Je keeper is natuurlijk net zo goed een onderdeel van het team dat doelpunten voorkomt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die keeper is anders behoorlijk bepalend geweest.
Veel succesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:08 schreef GGMM het volgende:
Post #7 wordt TT.
Tenzij deze post niet 'KingFlopland' is.
Méér CL-waardig dan Rostov en PAOK, daar gaat het om toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Weer een kans verprutst. Dit Ajax is toch echt CL onwaardig hoor, kan het niet anders zeggen.
Gast ga even janken in een hoek ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Weer een kans verprutst. Dit Ajax is toch echt CL onwaardig hoor, kan het niet anders zeggen.
De CL is niet op zondag om 12:30, geen zorgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we deze grap elke week verwachten?
Die noteer ik even.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Nee joh Ajax is net zo kut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Méér CL-waardig van Rostov en PAOK, daar gaat het om toch?
Inderdaad, ik ben bij deze supporter afquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Nee daar gaat het niet om. Sportief moet je het in de CL voor elkaar krijgen om derde te worden, als je met 6 nederlagen er uit vliegt draag je te weinig bij aan de UEFA coeffïciënt. Voor het geld hoef je het niet te doen, want of Ajax nou 60, 80, 100 of 120 miljoen euro heeft, ze geven het toch niet uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Méér CL-waardig van Rostov en PAOK, daar gaat het om toch?
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om. Sportief moet je het in de CL voor elkaar krijgen om derde te worden, als je met 6 nederlagen er uit vliegt draag je te weinig bij aan de UEFA coeffïciënt. Voor het geld hoef je het niet te doen, want of Ajax nou 60, 80, 100 of 120 miljoen euro heeft, ze geven het toch niet uit.
Het verbaast me positief dat er zo veel users hier caissière kunnen spellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om. Sportief moet je het in de CL voor elkaar krijgen om derde te worden, als je met 6 nederlagen er uit vliegt draag je te weinig bij aan de UEFA coeffïciënt. Voor het geld hoef je het niet te doen, want of Ajax nou 60, 80, 100 of 120 miljoen euro heeft, ze geven het toch niet uit.
Grappen uit een ver ferleden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Remember de hilarische Fer grappen?
Iedereen zit mobiel met autocorrectquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het verbaast me positief dat er zo veel users hier caissière kunnen spellen.
Ja, toen was ik mod, samen met Morpheus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Remember de hilarische Fer grappen?
Wie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen was ik mod, samen met Morpheus.
Jullie hebben hem helemaal gek gemaakt toen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had een reden om op Gudelj te zeiken, laat me evenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wil je zo graag de bal verliezen dan?
Bedankt voor je verwoede poging om GGMM toch over te halen mijn post te lezenquote:
Geen dankquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bedankt voor je verwoede poging om GGMM toch over te halen mijn post te lezen
Hij is er niet in geslaagd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bedankt voor je verwoede poging om GGMM toch over te halen mijn post te lezen
quote:
Rustaaagquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wachten op jouw eerste normale post
Ik zal het doorgeven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef S0nic het volgende:
Allemaal leuk en aardig dit maar er mag wel gewoon gewonnen worden.
watquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Riedewald is weer windvaan vandaag
Kan je dat echt verwachten van een ploeg die gelijkspeelt tegen Roda?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef S0nic het volgende:
Watquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Goedquote:
Wat staat hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Als hij net zo goed was als vroeger in de E'tjes hier had hij niet bij Ajax gespeeld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Je mist een creatieve man nog.
El ghazi valt tegen.
Hadden we maar een type Sinkgraven op de bank zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Je mist een creatieve man nog.
El ghazi valt tegen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef S0nic het volgende:
Kan altijd gebeuren. Maar het spel was ook dramatisch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan je dat echt verwachten van een ploeg die gelijkspeelt tegen Roda?
Misschien moet je nog een keer benadrukken dat je wel eens met hem gespeeld hebt vroegerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als hij net zo goed was als vroeger in de E'tjes hier had hij niet bij Ajax gespeeld.
Die krijgen zelfs dat geluid niet eens voor elkaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat grappig, dat zong vak 410 net ook! xD
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:17 schreef Coco98 het volgende:
Een goal alleen vanuit een penalty zou echt beschamend zijn tegen dit Rostov.
Hij en dolberg erin. Gudelj en el ghazi eruit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hadden we maar een type Sinkgraven op de bank zitten.
Zonder saus graag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:18 schreef Anoonumos het volgende:
1) Anemoscoop 2) Draaioor 3) Klein vlaggetje in de masttop 4) Klein vlaggetje 5) Persoonsbenaming 6) Vaantje 7) Windwijzer
Dan heb je dus drie centrumspitsen, lijkt mij geen goed ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hij en dolberg erin. Gudelj en el ghazi eruit.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit is wel een ultiem kutte uitslag.
Welneequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit is wel een ultiem kutte uitslag.
Da's altijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als jij het doet komt het niet helemaal lekker over.
Je bent net zo verrot als die drol.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, ik heb even heerlijk gescheten zeg.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, ik heb even heerlijk gescheten zeg.
Traore?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent net zo verrot als die drol.
Zijn moeder heeft een goed beroep.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:21 schreef Buitendam het volgende:
Bazoer is echt de grootste tokkie van de Nederlandse veldenAltijd met iedereen ruzie maken.
Maar bazoer is niet blank. Tokkie worden is dan moeilijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:21 schreef Buitendam het volgende:
Bazoer is echt de grootste tokkie van de Nederlandse veldenAltijd met iedereen ruzie maken.
Madquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:21 schreef Buitendam het volgende:
Ziet er leuk uit, maar totaal niet effectief. Je hebt er helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
Traore heb ik in het veldspel echt nauwelijks fouten zien maken. In de afronding wel natuurlijk
Net als jouw posts dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar totaal niet effectief. Je hebt er helemaal niets aan.
Je moet aan het trollen zijn. Zijn 2e wedstrijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar totaal niet effectief. Je hebt er helemaal niets aan.
Samen met Weghorstquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:21 schreef Buitendam het volgende:
Mwa, dit reken ik hem niet aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:23 schreef Tchock het volgende:
Cillessen had die bal prima kunnen vangen volgens mij.
Jouw uitspraak is toch ook gebaseerd op anderhalve wedstrijd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je moet aan het trollen zijn. Zijn 2e wedstrijd
Die speelt voor 'm. Cassière.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft een goed beroep.
De hele josti-band staat op het veld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:23 schreef Ties02 het volgende:
Hey die blonde is dat niet die van die boyband
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die speelt voor 'm. Cassière.
Haha.
quote:
Dolletjes zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Dolberggenot erbij
Wie had dat gedacht, meerdere goede spitsen bij Ajax
Dan neem ik hem voor jou 2 weken extraquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
Als Dolberg scoort neemt davy 2 weken een Dolberg-UI
(ik zelf kan niet omdat ik aan deze aids-UI vastzit)
Ok Drizztquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
Als Dolberg scoort neemt davy 2 weken een Dolberg-UI
(ik zelf kan niet omdat ik aan deze aids-UI vastzit)
Dit vind ik liefquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan neem ik hem voor jou 2 weken extraZo ben ik.
Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Dolberggenot erbij
Wie had dat gedacht, meerdere goede spitsen bij Ajax
Ook al scoren we nog een keer, ik ben bang dat het niet genoeg zal zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het blijft 1-1 jongens. Jammer, helaas.
Wat vind je dan van de oe-ah songquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef RipCity het volgende:
Worden Ajax fans niet HELEMAAL gestoord van die gasten die HELE wedstrijd zelfde liedje zingen? Oooh-waaa-oooh-wooow - en dan iets van West tribuuuuhne ofzo.. 't is niet eens te verstaan... En dat al 80 minuten lang.
1-2. Cilboy windvaant hem straks nog even de moederquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had 1-1 voorspeld. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Traore en Cassierra. Maar goed, ik zit niet in het stadion dus ik hou mijn muil alweerquote:
Vanmiddag voorspelde iemand 0-4quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]Lieke > SanneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het houd ze van de straatquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef RipCity het volgende:
Worden Ajax fans niet HELEMAAL gestoord van die gasten die HELE wedstrijd zelfde liedje zingen? Oooh-waaa-oooh-wooow - en dan iets van West tribuuuuhne ofzo.. 't is niet eens te verstaan... En dat al 80 minuten lang.
[..]Je moet wel een ding voor voorhoofden hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Kan Verona van der Leur deze meisjes niet even een belletje geven?quote:
[..]Iets te oud voor mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Nu nog wat nsfw graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Zo veel voorhoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 22:24:25Ik kauw nonchalant kauwgom alles onder controle ik ben een koele kikker al staat de wereld in de brand mij krijg je niet gek hoor #jaspertje reageer retweet
[..]Mag het haar niet los in haar vrije tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kenmerkt de supporter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Traore en Cassierra. Maar goed, ik zit niet in het stadion dus ik hou mijn muil alweer
Dit aangezien jij vindt dat je alleen wat over een wedstrijd mag zeggen als je in het stadion zit
2-2 Roda, dan had 0-4 wel gekund.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vanmiddag voorspelde iemand 0-4
[..]Wat heeft dit met GGMM's salade van doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Zappen is zinloos.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
aad300 volgt hemquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:27 schreef RipCity het volgende:
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 22:24:25Ik kauw nonchalant kauwgom alles onder controle ik ben een koele kikker al staat de wereld in de brand mij krijg je niet gek hoor #jaspertje reageer retweet
Anti-kots plaatjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft dit met GGMM's salade van doen?
Heerlijke logicaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
2-2 Roda, dan had 0-4 wel gekund.
Moet wel kampert zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En dan heet ie ook nog eens Mitchell
Qua resultaat wel, qua spel vond ik het prima, met name eerste helftquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ajax staat wederom Europees voor lul
Mwah, je denkt toch niet dat er mensen kijken naar de voorrondes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat stelt Anderlecht dan wel niet voor..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zoiets dacht ik alquote:
Kinderhand is snel gevuld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Qua resultaat wel, qua spel vond ik het prima, met name eerste helft
Halve finale EL daarentegenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:31 schreef Ties02 het volgende:
CL is ook veel te hoog gegrepen natuurlijk
Belgisch voetbal is stelt al helemaal niets voor. Ploegen als Anderlecht, Club Brugge, Standard Luik etc. zouden in de eredivisie in het rechterrijtje staanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:31 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Wat stelt Anderlecht dan wel niet voor..
Dat weet alleen hun vader.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al
Leuke meisjes maar ik heb nu niet het idee dat ze veel karakter hebben
Bronquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Belgisch voetbal is stelt al helemaal niets voor. Ploegen als Anderlecht, Club Brugge, Standard Luik etc. zouden in de eredivisie in het rechterrijtje staan
En dan willen sommige mensen de beneligaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Belgisch voetbal is stelt al helemaal niets voor. Ploegen als Anderlecht, Club Brugge, Standard Luik etc. zouden in de eredivisie in het rechterrijtje staan
F12quote:
Ajax-Utrechtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:32 schreef Caland het volgende:
Dit is mijn club
Mijn ideaal
Maar als we 0-2 achterstaan
Vertrekken we allemaal
xD
Alleen Belgen willen datquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En dan willen sommige mensen de beneliga
We zullen altijd de conditieslag verliezen, dus daar hebben we niets aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:36 schreef Zipportal het volgende:
3 helften. Net zolang doorgaan tot er gescoord is.
ik heb m vaak bij willem 2 gezien. Leuke speler voor onderin de eredivisie.quote:
_o-quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik heb m vaak bij willem 2 gezien. Leuke speler voor onderin de eredivisie.
Lachte me een ongeluk toen ik hoorde dat ajax m terug nam _o-
Wat hebben ze daar toch een beroerd aankoopbeleid
Ik ben met je eens dat we zonder die penalty ( terecht of niet ) nooit hadden gescoord tegen Rostov, zal volgende week niet anders zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
tsjonge jonge vies jodengeluk weer. 1-1 na een onterecht gegeven pingel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
tsjonge jonge vies jodengeluk weer. 1-1 na een onterecht gegeven pingel.
Schande. Al is het daar nu ook rust.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hockeyers staan achter tegen België
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |