Zaterdag en woensdag een hattrick. Ik teken ervoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Troaré mag zaterdag de bal naar huis nemen.
Mijn ogen wat doe je.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:24 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
met zijn bazen hoekschoppen.
spannondquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef Brammess het volgende:
Ik ben gisteren om 3 uur geblockt op Gudelj's insta nadat ik zei dat ik Riedewald beter vond. Wel een rare tijd om wakker te zijn voor een profvoetballer, 3 uur.
Ik hou je wel bezig hé mafkutquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik schaar hem in het rijtje Syntix, LitmanenAFCA, Vjenne12345 en Brammess.
Als dat gebeurt is helemaal gefaal. Altijd beginnen bij de verdediging.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat wisten we van tevoren toch, zeker in het begin. Als het spel er dadelijk helemaal in zit zal dat stukke minder worden.
Maar je gaat echt wel wedstrijden krijgen met 4-6 of 7-3.
Ik vind juist dat Bosz het al erg snel erin weet te krijgen. Ik vermaak mij prima bij de wedstrijden momenteel, iets wat onder Frank zelden gebeurden.
52/76 passes gingen achteruit...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:29 schreef Ooku het volgende:
Gudelj speelde vrij aardig gisteren, maar die hoekschoppen en vrije trappen zijn wel dramatisch
Never nooit een balletje breed geven op het middenveld.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
52/76 passes gingen achteruit...
quote:Thulani Serero is onder trainer Peter Bosz op een zijspoor beland bij Ajax. De 26-jarige middenvelder heeft dit seizoen geen rugnummer gekregen en mag uitkijken naar een nieuwe club. Het Zuid-Afrikaanse Mamelodi Sundowns zou de Ajacied graag over willen nemen.
Serero maakte in 2011 de overstap van Ajax Cape Town naar Amsterdam en was onder trainer Frank de Boer een veel gebruikte speler. Bosz ziet echter geen rol weggelegd voor de Zuid-Afrikaan. Het contract van Serero loopt nog een jaar door, waardoor Ajax hem graag wil verkopen. Volgens The Citizen is Mamelodi Sundowns geïnteresseerd.
De middenvelder, die drie keer kampioen werd met Ajax, zou bovenaan het lijstje staan van Mamelodi Sundowns-trainer Pitso Mosimane. Met Serero in de ploeg hoopt Mosimane de Zuid-Afrikaanse landstitel te verdedigen.
Aha, vandaar dus dat ze Sanogo hadden gehaald.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:07 schreef mokkiemok het volgende:
tenzij je 1 van de dochters een beurt gaf.
http://www.nu.nl/voetbal/(...)trainer-berdyev.htmlquote:Spartak Moskou heeft niet FK Rostov-trainer Kurban Berdyev, maar de Italiaan Massimo Carrera gepresenteerd als nieuwe hoofdtrainer.
Berdyev nam begin deze maand afscheid van FK Rostov, tegenstander van Ajax in de play-offs van de Champions League.
Hij zou aan de slag gaan bij Spartak Moskou, dat Dmitri Alenichev had ontslagen.
Die trainer werd verantwoordelijk gehouden voor de uitschakeling tegen AEK Larnaca uit Cyprus in de voorrondes van de Europa League.
Berdyev zat dinsdag plotseling weer op de bank in de Amsterdam Arena. De Rus vertelde dat hij FK Rostov bleef adviseren totdat hij definitief naar Spartak zou vertrekken.
Nu dat niet meer gebeurt, is het onduidelijk of Berdyev weer als hoofdtrainer bij Rostov aan de slag gaat.
Ik heb dat gevoel niet altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef Heeinz het volgende:
Younes - Traoré - El Ghazi
Sinkgraven - Bazoer
Riedewald
Dijks - Sanchez - Tete - Veltman
Cillessen
Hopelijk leest Peter mee
Wat heb jij met Cillessen? Krijg jij een harde plasser van hem?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:39 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zit net het interview met Cillessen te kijken na de wedstrijd tegen Rostov. Waarom krijg ik het idee of dat hij binnenkort een einde aan zijn leven gaat maken? Die gozer lijkt wel depressief, flinke wallen onder zijn ogen, oogt ongemakkelijk en het huilen staat hem nader dan het lachen
Hahaha nee joh. Zit geen enkele club op hem te wachten en dat is een feitquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is een veel te laag niveau voor hem.
Ik weet wel dat hij de laatste tijd met regelmaat vreemd is gegaan maar of dat er mee te maken heeft weet ik niet. Het zal dus ook wel niet zo lekker gaan met zijn relatie (als hij die überhaupt nog heeft).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ookal heb je nu wel een punt, vast iets persoonlijks.
Ach, als jullie het maar fijn hadden samen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij de laatste tijd met regelmaat vreemd is gegaan maar of dat er mee te maken heeft weet ik niet.
Ze dreigen hem aan Feyenoord te verkopen bij nog een blunder.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:39 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zit net het interview met Cillessen te kijken na de wedstrijd tegen Rostov. Waarom krijg ik het idee of dat hij binnenkort een einde aan zijn leven gaat maken? Die gozer lijkt wel depressief, flinke wallen onder zijn ogen, oogt ongemakkelijk en het huilen staat hem nader dan het lachen
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ze dreigen hem aan Feyenoord te verkopen bij nog een blunder.
Laten we het even serieus houden. Maar er is toch iets helemaal niet goed met die gozer? Ondanks dat ik het echt een grote loser vind gun je dit niemand.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, als jullie het maar fijn hadden samen.
droomt iedere dag over GRA-uit en dat Bryan Smeets dan scoortquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:39 schreef Sunri5e het volgende:
Het is gewoon een kneus. Irritant en een grote bek als het goed gaat, huilen in een hoekje als hij er niets van bakt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[..]
Laten we het even serieus houden. Maar er is toch iets helemaal niet goed met die gozer? Ondanks dat ik het echt een grote loser vind gun je dit niemand.
Mooi.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:21 schreef Tagliano het volgende:
Onze vriend Becker is dan nu echt naar ADO
Niks mis met een beetje doorselecterenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi.
We hebben een aardige leegloop deze zomer.
Veel brandhout dat vertrokken is.
Dan moet er wel iemand voor terugkomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje doorselecteren
Kan nog meer brandhout weg , desnoods gratisquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi.
We hebben een aardige leegloop deze zomer.
Veel brandhout dat vertrokken is.
Gudelj heeft een inlikdiploma gekregen op de basisschool.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan nog meer brandhout weg , desnoods gratis
Denk hierbij aan Viergever, Gudelj , Schöne etc
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj heeft een inlikdiploma gekregen op de basisschool.
Tsja, we kunnen wel blijven vertellen in dit topic dat zijn voetbalintelligentie om te janken is, maar sommige mensen blijven erin trappenquote:
''Maar volgens zijn statistieken'' Die begrijpen niet dat zoiets nooit het hele verhaal verteltquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, we kunnen wel blijven vertellen in dit topic dat zijn voetbalintelligentie om te janken is, maar sommige mensen blijven erin trappen
Op zich was er wel een overvloed aan buitenspelers, dus het is niet zo erg. Maar een linksbuiten mag op zich wel jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet er wel iemand voor terugkomen.
Fischer, Muric, Becker, Menig en Andersen weg van de buitenspelers en niemand terug
Simpele draver met alleen passes die een amateurvoetballer nog weet te voltooien. Altijd zo min mogelijk actief in de opbouw. Lekker verschuilen, nooit uitzakken. Ook is je hart nooit veilig rond de 16 van de tegenstander met zijn rare ingevingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Maar volgens zijn statistieken'' Die begrijpen niet dat zoiets nooit het hele verhaal vertelt ooit .
Gokken op Younes die nooit een wedstrijd kan afmaken, El Ghazi die 2x per seizoen goed speelt en Cerny die nog alles moet bewijzen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich was er wel een overvloed aan buitenspelers, dus het is niet zo erg. Maar een linksbuiten mag op zich wel ja
+ Zichzelf geweldig vinden , achterlijke interviews geven waarin die beweert dat Ajax iedereen aankan , achterlijke corners en vrije trappen en ...... zijn familie die geen enkele functie heeft .quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simpele draver met alleen passes die een amateurvoetballer nog weet te voltooien. Altijd zo min mogelijk actief in de opbouw. Lekker verschuilen, nooit uitzakken. Ook is je hart nooit veilig rond de 16 van de tegenstander met zijn rare ingevingen.
Dan nog even vergeten dat hij constant zijn eigen fouten herstelt als het om defensieve acties gaat, oh joy.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
+ Zichzelf geweldig vinden , achterlijke interviews geven waarin die beweert dat Ajax iedereen aankan , achterlijke corners en vrije trappen en ...... zijn familie die geen enkele functie heeft .
Gisteren ook weer een paar van die momentjes . Ook dat ie samen met Bazoer gewoon loopt te kloten op de vierkante meter om de bal weg te spelenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan nog even vergeten dat hij constant zijn eigen fouten herstelt als het om defensieve acties gaat, oh joy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |