abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164708921
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Het is geen groot geheim dat Erdogan dikke maatjes is met PKK-vriend Dogu Perincek, leider van de communistische partij en gezworen vijand van Gülen, want Gülen is moslim en hij is zwaar seculier en atheist. In de eigen woorden van Perincek: "Erdogan doet wat wij willen, hij bewandelt ons pad".

Deze rekensom is niet zo moeilijk. Erdogan haat Gülen, omdat hij denkt dat zijn corruptie door zijn groepering is geopenbaard. Perincek (en PKK-leider Ocalan) haten Gülen waar mogelijk nog meer. Et voila, hier is je tijdelijke vriendschap geboren om je gezamenlijke vijand uit te schakelen.
Liever een anti-imperialistische atheïst dan een islamitisch schoothondje.
pi_164708948
WikiLeaks cables show U.S. diplomats warned the government about Gulen

De Amerikanen weten dondersgoed wie Gülen is.
pi_164709293
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:37 schreef Bilge het volgende:
WikiLeaks cables show U.S. diplomats warned the government about Gulen

De Amerikanen weten dondersgoed wie Gülen is.
Er staat niets nieuws in die cables. Vooral veel zorgen van Kemalisten die worden opgevangen door Amerikaanse diplomaten.

Ja, deze mensen zijn afgestudeerd van universiteiten van Gülen sympathisanten en zijn toen legerofficier, advocaat, rechter, politie-agent, schooldirecteur, etc geworden. Wat hadden ze dan na hun studie moeten doen, brood bakken? Met die zelfde gedachte zou je kunnen zeggen dat Kemalisten, Erdofielen zijn geïnfiltreerd in de Nederlandse samenleving, al zal het percentage bij de laatste groep wel meevallen.

Wil je zeggen dat de AIVD een stelletje prutsers is en niet weet wat voor soort beweging Hizmet is?
pi_164709305
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:35 schreef Bilge het volgende:

[..]

Liever een anti-imperialistische atheïst dan een islamitisch schoothondje.
ok
pi_164709490
Voor diegenen die Kadir Misiroglu serieus nemen en als bron aandragen:

"De echte naam van Shakespeare was Seyh Pir en hij was een verborgen moslims"

_O-
pi_164709546
Voor we vergeten waarom en wanneer de razzia's begonnen en alles zich daarna volgens de wensen van onderstaande hoofdacteur afspeelt:

quote:
Dec 17, 2013 08:02 a.m.

RTE: Are you home son?
Bilal E(son): Yes father
RTE: Now! This morning [they] made an operation. Ali Agaoglu, Reza Zerrab, Erdogan's [Bayraktar-ex minister] son, Zafer's [Caglayan – ex-minister] son, Muammer's [Guler – ex-minister] son, etc.. All their houses are being searched now.
BE: Tell again, daddy
RTE: I'm saying that Muammer's son, Zafer's son, Erdogan's son, Ali Agaoglu, Reza Zerrab etc they are searching the houses of 18 people under a big corruption operation thing.
BE: yes
RTE: OK? Now, what I say is, you take everything that you have in the house out. OK?
BE: What can I have on me dad! There is your money in the safe
RTE: That's what I am saying. Now, I am sending your sister. OK?
BE: You are sending who?
RTE: Your sister, I'm saying.
BE: Eh, OK
RTE: Then,... She has that information, OK. Talk with your big brother
BE: Yes
RTE: On him,,, Let's do..., talk with your uncle too, he should also take out, also talk to your [maternal] uncle, he should also...
BE: What should we do with these daddy, where should we put them?
RTE: To specific places, to some specific places... do it
(A woman's voice on background saying “Berat”)
BE: Berat also has some
RTE: That's what I am saying. Now, get together, go get your uncle, I don't know if Uncle Ziya has some, OK? Also immediately [inform] your brother Burak too.
NE: OK father. You mean Sumeyye, I mean take out, Sumeyye will tell me where to take them?
RTE: Yes, fine. C'mon now, do [it] think about yours among yourselves with your uncle, etc
NE: on what to do?
RTE: Yes, yes, let's contact fast, until 10.00. Because the issue is...
NE: OK father
RTE: OK? Keep in touch
NE: OK daddy

2nd call 11.17

NE: Father, We got together with Brother Hasan etc. Brother Berat, my uncle, we are together, thinking about it. Berat has another idea. He says that let's give some of it to Faruk [Kalyoncu] for the other “business/thing” so he can process them like the previous ones. Shall we do it, we can solve a big amount with this.
RTE: That may be
NE: OK. For the other part, because we started a business partnership with Mehmet Gur, we thought of giving it to him saying “keep it, as the projects come you can use from that. This way, we will be able to dissolve and move the rest to somewhere else.
RTE: OK, fine, as long as you do...
NE: OK
RTE: Did Sumeyye arrive?
NE: She arrived home, she'll now come here. OK daddy, we will sort this out today, inshallah (with God's permission). Anything else?
RTE: It would be good if you do... If you can dissolve them all.
BE: Yes, we will dissolve them all, inshallah

3rd call 15.39
RTE: Did you do the other tasks I gave you?
BE: We will finish them in the evening. We sorted some out; We sorted the Berat part, now we will first handle the part with Mehmet Gur and the rest, we will do that when it gets dark.
RTE:....
BE: Inshallah
RTE: What did Sumeyye do?
BE: She took them out, brought, we talked, etc.
RTE: Did she sort both sides?
BE: I think so daddy, she said she emptied both.
RTE: Both sides
BE: Yes, she said both of them, but you mean this by saying both sides, right?
RTE: Whatever. OK, fine
BE: What time will you arrive?
RTE: About 12
BE: Have a safe journey
RTE: Do not talk on the phone

4th call 23.15
BE: Hi daddy, I am calling to... we did [it] mostly. Eee, did you call me daddy?
RTE: No I did not, you called me
BE: I was called from a secret number
RTE: By saying mostly, did you fully dissolve it
BE: We did not zeroized it yet daddy. Let me explain.. We still have a 30 million euros that we could not yet dissolve. Berat thought of something.. There was an additional 25 million dollars that Ahmet Calik should receive. They say let's give this [to him] there. When the money comes, we do [something], they say. And with the remaining money we can buy a flat from Sehrizar, he says. What do you say, father?
RTE: ....
(background soun: Ayyy)
BE: Daddy
RTE: Is Sumeyye with you?
BE: Yes with me, should I call her?
RTE: No, there was another sound, that's why I asked
BE: Umm.. I mean, he can transfer 35 million dollars to Calik and buy a flat from Sherizar with the remaining.
RTE: Whatever, we will sort it
BE: Should we do it like this?
RTE: OK do it
BE: Do you want them all dissolved father, or do you want some money for yourself
RTE: No, it cannot stay, son. You could transfer that to the other, with Mehmet you could transfer it there...
BE: Yes, we gave to them. We gave 20 to them
RTE: For God's sake, first you should've transferred you could then do...
BE: we were able to give this much for now, it is hard already, it takes too much space. We are putting some of it to another place, we gave part of it to Tunc, and then...
RTE: did you transfer all to Tunc?
BE: (Sumeyye, can you come) Where, father?
RTE: To Tunc, I say, did you transfer all to Tunc?
BE: They asked, I guess he said that he could take 10 million euros.
RTE: Whatever. Do not talk this like this on this.
BE: OK, then, we will sort it as such
RTE: Ok do it. I am not able to come tonight, I will stay in Ankara
BE:OK, we are sorting it out. You do not worry

5th call
18.12.2013 10.58
RTE. I wondered if everything is fine, so I called
BE: No, nothing. We finished the tasks you gave us, with the help of the God
RTE: Is it all zeroed?
BE: Fully, I mean saying zeroed, how should I put it? I had Samandira and Maltepe's money, 730.000 USD and 300.000 TL. I will handle these too. We owe 1 million TL to Faruk İsik (AKP MP); I will give those to him and tell him to transfer the rest to the academy.
RTE: Do not talk openly
BE: Should't I talk?
RTE: Do not talk, OK?
BE: OK daddy
RTE: I mean, do not keep anything on you, whatever it is Samandira or whatever... Send it to where it needs to be, where do you keep it?
BE: OK daddy, but I think currently we are under surveillance
RTE: What have I been telling to you since the very beginning!
BE: But is it the bodyguard team? Who is following us father?
RTE: Son, you are being tapped
BE: But they are also visually monitoring, they say
RTE: That may be true. Now, we did some things (meaning intervention) in Istanbul security

pi_164710094
En ik maar denken dat het allemaal begon toen Erdogan de dershaneler (studiehuizen) sloot. :')
Mja, als 'geheime opnames' bewijs zijn, dan is er ook nog eens voldoende bewijs tegen Gulen

https://www.youtube.com/results?search_query=Gulen+gizli+telefon

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2016 16:31:44 ]
pi_164710222
En ja hoor, weer een mediaverbod op berichten over het misbruik van een 9 maanden oud kind. Valt me nog mee dat ze het misbruik niet in de schoenen van Gülen sympathisanten hebben geschoven.
pi_164710336
http://www.elsevier.nl/bu(...)k-tegen-zoon-335006/

Corruptie zit duidelijk in de familie. Zijn vader zei destijds niet voor niets: "Diefstal wordt niet overgedragen van zoon naar vader, maar van vader naar zoon". Ware woorden.
pi_164711158
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 16:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Voor we vergeten waarom en wanneer de razzia's begonnen en alles zich daarna volgens de wensen van onderstaande hoofdacteur afspeelt:

[..]

Ik vind de stem in die geluidsopname totaal niet lijken op die van Erdogan, of ligt dat aan mij? (Ben overigens niet voor/tegen Erdogan/Gulen)
pi_164713487
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:17 schreef Tevik het volgende:

[..]

Ik vind de stem in die geluidsopname totaal niet lijken op die van Erdogan, of ligt dat aan mij? (Ben overigens niet voor/tegen Erdogan/Gulen)
Het heeft wel een vreemde conversatievorm, benadrukkend elkaar 'mijn vader' en 'mijn zoon' noemen op een manier dat je denkt van aan wie probeer je wat duidelijk te maken, maar het is wel zo goed als Erdogan's stem, dan wel een meesterlijke imitatie.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:19:51 #212
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_164714289
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie is die 'we'? Naar mijn weten is is jou sowieso geen rol of partij toegedeeld in de Erdogan/Gulen affaire.
Dat is er wel. En dat komt omdat Erdogan het conflict internationaal maakt. Door Amerika om uitlevering te vragen, door de Duitse geheime dienst om ondersteuning te vragen in zijn oorlog tegen Gulen en door Turken in het buitenland, waaronder Nederland, tegen elkaar op te zetten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_164714428
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:47 schreef Triggershot het volgende:
Waarom zijn zoveel niet-Turken en autochtonen zo begaan met Gulen, dat snap ik dus echt niet. Dat je verwerpt dat onschuldige mensen erbij betrokken worden en er de dupe van worden, dat je daarover niet juicht snap ik, dat is wmb een universeel principe en Erdogan mag de pokken krijgen als hij zich willens en wetens hier aan schuldig maakt, maar de liefde en sympathie voor Gulen door de eerder genoemde groepen ontgaat mij volledig, dat Gulen geen zuiver koffie is was al 10 jaar geleden bekend in Nederland.
Dat komt omdat als je er nuchter en van een afstandje naar kijkt (en dat kunnen verreweg de meeste Neder Turken niet) dan snap je dat Erdogan zelf ook geen zuivere koffie is.

Dit is gewoon een proces van een megalomane leider die langzaam maar zeker de totale macht wil hebben in zijn land.
En zelf een coup in scene zetten is daar een uitstekend middel voor.
Je kunt het wel vergelijken met de brand in de Rijksdag in Berlijn. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rijksdagbrand
pi_164714751
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat is er wel. En dat komt omdat Erdogan het conflict internationaal maakt. Door Amerika om uitlevering te vragen, door de Duitse geheime dienst om ondersteuning te vragen in zijn oorlog tegen Gulen en door Turken in het buitenland, waaronder Nederland, tegen elkaar op te zetten.
Jij hebt er niet meer mee te maken dan de 7 jarige Henk Jan die nu zijn tanden aan het poetsen is en over een halfuur naar bed gaat.
pi_164714801
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het heeft wel een vreemde conversatievorm, benadrukkend elkaar 'mijn vader' en 'mijn zoon' noemen op een manier dat je denkt van aan wie probeer je wat duidelijk te maken, maar het is wel zo goed als Erdogan's stem, dan wel een meesterlijke imitatie.
Meen je dat serieus? De stem klinkt heel schor en hij lijkt meer te mompelen, zelfs de zoon heeft af en toe moeite om hem te verstaan.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:24:38 #216
pi_164716396
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij hebt er niet meer mee te maken dan de 7 jarige Henk Jan die nu zijn tanden aan het poetsen is en over een halfuur naar bed gaat.
Dat maak ik zelf wel uit. Als je mij of heel Nederland buiten de discussie wil houden, zul je het conflict buiten Nederland moeten houden.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_164718653
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat komt omdat als je er nuchter en van een afstandje naar kijkt (en dat kunnen verreweg de meeste Neder Turken niet) dan snap je dat Erdogan zelf ook geen zuivere koffie is.
Misschien is dat juist net het probleem beste blauwmaan, dat je er van een afstand naar kijkt en daarom denkt een beter beeld te hebben van zich nou werkelijk afspeelt, oordelen van een afstand.

quote:
Dit is gewoon een proces van een megalomane leider die langzaam maar zeker de totale macht wil hebben in zijn land.
En zelf een coup in scene zetten is daar een uitstekend middel voor.
Je kunt het wel vergelijken met de brand in de Rijksdag in Berlijn. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rijksdagbrand
Uitlokken, misschien, in scene zetten nee. Dan heb je er echt weinig van begrepen met de Turkse geschiedenis van staatsgrepen.
pi_164718680
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:36 schreef Tevik het volgende:

[..]

Meen je dat serieus? De stem klinkt heel schor en hij lijkt meer te mompelen, zelfs de zoon heeft af en toe moeite om hem te verstaan.
Dat klopt, het is enorm bagger kwaliteit en moeilijk te verstaan op sommige fronten, maar het is mij wel precies hoe ik Erdogan zou voorstellen als hij onverstaanbaar zou zijn en soms zou mompelen :P
pi_164718746
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit. Als je mij of heel Nederland buiten de discussie wil houden, zul je het conflict buiten Nederland moeten houden.
Oh, je mag jezelf idd wel een groter niet bestaande rol toeschrijven dan Henk Jan, weinig op tegen, maar in feite speelt het zich nog steeds af tussen Erdogan inc enerzijds en de (vermeende) Gulenisten anderzijds.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:44:17 #220
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_164721808
ISIS doet weer grote boem in TR, Gaziantep, vast boos om de aanval op Jarablus

Veel doden en tientallen gewonden door explosie tijdens bruiloft in Turkije

Conflicts twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 22:26:21 BREAKING: Bomb blast hits near wedding hall in city of Gaziantep in southern Turkey, causing casualties: witnesses - @BNONews reageer retweet
Conflicts twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 22:33:04 UPDATE: Turkish Red Crescent confirms "large number" of casualties in wedding hall bombing, appeals for blood - @BNONews reageer retweet
Say what?
pi_164722695
quote:
dit is de staatsgreep topic
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 21 augustus 2016 @ 01:05:05 #222
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_164723727
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit is de het staatsgreep topic
Die andere wordt al maanden niet meer in gepost
Say what?
pi_164723760
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 01:05 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Die andere wordt al maanden niet meer in gepost
werd tijd dan misschien
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164728656
coup protest tijdens de opening van het seizoen in het besiktas stadion.

"dit land is onze eer, democratie is ons recht"

quote:
US delegation heads to Turkey for Gülen extradition talks

A delegation of four officials from the U.S. will travel to Turkey on Aug. 22 to discuss Ankara's demand for the extradition of Fethullah Gülen, who Ankara accuses of orchestrating the July 15 coup attempt in Turkey, amid stringed ties between the two NATO allies concerning the issue.

The delegation of three U.S. Justice Ministry officials and one U.S. Department of State official will hold meetings with Turkish officials on Aug. 23 and 24 over the failed coup attempt and the issue of Gülen's extradition.

Turkish Justice Ministry officials have concluded their preparations for the delegation's visit, in which they say they will share with their U.S. counterparts the extradition demand documents and evidence showing Gülen's direct involvement in the coup attempt.
http://www.hurriyetdailyn(...)103064&NewsCatID=510
August/21/2016
-Rabia Al-Basri
pi_164728969
de "onderkoning" van de Gulen beweging in nederland gaat door met het aanvallen va Turkse imams en doet alsof hij het vreemd vindt dat hij wordt bedreigd.

dit is gewoon pure provocatie, in het geval dat er feitelijk iets gebeurt is hij natuurlijk het slachtoffer en kan hij weer prominent met zijn hoofd in de krant roepen dat erdo aanhangers hem proberen te lynchen en dat dat het gevolg is van de geheime agenten van Diyanet.

'Imams zijn geheim agenten van Erdogan'

InterviewUtrechter Ahmet Taskan (48) wordt als fervent aanhanger van de Turkse geestelijke Fethullah Gülen ernstig bedreigd. Zijn pleidooi om alle Turkse imams Nederland uit te zetten, lijkt olie op het vuur.
-Rabia Al-Basri
pi_164729664
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2016 11:24 schreef Slayage het volgende:
de "onderkoning" van de Gulen beweging in nederland gaat door met het aanvallen va Turkse imams en doet alsof hij het vreemd vindt dat hij wordt bedreigd.

dit is gewoon pure provocatie, in het geval dat er feitelijk iets gebeurt is hij natuurlijk het slachtoffer en kan hij weer prominent met zijn hoofd in de krant roepen dat erdo aanhangers hem proberen te lynchen en dat dat het gevolg is van de geheime agenten van Diyanet.

'Imams zijn geheim agenten van Erdogan'

InterviewUtrechter Ahmet Taskan (48) wordt als fervent aanhanger van de Turkse geestelijke Fethullah Gülen ernstig bedreigd. Zijn pleidooi om alle Turkse imams Nederland uit te zetten, lijkt olie op het vuur.

quote:
Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) baalt van de oplossing voor de Turkse onrust die Gülenist Ahmet Taskan in het Algemeen Dagblad voorstelde: "Alle imams zijn ambtenaren van Erdogan. Ik noem ze zijn geheim agenten. Stuur ze terug naar Turkije."
Nu nog even wachten op KirmiziBeyaz die middels verzen uit de Koran het beschuldigen van onschuldige Imams zonder bewijs veroordeeld en afwijst. :Y
pi_164729871
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2016 11:59 schreef Triggershot het volgende:

Nu nog even wachten op KirmiziBeyaz die middels verzen uit de Koran het beschuldigen van onschuldige Imams zonder bewijs veroordeeld en afwijst. :Y
dat zou een vrome moslim idd sieren, immers je kan niet alle imams agenten van erdogan noemen, iets wat deze kankker heel duidelijk zegt, maar ik vermoed dat wanneer we het hebben over KirmiziBeyaz dat we het hebben over een blinde volgeling van de sekte, die al eerder hier in dit topic dit standpunt van haat zaaien deze man verkondigde en daarom de moskeeen gesloten moeten worden (of iets met die strekking). het ziet er dus naar uit dat ze vanuit Hizmet opdracht hebben gekregen om Diyanet aan te vallen en juist met deze standpunten.

het trieste is dat KirmiziBeyaz donders goed weet net als elke andere Turk die Diyanet moskeeen bezoekt dat het voor imams uit den boze is om over politiek te praten, maar iemand die daar geen kennis van heeft kan je alles wijs maken uiteraard.
-Rabia Al-Basri
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:12:56 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_164729928
wat een lekker naming and shaming :D... stelletje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:15:15 #229
pi_164729978
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh, je mag jezelf idd wel een groter niet bestaande rol toeschrijven dan Henk Jan, weinig op tegen, maar in feite speelt het zich nog steeds af tussen Erdogan inc enerzijds en de (vermeende) Gulenisten anderzijds.
Niks mee te maken. Als 2 groepen hooligans elkaar de hersens willen inslaan op een verlaten grasveld word ook ingegrepen.
pi_164730097
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat zou een vrome moslim idd sieren, immers je kan niet alle imams agenten van erdogan noemen, iets wat deze kankker heel duidelijk zegt, maar ik vermoed dat wanneer we het hebben over KirmiziBeyaz dat we het hebben over een blinde volgeling van de sekte, die al eerder hier in dit topic dit standpunt van haat zaaien deze man verkondigde en daarom de moskeeen gesloten moeten worden (of iets met die strekking). het ziet er dus naar uit dat ze vanuit Hizmet opdracht hebben gekregen om Diyanet aan te vallen en juist met deze standpunten.

het trieste is dat KirmiziBeyaz donders goed weet net als elke andere Turk die Diyanet moskeeen bezoekt dat het voor imams uit den boze is om over politiek te praten, maar iemand die daar geen kennis van heeft kan je alles wijs maken uiteraard.
Dit gaat wel een beetje te ver hoor.
pi_164730137
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Niks mee te maken. Als 2 groepen hooligans elkaar de hersens willen inslaan op een verlaten grasveld word ook ingegrepen.
Dat zal ook ongetwijfeld met GulerDogan ook zijn, maar dan nog heb jij er bijzonder weinig mee te maken, niet meer of minder dan 7 jarige Henk nogmaals.
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:37:45 #232
pi_164730469
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat zal ook ongetwijfeld met GulerDogan ook zijn, maar dan nog heb jij er bijzonder weinig mee te maken, niet meer of minder dan 7 jarige Henk nogmaals.
En toch mag ik er over discussiëren.
pi_164730537
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En toch mag ik er over discussiëren.
Henk ook, de strekking van mijn betoog is niet dat je er niet over mag / kunt discussiëren. verre van, ik heb het eerder over de mate waarin je jezelf zogenaamd erbij betrokken ziet.
pi_164730828
Allahu akbar

Fethullah Gülen's group listed as a terrorist organization by the Organization of Islamic Cooperation (OIC)

quote:
According to Emirates News Agency (WAM); the Organization of Islamic Cooperation (OIC) in its preparatory meeting and during the 43rd session of the OIC Council of Foreign Ministers held in the city of Jeddah, adopted a draft resolution listing Fethullah Gülen's group as a terrorist organization.

The draft resolution was adopted by consensus, except Egypt, which expressed reservations due to what it called' legal technicalities'.

In the meantime, the well-informed sources disclosed that the U.S. Secretary of State John Kerry called his Saudi counterpart Adel al-Jubeir, asking the Kingdom of Saudi Arabia (KSA) to derail this resolution and not endorse it during the work program of OIC Council of Foreign Ministers which shall be convened in the next October in Tashkent, the capital of Uzbekistan.
De Ummah is verenigd :7
pi_164730831
quote:
3s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:12 schreef Re het volgende:
wat een lekker naming and shaming :D... stelletje
KirmiziBeyaz is gelanceerd tot de Ebru Umar van dit topic ;)
-Rabia Al-Basri
pi_164730857
quote:
alleen de junta van sisi had zijn bedenkingen. joh! :D
-Rabia Al-Basri
pi_164730891
quote:
9s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dit gaat wel een beetje te ver hoor.
wat gaat ver?
-Rabia Al-Basri
pi_164730892
Nog een video van Erdogan, dit keer met beter geluid :s) Maar zo heb ik er nog wel tientallen.

Video gaat over Erdogan die een kranteigenaar belt en aangeeft dat Mehmet Altan, een kritische journalist, te kritisch is en mag zwieberen. Kranteigenaar geeft aan dat te zullen doen.
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:58:14 #239
pi_164730916
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Henk ook, de strekking van mijn betoog is niet dat je er niet over mag / kunt discussiëren. verre van, ik heb het eerder over de mate waarin je jezelf zogenaamd erbij betrokken ziet.
Vraag je je dat in ieder topic af of alleen in dit geval? En waarom ga je zo zweverig off-topic?
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:58:59 #240
pi_164730936
pi_164730938
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat gaat ver?
De karaktermoord van KB.
pi_164730951
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vraag je je dat in ieder topic af of alleen in dit geval? En waarom ga je zo zweverig off-topic?
Nee, je gebruik van "we" set me off.
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De Ummah :') Verenigd :') :') :')
Gun mij nou mijn momentje van innerlijke peace.
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:00:12 #243
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_164730966
quote:
11s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:53 schreef Triggershot het volgende:
Allahu akbar

De Ummah is verenigd :7
Die is misschien nog wat optimistisch zolang men elkaar in irak/syrie/libie/zuidoost turkije/jemen/afghanistan/pakistan af aan het slachten is.

P.s. zie je hoe ik netjes het K-woord ontweken heb om turks nationalistische gevoelens te sparen?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_164731002
Willen de Erdofielen ontkennen dat Diyanet imams Turkse ambtenaren zijn die direct aan het Ministerie van Geloofszaken (Diyanet) zijn gebonden? Willen de Erdofielen ontkennen dat deze imams bevelen hebben op te volgen en dus namen moeten verzamelen van critici van hun grote leider?
pi_164731028
quote:
9s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De karaktermoord van KB.
elke Gulenist waarvan de ogen na de coup nog steeds niet geopend zijn en nog steeds vol overgave de sekte dient, heeft imo al zelfkaraktermoord gepleegd. ik geef alleen een extra schop na das alles. :P
-Rabia Al-Basri
pi_164731046

Video van Gulen:

"De wereldse idioten komen omdat ze ons niet begrijpen met beweringen dat we een kandidaat zijn voor het leiden van Turkije, zijn deze mensen gek ofzo, dat ik mij met zulke kleine dingen zou bezighouden? Wat is wat jij leiden noemt, Ik had op mijn twintigste al gepland hoe ik de macht zou omverwerpen en wat er voor op de plek zou plaatsten. Dat is een demotie, daarvoor zou ik 1000 trappen naar beneden moeten gaan, idioot!"
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:04:05 #247
pi_164731050
quote:
11s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, je gebruik van "we" set me off.

[..]
Dat is niet mijn schuld. Het is Erdogan die de "we" voor zijn karretje probeert te spannen.
quote:
Gun mij nou mijn momentje van innerlijke peace.
Ja, leg dat maar uit aan de slachtoffers van alle dictaturen ter wereld, om te beginnen met die van Erdogan.
pi_164731065
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:00 schreef nixxx het volgende:

[..]

Die is misschien nog wat optimistisch zolang men elkaar in irak/syrie/libie/zuidoost turkije/jemen/afghanistan/pakistan af aan het slachten is.

P.s. zie je hoe ik netjes het K-woord ontweken heb om turks nationalistische gevoelens te sparen?
Nationalistische Turkse gevoelens bij mij?
pi_164731096
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Willen de Erdofielen ontkennen dat Diyanet imams Turkse ambtenaren zijn die direct aan het Ministerie van Geloofszaken (Diyanet) zijn gebonden? Willen de Erdofielen ontkennen dat deze imams bevelen hebben op te volgen en dus namen moeten verzamelen van critici van hun grote leider?
Askim, ayparcam, hoe is dat anders dan de Gulen en hun prominente leiders in de maatschappij, of wil jij ontkennen dat de Gulenisten niet de bevelen opvolgen van Gulen, hun grote leider?
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:06:45 #250
pi_164731119
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef Triggershot het volgende:
hoe is dat anders
Ah, dus het is waar. Dank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')