Kwam recht op hem af #LEGENDARISCHquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whoa, Jasper houdt een bal uit de goal
Cillessen in Oranje
Sowieso staan wij boven Ajaxquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he. Maar gelukkig staan wij daarboven.
Tijd voor gifsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef Zipportal het volgende:
Is DonRonja er ook? Of mod hij niet bij b-wedstrijden?
Dat hij daar staat is al netjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwam recht op hem af #LEGENDARISCH
Al is het maar puur alfabetisch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso staan wij boven Ajax
Een wedstrijd met de nummer 2 van Rusland een B-wedstrijd noemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef Zipportal het volgende:
Die zit in het stadionquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef Bolasie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
quote:
Nederlandse finale in de CLquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Als we nu ook nog Ziyech halen winnen we de Champions League winnen denken ik.
Ik denk dat we ambitieuzer moeten zijn. Halve finale ELquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Ziyech wil alleen naar een topclubquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Mani89 het volgende:
goeie zin ook weerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Mani89 het volgende:
verkleindquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Op mobiel verkleind hij die fake spoiler balk, trapte er derhalve niet in
DAT ZAL HEM LERENquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Gelukje wel zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Maar je spellchecker is kapotquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:30 schreef Ferdii het volgende:
Ajax verbaast me positief.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb me uitstekend vermaakt met de eerste helft in ieder geval
absoluutquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb me uitstekend vermaakt met de eerste helft in ieder geval
Ik vind de mobiele site erg goed verderquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Überhaupt mobiel
Maar dat ligt ook aan mijn mobiel
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Coco98 het volgende:
Er zitten veel mensen mobiel. Tijd voor gifjes.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Coco98 het volgende:
Er zitten veel mensen mobiel. Tijd voor gifjes.
Youness ook wel goed, en Sánchezquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vond Ajax niet heel bijzonder. De enige keren dat er iets gebeurde was toen Traoré aan de bal kwam. De rest is allemaal veel te traag en veel te voorspelbaar.
El Ghazi komt er ook nog wel eens langs met een goede voorzet. Daarmee zeg ik niet dat het een wereldspeler is maar die zorgt ook nog wel voor wat gevaar (kans Younes bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vond Ajax niet heel bijzonder. De enige keren dat er iets gebeurde was toen Traoré aan de bal kwam. De rest is allemaal veel te traag en veel te voorspelbaar.
Sanchez had gewoon rood moeten hebben. Oliedom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:33 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Youness ook wel goed, en Sánchez
Uhm nee ging te makkelijk naar de grondquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Sanchez had gewoon rood moeten hebben. Oliedom.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die zag ik laatst optreden bij Fields of Joy
Pax heeft verborgen krachten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net toen je dit postte knalde mijn internet eruit, bedankt
Younes deed net zo veel goed als fout, hoewel hij het wel een paar keer anders probeerde. Ene keer binnendoor, andere keer buitenom. Hij is er dan ook een aantal keer goed doorgekomen, maar als je minstens drie keer langs vier man tegelijk probeert te dribbelen ben je niet helemaal goed wijs en heb je last veel zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:33 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Youness ook wel goed, en Sánchez
Die moet tegenwoordig eerst een screamer van een fout maken en gaat dan redelijk keepen.quote:
Dat is de hele taak van een buitenspeler hansquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Younes deed net zo veel goed als fout, hoewel hij het wel een paar keer anders probeerde. Ene keer binnendoor, andere keer buitenom. Hij is er dan ook een aantal keer goed doorgekomen, maar als je minstens drie keer langs vier man tegelijk probeert te dribbelen ben je niet helemaal goed wijs en heb je last veel zelfoverschatting.
Hoe doe je dat? Heb je dan chat er ook bij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, maar past broadcast van Twitch op VLC streamen is beter. Geen lagg
Hij was zo goed. Tegenwoordig is het net Marsman.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die moet tegenwoordig eerst een screamer van een fout maken en gaat dan redelijk keepen.
Het is de taak van een buitenspeler om vier man tegelijk proberen te passeren terwijl het gegarandeerd balverlies is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is de hele taak van een buitenspeler hans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |