Braddiegatequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wou komen klagen over mijn scriptiebeoordelaars maar ik zie dat het nog steeds over Braddiegate gaat.
Ah okequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:37 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Wifi uitzetten op mobiel, meeliften op de wifi van de buren etc. En dan wel met een nieuw acc.
Ik had die berichten over zijn adres nog niet eens gezien. Ik bekeek dat filmpje en dacht letterlijk HUH IS DAT NOU ZIJN ADRESquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso lijkt het mij ook niet nodig om hier te zeggen: Kijk als je op dit filmpje op pauze drukt dan zie je Braddie zijn adres.
Wil je dat Noel een ban krijgt ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso lijkt het mij ook niet nodig om hier te zeggen: Kijk als je op dit filmpje op pauze drukt dan zie je Braddie zijn adres.
Wat probeer je mij ban aan te naaien johquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
En dit. Ik had het ook al gezien.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:43 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik had die berichten over zijn adres nog niet eens gezien. Ik bekeek dat filmpje en dacht letterlijk HUH IS DAT NOU ZIJN ADRESVolgens mij valt het iedereen wel op die dat filmpje bekijkt want dat adres staat er ook megagroot op.
Ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:44 schreef Oberkullie het volgende:
In de volwassenenwereld is pesten net zo hard, maar wat subtieler. De pester heeft behoefte aan zich groot te voelen, want hij voelt zich klein. Misschien zelf ooit gepest? De volwassen pester duwt anderen naar beneden. Met onschuldige plagerijtjes, treiteren, tijdens een feest iemand ‘als grap’ voor schut zetten tot en met heel kwalijke pesterijen, zoals iemand zwart maken. Kenmerk is dat er altijd een publiek is van meelachers, waardoor de pester een machtsgroep om zich heen heeft. De gepeste kan daar niet tegenop. Het is slikken of weggaan. Soms is zelfs een hele instantie of organisatie een pestkop voor individuen die worden buitengesloten of aan de schandpaal worden genageld.
Daarnaast is er de groep meelopers. Degenen die meelachten, hun vingers naar je wezen. Degenen die dachten dat het grappig was en dat je er wel tegen kon. Degenen die ineens heel stil waren als de pesterijen aan het licht werden gebracht. Deze meelopers weten nu als volwassenen waar ze aan meededen. Ze realiseren zich hoe laf ze waren, hoe sneu ze waren om vanuit angst een ander het leven zuur te maken. Ze konden alleen niet anders, ze durfden niet. Uit angst dat zij het volgende mikpunt zouden worden. Buitensluiten of buitengesloten worden.
Wat krijg jij liever?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wil je dat Noel een ban krijgt ofzo?
ontroerend en dergelijkequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:44 schreef Oberkullie het volgende:
In de volwassenenwereld is pesten net zo hard, maar wat subtieler. De pester heeft behoefte aan zich groot te voelen, want hij voelt zich klein. Misschien zelf ooit gepest? De volwassen pester duwt anderen naar beneden. Met onschuldige plagerijtjes, treiteren, tijdens een feest iemand ‘als grap’ voor schut zetten tot en met heel kwalijke pesterijen, zoals iemand zwart maken. Kenmerk is dat er altijd een publiek is van meelachers, waardoor de pester een machtsgroep om zich heen heeft. De gepeste kan daar niet tegenop. Het is slikken of weggaan. Soms is zelfs een hele instantie of organisatie een pestkop voor individuen die worden buitengesloten of aan de schandpaal worden genageld.
Daarnaast is er de groep meelopers. Degenen die meelachten, hun vingers naar je wezen. Degenen die dachten dat het grappig was en dat je er wel tegen kon. Degenen die ineens heel stil waren als de pesterijen aan het licht werden gebracht. Deze meelopers weten nu als volwassenen waar ze aan meededen. Ze realiseren zich hoe laf ze waren, hoe sneu ze waren om vanuit angst een ander het leven zuur te maken. Ze konden alleen niet anders, ze durfden niet. Uit angst dat zij het volgende mikpunt zouden worden. Buitensluiten of buitengesloten worden.
Ja dus je deelde persoonlijke gegevens van een user is wat je probeert te zeggen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat probeer je mij ban aan te naaien joh![]()
Ik zei wie er een kerstkaartje wilt sturen moet hem even op pauze zetten op 9 seconden
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben denk wel een meeloper. Ik loop met iedereen mee. Als braddie dat nou ook zou doen zou hij slank zin.
laag weer hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben denk wel een meeloper. Ik loop met iedereen mee. Als braddie dat nou ook zou doen zou hij slank zin.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend komt eind deze week terug
Wat zullen de buren mij haten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |