nou ja, als anderen je prive gegevens op fok gaan verspreiden is dat natuurlijk niet goed..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Oh jee de naam van mijn werkgever staat op het FOK! forum oh jee!!!1!!!!
Wifi uitzetten op mobiel, meeliften op de wifi van de buren etc. En dan wel met een nieuw acc.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:37 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kan het niet omzeild worden?
waarom doe je dat dan ookquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:37 schreef IDkaart het volgende:
Trouwens ik kreeg gezanik omdat ik gewoon in een losse post de naam van de school van een bekend FOK!'er postte, dus ik zou maar niet de naam van Crips werkgever hier posten.
terecht. Dat ze maar eens goed nadenkt voor ze weer in het persoonlijke leven van anderen wroetquote:
Ik kreeg gezanik omdat ik iemands schoolnaam noemde (die hij zelf al tien keer op het forum had genoemd) en twee dagen later was er een vlog met die schoolnaam van diegene en was hij die school aan het filmen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als anderen je prive gegevens op fok gaan verspreiden is dat natuurlijk niet goed..
Denk je dat Crip nu geen eten meer voor Braddie kan bestellen nu ze een FOK!ban heeft?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
terecht. Dat ze maar eens goed nadenkt voor ze weer in het persoonlijke leven van anderen wroet
Maar het was Braddie zelf die dat online gooide.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Noel waarom heb jij geen ban? Jij wees mensen tenslotte erop dat zijn adres te zien was en waar.
Ohja van die bijdehandjes die dan daarna als ze hebben afgerekend zeggen dat ze geen bonnetje hoeven omdat ze het toch niet terugkrijgen van de belasting. -__-quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef Onnoman het volgende:
was ik net in de AH.. zegt de bakster.. "1 keer 2" en "1 keer 3" hè?
Zegt die gast.. nee.. 1 keer 3 en 1 keer 2
op de verificatie hoeveel frikandelbroodjes ze allebei willen![]()
maar je moest er bij zijn denk ik![]()
![]()
Dan hoort Crip ook geen ban te hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar het was Braddie zelf die dat online gooide.
tja, mensen die vloggen slingeren zelf natuurlijk al veel prive op internet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik kreeg gezanik omdat ik iemands schoolnaam noemde (die hij zelf al tien keer op het forum had genoemd) en twee dagen later was er een vlog met die schoolnaam van diegene en was hij die school aan het filmen.
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Noel waarom heb jij geen ban? Jij wees mensen tenslotte erop dat zijn adres te zien was en waar.
Waarom niet? Crip deed iets heel anders.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan hoort Crip ook geen ban te hebben.
totaal onvergelijkbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan hoort Crip ook geen ban te hebben.
Nah dat valt mee. Ik zou van daanliesenkids echt niet weten waar die familie woont en wat hun achternaam is en hoe de school van de kinderen heet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, mensen die vloggen slingeren zelf natuurlijk al veel prive op internet.
daarom zal ik die dingen allemaal niet op fok zetten
diplomatieke onschendbaarheid.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
stfu? dat ik geen fan ben van crip betekent niet dat ze ineens geen salade verstuurd heeft ed.quote:
Beide echt niet banwaardig. Als het iemand anders was op YT waar je het adres kon zien was het ook alleen hihi-haha-hoho. En eten bestellen is buiten FOK! om.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
totaal onvergelijkbaar
"In dat filmpje kun je zijn adres zien" vs dingen laten bezorgen op zijn huisadres met een vage tekst erbij
Jimmy ik geef het op. Alsof je mensen met zuurstoftekort bij de geboorte enig fatsoen bij kunt brengenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet? Crip deed iets heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |