Homoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sta altijd aan jou kant.
Als de admins je voor de lol een KLB ban hebben gegeven dan gun ik ze nog wel een keer een pleziertje.quote:
Je kunt hem ook gewoon homo maken he.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net gehoord dat m'n kamergenoot hetero is
Balen zeg
pray the gay away zekeerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon homo maken he.
Hoe?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon homo maken he.
Kijken of hij nog steeds hetero is als je je piemel in z'n anus duwt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net gehoord dat m'n kamergenoot hetero is
Balen zeg
Doe ik vannacht, oke?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijken of hij nog steeds hetero is als je je piemel in z'n anus duwt.
Tof, Etsu meteen de cel in daar. Zou echt een reality serie van gemaakt moeten worden.quote:
"Making a rapist"quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tof, Etsu meteen de cel in daar. Zou echt een reality serie van gemaakt moeten worden.
Locked up abroadquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tof, Etsu meteen de cel in daar. Zou echt een reality serie van gemaakt moeten worden.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef kdricklamar het volgende:
Pfff ik moet me nog steeds uitschrijven van hoge school
Moet je betalen als je niet uitschrijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |