriendelijke boodschap was t wel anders binnen gekomen bij hem.
Oh die story kende ik niet manquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
crip heeft btw betaald maar dat was niet gelijk duidelijk omdat de pizzaria braddies moeder ook liet betalen in eerste instantie.het is wel zo dat crip braddie vaak pest en juist als zij zijn adres heeft en hij niet weet hoe ver zij zou kunnen gaan kan dat je doen schrikken. opzich vond ik t sturen van een salade op eigen kosten niet super erg. een beetje op de grens liggen. dat t verzond3n is door iem die hem pest en ook nog met de boodschap " ik wens je geen geluk " kan dan best eng overkomen bij ienand tuurlijk. als een user waar hij mee bevriend is t had verstuurd zonder onvriendelijke boodschap was t wel anders binnen gekomen bij hem.
Er staat een streep door Crip haar naam dus denk het wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heeft ze überhaupt wel een ban? geen idee voor wat ze die heeft
Ja klopt. Bij de pizzeria waar ik werkte waren ook weleens nepbestellingen die gewoon retour kwamen. En het is aan de pizzeria om te bewijzen dat jij hebt besteld voordat ze kunnen eisen dat je betaalt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij gisteren ook nog voor ik ging slapen. Je kan natuurlijk gewoon zeggen: Hier weet ik niks van, neem maar weer mee.
Er staat een streepje door haar naam heen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heeft ze überhaupt wel een ban? geen idee voor wat ze die heeft
Nee man het is het ergste wat je kan overkomen in je levenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het valt erg op dat de kinderen met weinig hersencellen hier het normaal vinden
ja dat zeg ik inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee man het is het ergste wat je kan overkomen in je levenje hebt gelijk
Braddie had gewoon een rechtszaak tegen Crip moeten beginnen en schadevergoeding moeten eisen voor het leed dat hij heeft begaan omdat iemand een salade voor hem heeft besteld.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee man het is het ergste wat je kan overkomen in je levenje hebt gelijk
Wow kun je niet altijd zo serieus zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ja klopt. Bij de pizzeria waar ik werkte waren ook weleens nepbestellingen die gewoon retour kwamen. En het is aan de pizzeria om te bewijzen dat jij hebt besteld voordat ze kunnen eisen dat je betaalt.
ja das ook vaag. h8j vroeg op gegeven moment zelfs of ze het geld terug wilde. ik geloof niet dat hij t echt ineens grappig vond . ik weet niet wat er in zijn hoofd omgaatquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij ging niet klagen, moet je verder lezen dan alleen het eerste berichtje waar hij reageert op wat er is gebeurd. Braddie kan er wel om lachen en snapt Crip haar actie.
ah okequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Er staat een streepje door haar naam heen.
ja inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:29 schreef IDkaart het volgende:
[..]Ze had ook gewoon die bestelling kunnen weigeren? Ze was niet verplicht om te betalen.
En dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
we kunnen ook crip haar werkgever hier posten, dan staat het beetje quite toch?
stfu je bent sws crip haterquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou ja, als anderen je prive gegevens op fok gaan verspreiden is dat natuurlijk niet goed..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Oh jee de naam van mijn werkgever staat op het FOK! forum oh jee!!!1!!!!
Wifi uitzetten op mobiel, meeliften op de wifi van de buren etc. En dan wel met een nieuw acc.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:37 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kan het niet omzeild worden?
waarom doe je dat dan ookquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:37 schreef IDkaart het volgende:
Trouwens ik kreeg gezanik omdat ik gewoon in een losse post de naam van de school van een bekend FOK!'er postte, dus ik zou maar niet de naam van Crips werkgever hier posten.
terecht. Dat ze maar eens goed nadenkt voor ze weer in het persoonlijke leven van anderen wroetquote:
Ik kreeg gezanik omdat ik iemands schoolnaam noemde (die hij zelf al tien keer op het forum had genoemd) en twee dagen later was er een vlog met die schoolnaam van diegene en was hij die school aan het filmen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als anderen je prive gegevens op fok gaan verspreiden is dat natuurlijk niet goed..
Denk je dat Crip nu geen eten meer voor Braddie kan bestellen nu ze een FOK!ban heeft?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
terecht. Dat ze maar eens goed nadenkt voor ze weer in het persoonlijke leven van anderen wroet
Maar het was Braddie zelf die dat online gooide.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Noel waarom heb jij geen ban? Jij wees mensen tenslotte erop dat zijn adres te zien was en waar.
Ohja van die bijdehandjes die dan daarna als ze hebben afgerekend zeggen dat ze geen bonnetje hoeven omdat ze het toch niet terugkrijgen van de belasting. -__-quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef Onnoman het volgende:
was ik net in de AH.. zegt de bakster.. "1 keer 2" en "1 keer 3" hè?
Zegt die gast.. nee.. 1 keer 3 en 1 keer 2
op de verificatie hoeveel frikandelbroodjes ze allebei willen![]()
maar je moest er bij zijn denk ik![]()
![]()
Dan hoort Crip ook geen ban te hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar het was Braddie zelf die dat online gooide.
tja, mensen die vloggen slingeren zelf natuurlijk al veel prive op internet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik kreeg gezanik omdat ik iemands schoolnaam noemde (die hij zelf al tien keer op het forum had genoemd) en twee dagen later was er een vlog met die schoolnaam van diegene en was hij die school aan het filmen.
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Noel waarom heb jij geen ban? Jij wees mensen tenslotte erop dat zijn adres te zien was en waar.
Waarom niet? Crip deed iets heel anders.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan hoort Crip ook geen ban te hebben.
totaal onvergelijkbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan hoort Crip ook geen ban te hebben.
Nah dat valt mee. Ik zou van daanliesenkids echt niet weten waar die familie woont en wat hun achternaam is en hoe de school van de kinderen heet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, mensen die vloggen slingeren zelf natuurlijk al veel prive op internet.
daarom zal ik die dingen allemaal niet op fok zetten
diplomatieke onschendbaarheid.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
stfu? dat ik geen fan ben van crip betekent niet dat ze ineens geen salade verstuurd heeft ed.quote:
Beide echt niet banwaardig. Als het iemand anders was op YT waar je het adres kon zien was het ook alleen hihi-haha-hoho. En eten bestellen is buiten FOK! om.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
totaal onvergelijkbaar
"In dat filmpje kun je zijn adres zien" vs dingen laten bezorgen op zijn huisadres met een vage tekst erbij
Jimmy ik geef het op. Alsof je mensen met zuurstoftekort bij de geboorte enig fatsoen bij kunt brengenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet? Crip deed iets heel anders.
Braddiegatequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wou komen klagen over mijn scriptiebeoordelaars maar ik zie dat het nog steeds over Braddiegate gaat.
Ah okequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:37 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Wifi uitzetten op mobiel, meeliften op de wifi van de buren etc. En dan wel met een nieuw acc.
Ik had die berichten over zijn adres nog niet eens gezien. Ik bekeek dat filmpje en dacht letterlijk HUH IS DAT NOU ZIJN ADRESquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso lijkt het mij ook niet nodig om hier te zeggen: Kijk als je op dit filmpje op pauze drukt dan zie je Braddie zijn adres.
Wil je dat Noel een ban krijgt ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso lijkt het mij ook niet nodig om hier te zeggen: Kijk als je op dit filmpje op pauze drukt dan zie je Braddie zijn adres.
Wat probeer je mij ban aan te naaien johquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
En dit. Ik had het ook al gezien.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:43 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik had die berichten over zijn adres nog niet eens gezien. Ik bekeek dat filmpje en dacht letterlijk HUH IS DAT NOU ZIJN ADRESVolgens mij valt het iedereen wel op die dat filmpje bekijkt want dat adres staat er ook megagroot op.
Ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:44 schreef Oberkullie het volgende:
In de volwassenenwereld is pesten net zo hard, maar wat subtieler. De pester heeft behoefte aan zich groot te voelen, want hij voelt zich klein. Misschien zelf ooit gepest? De volwassen pester duwt anderen naar beneden. Met onschuldige plagerijtjes, treiteren, tijdens een feest iemand ‘als grap’ voor schut zetten tot en met heel kwalijke pesterijen, zoals iemand zwart maken. Kenmerk is dat er altijd een publiek is van meelachers, waardoor de pester een machtsgroep om zich heen heeft. De gepeste kan daar niet tegenop. Het is slikken of weggaan. Soms is zelfs een hele instantie of organisatie een pestkop voor individuen die worden buitengesloten of aan de schandpaal worden genageld.
Daarnaast is er de groep meelopers. Degenen die meelachten, hun vingers naar je wezen. Degenen die dachten dat het grappig was en dat je er wel tegen kon. Degenen die ineens heel stil waren als de pesterijen aan het licht werden gebracht. Deze meelopers weten nu als volwassenen waar ze aan meededen. Ze realiseren zich hoe laf ze waren, hoe sneu ze waren om vanuit angst een ander het leven zuur te maken. Ze konden alleen niet anders, ze durfden niet. Uit angst dat zij het volgende mikpunt zouden worden. Buitensluiten of buitengesloten worden.
Wat krijg jij liever?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wil je dat Noel een ban krijgt ofzo?
ontroerend en dergelijkequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:44 schreef Oberkullie het volgende:
In de volwassenenwereld is pesten net zo hard, maar wat subtieler. De pester heeft behoefte aan zich groot te voelen, want hij voelt zich klein. Misschien zelf ooit gepest? De volwassen pester duwt anderen naar beneden. Met onschuldige plagerijtjes, treiteren, tijdens een feest iemand ‘als grap’ voor schut zetten tot en met heel kwalijke pesterijen, zoals iemand zwart maken. Kenmerk is dat er altijd een publiek is van meelachers, waardoor de pester een machtsgroep om zich heen heeft. De gepeste kan daar niet tegenop. Het is slikken of weggaan. Soms is zelfs een hele instantie of organisatie een pestkop voor individuen die worden buitengesloten of aan de schandpaal worden genageld.
Daarnaast is er de groep meelopers. Degenen die meelachten, hun vingers naar je wezen. Degenen die dachten dat het grappig was en dat je er wel tegen kon. Degenen die ineens heel stil waren als de pesterijen aan het licht werden gebracht. Deze meelopers weten nu als volwassenen waar ze aan meededen. Ze realiseren zich hoe laf ze waren, hoe sneu ze waren om vanuit angst een ander het leven zuur te maken. Ze konden alleen niet anders, ze durfden niet. Uit angst dat zij het volgende mikpunt zouden worden. Buitensluiten of buitengesloten worden.
Ja dus je deelde persoonlijke gegevens van een user is wat je probeert te zeggen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat probeer je mij ban aan te naaien joh![]()
Ik zei wie er een kerstkaartje wilt sturen moet hem even op pauze zetten op 9 seconden
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben denk wel een meeloper. Ik loop met iedereen mee. Als braddie dat nou ook zou doen zou hij slank zin.
laag weer hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben denk wel een meeloper. Ik loop met iedereen mee. Als braddie dat nou ook zou doen zou hij slank zin.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend komt eind deze week terug
Wat zullen de buren mij haten dan.
Nog meer dan normaal ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh geil.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zal ik het voor je opnemen bby
pics of ik lach nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
funny want ben zelf mollig beetje
ben je een schreeuwer?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel even om je vriend heen filmen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zal ik het voor je opnemen bby
Noem je me nou slet?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Door Stimo komt de slet in mij ook een beetje naar boven.
"HEY SLET"quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
VInd het niet erg als mn vriend dat zegt, hoor. Op straat is een ander verhaal natuurlijk
Opso!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
De slet in mij duikt juist onder
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Mij niet, ik vind snoep vies.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een pot vol snoepjes, wie kan ik lokken met een snoepje?
Snoepjesquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:52 schreef Amarantha het volgende:
die ligt er altijd dik bovenopquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb je een dropje voor mij?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Ben geen kaffer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar maar... ik heb o.a. watermeloen snoepjes
dan ga je niet. probleem opgelostquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:54 schreef Stimorol- het volgende:
moet naar vriendin. ggeen zin in sociaal doen. bah
Drm heel de vakantie je vrienden afzeggen en fulltime fokkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:54 schreef Stimorol- het volgende:
moet naar vriendin. ggeen zin in sociaal doen. bah
Hehe. Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit er ook wel iets anders in je?
Alsof jij vrienden hebtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:54 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Drm heel de vakantie je vrienden afzeggen en fulltime fokken
ze heeft vreetwerk gemaakt en er zijn meerdere personen bijquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ga je niet. probleem opgelost
Nee srry, zou ik alleen bij jou doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien wil Jimmy je helpen?
1.41quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
K jk maar zouden jullie daten met een meisje dat 43 cm kleiner is dan jij
wat zou je doen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee srry, zou ik alleen bij jou doen.
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
K jk maar zouden jullie daten met een meisje dat 43 cm kleiner is dan jij
Heb wel zin in wijn maar niet in m'n vriendinnen :ss maar nee ik mag geen bier drinken in parkjes met zwervers van mijn moederquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom lekker klokbier zuipen hier dan in de park.
Kom shotjes doenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Heb wel zin in wijn maar niet in m'n vriendinnen :ss maar nee ik mag geen bier drinken in parkjes met zwervers van mijn moeder
Je moet niet zoveel naar je moeder luisterenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Heb wel zin in wijn maar niet in m'n vriendinnen :ss maar nee ik mag geen bier drinken in parkjes met zwervers van mijn moeder
Kusjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ok ik ga, willen jullie nog iets tegen mij zeggen?
Niet te veel etenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
Je moet dan ook genieten van een shotje en niet 2946295628 achter elkaar drinkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Heb best zin om fucked up te zijn vandaag![]()
Maar shottenbkrijg ik altijd spijt van
nee, doeiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
Coaoooquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
Yallah kibquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
Met shotten is het zo dat ik snel m'n grenzen niet ken iddquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moet dan ook genieten van een shotje en niet 2946295628 achter elkaar drinken
Mooi.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Niels! Die muziek was chill man, zeker die panfluit muziek!
is ze weer naaktfoto's rond aan het sturen?quote:
nee ze is aant brullenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ze weer naaktfoto's rond aan het sturen?
ze is weer bronstigquote:
Is hij zelf "vol", ik heb het idee dat het echt bolle turk is. Ik snap wel dat je nu niet gaat zeggen dat je vriend een dikzak isquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend houdt van vol. Ik blijf eten.
Kutwijf
Gaat wel goed hier! Voel me chill, gister bandfoto gemaakt en wat filmpjes ^^quote:
Alleen met mijn vader naar de garage voor nieuwe banden voor zijn autoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gaat wel goed hier! Voel me chill, gister bandfoto gemaakt en wat filmpjes ^^
Wat heb jij vandaag beleefd?
Hoort er ook bij hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:30 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Alleen met mijn vader naar de garage voor nieuwe banden voor zijn auto
Verder niks
Same here, het is super lekker weer buiten en ik zit in de schuur in de schaduwquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:30 schreef Wheeljack het volgende:
En nu zit ik weer als een zolderkamerautist binnen te FOK!ken
Je bent zelf weer superlekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Same here, het is super lekker weer buiten en ik zit in de schuur in de schaduw
Idd en zelfs dit pleziert me meer dan buiten zijn met vriendinnenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:30 schreef Wheeljack het volgende:
En nu zit ik weer als een zolderkamerautist binnen te FOK!ken
Hij is niet dik. Had hem juist graag dikker gewild. Onze mensen houden van vol.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is hij zelf "vol", ik heb het idee dat het echt bolle turk is. Ik snap wel dat je nu niet gaat zeggen dat je vriend een dikzak is
Ben je Turks?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is niet dik. Had hem juist graag dikker gewild. Onze mensen houden van vol.
dichtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:45 schreef kdricklamar het volgende:
Hey zoenen jullie met ogen open of dicht
niemand wil mijn zoenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:45 schreef kdricklamar het volgende:
Dicht.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:45 schreef kdricklamar het volgende:
soms open, soms dichtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zou je ogen open of dicht doen als iemand je zoen zou willen
open is amper te doen toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:45 schreef kdricklamar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |