Kwam recht op hem af #LEGENDARISCHquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whoa, Jasper houdt een bal uit de goal
Cillessen in Oranje
Sowieso staan wij boven Ajaxquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he. Maar gelukkig staan wij daarboven.
Tijd voor gifsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef Zipportal het volgende:
Is DonRonja er ook? Of mod hij niet bij b-wedstrijden?
Dat hij daar staat is al netjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwam recht op hem af #LEGENDARISCH
Al is het maar puur alfabetisch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso staan wij boven Ajax
Een wedstrijd met de nummer 2 van Rusland een B-wedstrijd noemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef Zipportal het volgende:
Die zit in het stadionquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef Bolasie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
quote:
Nederlandse finale in de CLquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Als we nu ook nog Ziyech halen winnen we de Champions League winnen denken ik.
Ik denk dat we ambitieuzer moeten zijn. Halve finale ELquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Ziyech wil alleen naar een topclubquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Mani89 het volgende:
goeie zin ook weerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Mani89 het volgende:
verkleindquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Op mobiel verkleind hij die fake spoiler balk, trapte er derhalve niet in
DAT ZAL HEM LERENquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Gelukje wel zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Maar je spellchecker is kapotquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Ajax verbaast me positief.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb me uitstekend vermaakt met de eerste helft in ieder geval
absoluutquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb me uitstekend vermaakt met de eerste helft in ieder geval
Ik vind de mobiele site erg goed verderquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Überhaupt mobiel
Maar dat ligt ook aan mijn mobiel
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Coco98 het volgende:
Er zitten veel mensen mobiel. Tijd voor gifjes.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Coco98 het volgende:
Er zitten veel mensen mobiel. Tijd voor gifjes.
Youness ook wel goed, en Sánchezquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vond Ajax niet heel bijzonder. De enige keren dat er iets gebeurde was toen Traoré aan de bal kwam. De rest is allemaal veel te traag en veel te voorspelbaar.
El Ghazi komt er ook nog wel eens langs met een goede voorzet. Daarmee zeg ik niet dat het een wereldspeler is maar die zorgt ook nog wel voor wat gevaar (kans Younes bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vond Ajax niet heel bijzonder. De enige keren dat er iets gebeurde was toen Traoré aan de bal kwam. De rest is allemaal veel te traag en veel te voorspelbaar.
Sanchez had gewoon rood moeten hebben. Oliedom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:33 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Youness ook wel goed, en Sánchez
Uhm nee ging te makkelijk naar de grondquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Sanchez had gewoon rood moeten hebben. Oliedom.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die zag ik laatst optreden bij Fields of Joy
Pax heeft verborgen krachten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net toen je dit postte knalde mijn internet eruit, bedankt
Younes deed net zo veel goed als fout, hoewel hij het wel een paar keer anders probeerde. Ene keer binnendoor, andere keer buitenom. Hij is er dan ook een aantal keer goed doorgekomen, maar als je minstens drie keer langs vier man tegelijk probeert te dribbelen ben je niet helemaal goed wijs en heb je last veel zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:33 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Youness ook wel goed, en Sánchez
Die moet tegenwoordig eerst een screamer van een fout maken en gaat dan redelijk keepen.quote:
Dat is de hele taak van een buitenspeler hansquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Younes deed net zo veel goed als fout, hoewel hij het wel een paar keer anders probeerde. Ene keer binnendoor, andere keer buitenom. Hij is er dan ook een aantal keer goed doorgekomen, maar als je minstens drie keer langs vier man tegelijk probeert te dribbelen ben je niet helemaal goed wijs en heb je last veel zelfoverschatting.
Hoe doe je dat? Heb je dan chat er ook bij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, maar past broadcast van Twitch op VLC streamen is beter. Geen lagg
Hij was zo goed. Tegenwoordig is het net Marsman.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die moet tegenwoordig eerst een screamer van een fout maken en gaat dan redelijk keepen.
Het is de taak van een buitenspeler om vier man tegelijk proberen te passeren terwijl het gegarandeerd balverlies is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is de hele taak van een buitenspeler hans
Oeps sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net toen je dit postte knalde mijn internet eruit, bedankt
Ik zag op Youtube een aantal video's tijdje geleden waar je een speciale programma moet hebben voor je VLC om chat erbij te hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Heb je dan chat er ook bij?
Wanne gedoe gekquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zag op Youtube een aantal video's tijdje geleden waar je een speciale programma moet hebben voor je VLC om chat erbij te hebben.
Die momenten heb ik gemist? Ik zie hem de rechtsback keer op keer verrassen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is de taak van een buitenspeler om vier man tegelijk proberen te passeren terwijl het gegarandeerd balverlies is.
Noted.
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zit te wachten op Ties die met een goed argument komt, maar zoals verwacht kan hij er geen verzinnen.
VLC is gewoon voor videosquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zit te wachten op Ties die met een goed argument komt, maar zoals verwacht kan hij er geen verzinnen.
De lat ligt dan ook laag, maar je moet ergens beginnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Man man man, dat we over Ajax zeggen dat het een leuke wedstrijd is. Wie had dat gedacht
Welnee, bij Davy is het gewoon erg makkelijk telkens. Wordt tijd dat ik de lat wat hoger ga leggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel dat er wat spanning is tussen jullie tweetjes.
De hand van Petergodquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Man man man, dat we over Ajax zeggen dat het een leuke wedstrijd is. Wie had dat gedacht
Na drie seizoenen FdB is het al gauw leuk ja, da's ook waarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De lat ligt dan ook laag, maar je moet ergens beginnen.
Je kijkt voor het eerst voetbal?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef bombmannl het volgende:
Tering 1 minuut studio 14 minuten reclame
http://www.uefa.com/uefac(...)h=2020365/index.htmlquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Koffieplanter. Ik denk dat de laatste wedstrijd dat Rostov zoveel kansen tegen kreeg 3 jaar geleden is.
De laatste 5 jaar keek hij Ajax, dus je hebt gelijkquote:
iTunes/Spotify is superieurquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja het heet VLC Video Player. En het heeft ook geen playlist functie.
Die statistieken kan Ajax al voor de eerste helft overleggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://www.uefa.com/uefac(...)h=2020365/index.html
Met al die skinsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:43 schreef Coco98 het volgende:
Echte bazen luisteren gewoon nog via Winamp.
Door de moeten betalenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe dan? Door de moeten betalen?
Je overdrijft behoorlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die statistieken kan Ajax al voor de eerste helft overleggen.
lekker vingers ruiken, zal zeker aan zijn ballen hebben gezeten xDquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Cil naar de tribune gestuurd.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:48 schreef KingRoland het volgende:
We gaan bijna beginnen
JohanDerksenHandjesWrijven.gif
Ze zijn al begonnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:48 schreef KingRoland het volgende:
We gaan bijna beginnen
JohanDerksenHandjesWrijven.gif
V hals in 2016quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Cil naar de tribune gestuurd.
Ik denk dat we gay zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik zagDP ook trouwens
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die momenten heb ik gemist? Ik zie hem de rechtsback keer op keer verrassen.
Ja ok.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Klein V halsje moet kunnen overigens
Ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:50 schreef Tagliano het volgende:
oke voor deze keer danquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb d'r op snapchatquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan niet want die is op vakantie, ik ben alleen thuis, keten dus
Woon je nog bij je ouders?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan niet want die is op vakantie, ik ben alleen thuis, keten dus
Anders ga je het even over voetbal hebben ipv over kleding. Stelletje homo'squote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat aardig van je
Al draag ik nu geen V-hals
Kan hem moeilijk ongelijk gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:53 schreef Caland het volgende:
In feite heeft Ajax nu dus 3 helften om 1 goal te maken.
- Leo Oldenburger
Gevaarlijke uitsprakenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:53 schreef Caland het volgende:
In feite heeft Ajax nu dus 3 helften om 1 goal te maken.
- Leo Oldenburger
Ik heb hem serieus teruggespoeld om te checken of hij dat echt zeiquote:
Nou bedankt ik hoef de return niet meer te kijken dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:54 schreef HulkHeld het volgende:
Leuk hoor mocht je 2-1 winnen, ga je er daar kansloos met 2-0 af.
De spanning gierde door mijn aderen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk nu ook weer, na een enerverende haxballmatch te hebben gekeken
Ik kijk nergens meer van op bij Leoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem serieus teruggespoeld om te checken of hij dat echt zei
tsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou bedankt ik hoef de return niet meer ts kijken dus
Nee die is overleden toen ik 6 wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen vader in het spel. Je verwacht het niet.
Ja, wat een volslagen idioot was datquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
De spanning gierde door mijn aderen.
Maar hij klaagde omdat ik niet aanviel omdat hij hoopte dat ik in zijn doorzichte trucjes zou trappen. Mooi was dat.
Kan jij je TV terugspoelen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem serieus teruggespoeld om te checken of hij dat echt zei
quote:
Dit kan gewoon verder via dmquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wanneer heeft je papa je moeder verlaten?
Klopt, schakel maar in bij de loting EL.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou bedankt ik hoef de return niet meer te kijken dus
Nou dat is weer het andere uiterste natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet ik er nog steeds om huilen dan
Haha, je trapt erin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dat is weer het andere uiterste natuurlijk.
Maar omdat ik dit altijd erg ernstig vind zal ik de rest van de maand aardig tegen je doen. Uit sympathie.
Definieer aardigquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dat is weer het andere uiterste natuurlijk.
Maar omdat ik dit altijd erg ernstig vind zal ik de rest van de maand aardig tegen je doen. Uit sympathie.
Dat was dan ook een bijzonder grappige post.quote:
KingFloplandquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat KingRoland niet kan modden?
Mag ook wel eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Gudelj strooit met goede passes.
Mag ook gezegd worden als het goed isquote:
Rostok?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
Rostok schiet de bal blind naar voren in de hoop dat hij bij de spits terecht komt.
Hebben homos ook last van stokrot?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
Rostok schiet de bal blind naar voren in de hoop dat hij bij de spits terecht komt.
Hansa Rostock*quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
Leuk, dat dat gezegd moet worden is te triest op dit niveau. Oh wacht.. dat is Ajax tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mag ook gezegd worden als het goed is
|Zei ik net, maar bedankt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
Als dit 1-1 blijft kan Ajax net zo goed niet naar Rusland afreizen.
Ajax is niet veel beter. Verdediging is gatenkaas, aanvallend ziet het er leuk uit maar totaal niet effectief. Bij Traoré is het allemaal nét niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:00 schreef Buitendam het volgende:
Ajax moet deze Russen echt uit het toernooi kunnen houden. Wat een slechte ploeg.
Nee, groepsfasequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
KO fase dan?![]()
Doe niet zo cryptisch..
Zeg dat volgende week nog maar een x. Hebbbie 4-0 op je klote gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:00 schreef Buitendam het volgende:
Ajax moet deze Russen echt uit het toernooi kunnen houden. Wat een slechte ploeg.
Sowquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Leuk, dat dat gezegd moet worden is te triest op dit niveau. Oh wacht.. dat is Ajax tegenwoordig.
Je had ook even kunnen Googlen in plaats van met je domheid te koop te lopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
KO fase dan?![]()
Doe niet zo cryptisch..
Gatenkaas? Rotstok heeft nog geen kut gecreëerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is niet veel beter. Verdediging is gatenkaas, aanvallend ziet het er leuk uit maar totaal niet effectief. Bij Traoré is het allemaal nét niet.
Jullie kunnen ook gewoon even het netjes aangeven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had ook even kunnen Googlen in plaats van met je domheid te koop te lopen.
Maar dit is de eerste wedstrijd.
Maar wat deden ze afgelopen zaterdag dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had ook even kunnen Googlen in plaats van met je domheid te koop te lopen.
Maar dit is de eerste wedstrijd.
En toch een keer gescoord, gek hè?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gatenkaas? Rotstok heeft nog geen kut gecreëerd.
Wauw Shreyas. Wauw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En toch een keer gescoord, gek hè?
Bij meloen zou dat geen vraag moeten zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
Zal ik een stukje meloen eten ja of nee.
Dat is de vraag.
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
Dat is de vraag.
Ik zou een hulplijn inschakelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
Dat is de vraag.
Hoe dan? Ze verdedigen alleen, en zelfs dat kunnen ze niet bijster goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zeg dat volgende week nog maar een x. Hebbbie 4-0 op je klote gehad.
Ja daar ben ik.quote:
Ze kunnen weinig goals tegenkrijgen. Verder niets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:05 schreef Caland het volgende:
Dat Rostov kan er écht he-le-maal niks van.
True. Het zou beschamend zijn als we geen CL halen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:05 schreef Caland het volgende:
Dat Rostov kan er écht he-le-maal niks van.
Sparta, Roda was ook zo....veel overwicht, veel kansen, weinig goals. Tegenstander heeft aan een halve kans genoeg om te scoren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
Het is eigenlijk PAOK all over again
Mwah, het is nou niet dat ik ze heel goed vind verdedigen ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze kunnen weinig goals tegenkrijgen. Verder niets.
Leeg zeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het nieuwe vak410 nog geen succes
Die keeper is anders behoorlijk bepalend geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze kunnen weinig goals tegenkrijgen. Verder niets.
Ja, of Ajax mist gewoon spelers die het af kunnen makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die keeper is anders behoorlijk bepalend geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |