SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Maandenlang heb ik uitgekeken naar Mariana in Rio en dan weet ik uitgerekend op de dag van de finale een vlucht te boeken.quote:
Ik dacht dat de hockeyvrouwen pas later speelden. En Blaszka is alleenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blaszka en de hockeyvrouwen zijn niet boeiend?
Heb je geen huishoudster danquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:31 schreef Collide het volgende:
Kut kom er net achter dat mijn bed nog niet opgemaakt is.
Heeft ze net zo'n goede punch als Mollema?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:31 schreef Aguero het volgende:
Lekker in het wiel bij Dibaba blijven en dan op het laatst wellicht nog een jump proberen te plaatsen.
Hassan is op vakantie naar Braziliëquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je geen huishoudster dan
Niet in de nacht neequote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je geen huishoudster dan
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Hassan is op vakantie naar Brazilië
quote:
En zo is tquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:36 schreef Pino112 het volgende:
"Geen medaille, dus dan moet Dafne Schippers het maar waarmaken morgen"
Echt kotsneigingen man. Wat een onprofessioneel commentaar en waardeloze toevoeging was dat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:36 schreef Pino112 het volgende:
Geen medalje voor NL. Maar we hebben in ieder geval Max Verstappen nog.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:36 schreef Pino112 het volgende:
Laat haar dan ook even inademen zegquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:36 schreef VacaLoca het volgende:
Echt veels te snel voor de camera. Laat even uitademen joh
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:37 schreef Fylax het volgende:
Vind het zielig voor haar, maar het is toch geheel in stijl van teamnl..
Kiest ze zelf voor.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:36 schreef VacaLoca het volgende:
Echt veels te snel voor de camera. Laat even uitademen joh
Die loopt ze niet toch?quote:
Ah daar hebben we olympisch kampioen hatenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:37 schreef Fylax het volgende:
Vind het zielig voor haar, maar het is toch geheel in stijl van teamnl..
23... ik ben sinds een paar uur 23quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:37 schreef Poepz0r het volgende:
Knap wel 5de met 3 maanden minder training etc en ze is pas 23. Krijgt haar kans nog wel
Meteen laten vallen als ze verliest, maar als ze wint is ze van ons allemaalquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:38 schreef Tweek het volgende:
Die vragen zijn ook bij iedere sport hetzelfde: "Je hebt het niet gered, is je leven nu voor niks geweest?
Ik ben ook 23quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
23... ik ben sinds een paar uur 23Ik word oud. Sharon van Rouwendaal had gister in de race nummer 23, het komt wel allemaal heel dichtbij zo.
Yuri was heel goed in het missen van trainingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:38 schreef Pino112 het volgende:
Ook als je geen trainings mist, kan je er alsnog niks van Gregory.
Ideale sportleeftijdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
23... ik ben sinds een paar uur 23Ik word oud. Sharon van Rouwendaal had gister in de race nummer 23, het komt wel allemaal heel dichtbij zo.
Oh ja jij ook gefeliciteerd ouwe!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, het is geeneens een mooi cijfer.quote:
Neuh hoor. Sifan blijft van onsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen laten vallen als ze verliest, maar als ze wint is ze van ons allemaal
Nederlanders
Daarom word ik ook nog 24 dit jaarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, het is geeneens een mooi cijfer.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet verwonderlijk na haar blessure waardoor ze te weinig heeft kunnen trainen.quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:
Hey, jij ook hierquote:
Dank, al moet ik het even verwerken allemaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:40 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd.
Daarnaast is het volgende week dinsdag de 23e. Bizar dichtbij komt het nu
Dan ben je geboren in goed jaar (waarschijnlijk dan)quote:
Wat oud!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach jij bent toch nog tiener.quote:
Liever niet. Die is wat ontspoord de laatste tijdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal Tong even erbij halen om het gemiddelde omhoog te halen
Tong is niet veel ouder als mij denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal Tong even erbij halen om het gemiddelde omhoog te halen
Toch hopelijk niet zo'n club als de 27-club hè?quote:
Zijn wij dood?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet zo'n club als de 27-club hè?
"De laatste tijd"quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Liever niet. Die is wat ontspoord de laatste tijd.
Mentaal is hij ook niet veel ouder dan Fylaxquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tong is niet veel ouder als mij denk ik
bochtje moeten wachten inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:42 schreef marcodej het volgende:
Dibaba verneukt haar eigen race en die van Sifan, door zo vroeg aan te gaan...
Het kan nog.quote:
Je gaat mij toch niet vertellen dat je met jouw posthistorie ouder dan twintig bentquote:
twitter:RTLnieuws twitterde op woensdag 17-08-2016 om 03:41:22Sifan Hassan teleurstellend vijfde op 1500 meter https://t.co/wb54s3cwXB https://t.co/5xLrdPgIN5 reageer retweet
Ik ben 35 maar overweeg nog altijd een loopbaan als darter. Hopen dat het snel Olympisch wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ideale sportleeftijd
Waar ben je mee bezig geweest in je leven man!
Ik zat fout, ben iets jonger dan haar. Dus niet het hele jaar even oud qua cijfer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ben je geboren in goed jaar (waarschijnlijk dan)
Ik heb de award voor slechtste en meest irritante troll van Fok he koekoek. Stuk ouder jazeker.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je met jouw posthistorie ouder dan twintig bent
Dat zijn natuurlijk resultaten excl brommer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:43 schreef heywoodu het volgende:
"McLeod, die loopt gewoon onder de 20 seconden op de 200 meter."
Uh, oké Gregory?
[ afbeelding ]
Thanks Obama Dibabaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:42 schreef marcodej het volgende:
Dibaba verneukt haar eigen race en die van Sifan, door zo vroeg aan te gaan...
Die zal wel bedoelen met meewindquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:43 schreef heywoodu het volgende:
Uh, oké Gregory?
[ afbeelding ]
Dat is dan vrij zorgwekkend. Zo eindig je nog als Tong.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb de award voor slechtste en meest irritante troll van Fok he koekoek. Stuk ouder jazeker.
1981quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zat fout, ben iets jonger dan haar. Dus niet het hele jaar even oud qua cijfer.
Langzamer dan Dafne.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:43 schreef heywoodu het volgende:
Uh, oké Gregory?
[ afbeelding ]
Mooie prijs.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb de award voor slechtste en meest irritante troll van Fok he koekoek. Stuk ouder jazeker.
Als sporters weggestuurd worden als ze eens een biertje drinken krijg je een vrij karig deelnemersveld bij het darten ben ik bang.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben 35 maar overweeg nog altijd een loopbaan als darter. Hopen dat het snel Olympisch wordt.
Maar ik doe het vanwege de leuk en Tong is zwakbegaafdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan vrij zorgwekkend. Zo eindig je nog als Tong.
Dat doen we ook niet als de koopturk wint, dus hier ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga JUICHEN als de koopspanjaard wint.
Dianagodin Frankrijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:46 schreef Szura het volgende:
Hebben jullie ooit een ongeluk in een tunnel gezien?
Ik mis pursonalitiesquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga JUICHEN als de koopspanjaard wint.
Nee hoor, hij weet het ook. En Tong is niet dom, alleen vrij hopeloos.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar ik doe het vanwege de leuk en Tong is zwakbegaafdDie heeft niet door dat hij het doet
35?quote:
Duisburgquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:46 schreef Szura het volgende:
Hebben jullie ooit een ongeluk in een tunnel gezien?
Ik kijk op Spaanse TV. Ik laat het jullie weten als m'n televisie ontploft door dat commentaar.quote:
Tong is in discussies vrij dom als ik dat met alle respect mag zeggen. Zou zeggen surf eens door BNW enzquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, hij weet het ook. En Tong is niet dom, alleen vrij hopeloos.
Deze userquote:
Oh dat zou ik nooit doen, vrijwillig naar BNW gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tong is in discussies vrij dom als ik dat met alle respect mag zeggen. Zou zeggen surf eens door BNW enz
Groene getal onder de naam is de winst bij goud voor de betreffende atleet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat heeft er natuurlijk niks mee te maken.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
DAFNE IS NAAR DE FINALE!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:47 schreef Max23 het volgende:
Ik werd ineens wakker het laatste anderhalf rondje van Hassan
Verder alles weer gemist. Flopshow
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Groene getal onder de naam is de winst bij goud voor de betreffende atleet.ORTEGA GODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat heeft er natuurlijk niks mee te maken.
Vanavond heb je eigenlijk weinig gemist. Behalve een loller laatste horde bij de vrouwen een toptijd van Schippers.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:47 schreef Max23 het volgende:
Ik werd ineens wakker het laatste anderhalf rondje van Hassan
Verder alles weer gemist. Flopshow
[..]
Groene getal onder de naam is de winst bij goud voor de betreffende atleet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat heeft er natuurlijk niks mee te maken.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
"quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als sporters weggestuurd worden als ze eens een biertje drinken krijg je een vrij karig deelnemersveld bij het darten ben ik bang.
[..]
Groene getal onder de naam is de winst bij goud voor de betreffende atleet.Hoezo verdien je bij iedereen geld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat heeft er natuurlijk niks mee te maken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
Groene getal onder de naam is de winst bij goud voor de betreffende atleet.Dat wordt een rondje als ie wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat heeft er natuurlijk niks mee te maken.
[..]
Groene getal onder de naam is de winst bij goud voor de betreffende atleet.Ik zie een verband tussen jouw interesse in Ortega en Ortega zijn interesse in het uitkomen voor Spanje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat heeft er natuurlijk niks mee te maken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
TOPSHOWquote:
Oh gelukkigquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vanavond heb je eigenlijk weinig gemist. Behalve een loller laatste horde bij de vrouwen een toptijd van Schippers.
Toen hij nog goed zoop gooide hij beterquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
"
Heeft Barney niet tegenwoordig magneetjes op ze polsen geplakt, of is ie weer terug aan de drie baco's voor een wedstrijd.
Dat is iemand van een heel andere ordequote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg dan Britney Spears, bijvoorbeeld.
[..]
Groene getal onder de naam is de winst bij goud voor de betreffende atleet.Heb je iemand gelayed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat heeft er natuurlijk niks mee te maken.
T'is donker he, moet wel zichtbaar zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:50 schreef DeLuna het volgende:
Verdomme, die gele strips bij de Fransman
Omdat de notering naar 40 ging ofzo toen de geruchten wel heel erg sterk waren dat hij niet naar de Spelen mocht vanwege dat Cuba/Spanje-gedoequote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo verdien je bij iedereen geld?
quote:
VBL is de gang door en dan rechtsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat de buitenspeler van Feyenoord/Twente ook meedoet.
okquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:50 schreef heywoodu het volgende:
Maak het topic nog even snel vol heren
Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:50 schreef heywoodu het volgende:
Maak het topic nog even snel vol heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |