Je keeper is natuurlijk net zo goed een onderdeel van het team dat doelpunten voorkomt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die keeper is anders behoorlijk bepalend geweest.
Veel succesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:08 schreef GGMM het volgende:
Post #7 wordt TT.
Tenzij deze post niet 'KingFlopland' is.
Méér CL-waardig dan Rostov en PAOK, daar gaat het om toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Weer een kans verprutst. Dit Ajax is toch echt CL onwaardig hoor, kan het niet anders zeggen.
Gast ga even janken in een hoek ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Weer een kans verprutst. Dit Ajax is toch echt CL onwaardig hoor, kan het niet anders zeggen.
De CL is niet op zondag om 12:30, geen zorgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we deze grap elke week verwachten?
Die noteer ik even.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Nee joh Ajax is net zo kut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Méér CL-waardig van Rostov en PAOK, daar gaat het om toch?
Inderdaad, ik ben bij deze supporter afquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Nee daar gaat het niet om. Sportief moet je het in de CL voor elkaar krijgen om derde te worden, als je met 6 nederlagen er uit vliegt draag je te weinig bij aan de UEFA coeffïciënt. Voor het geld hoef je het niet te doen, want of Ajax nou 60, 80, 100 of 120 miljoen euro heeft, ze geven het toch niet uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Méér CL-waardig van Rostov en PAOK, daar gaat het om toch?
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om. Sportief moet je het in de CL voor elkaar krijgen om derde te worden, als je met 6 nederlagen er uit vliegt draag je te weinig bij aan de UEFA coeffïciënt. Voor het geld hoef je het niet te doen, want of Ajax nou 60, 80, 100 of 120 miljoen euro heeft, ze geven het toch niet uit.
Het verbaast me positief dat er zo veel users hier caissière kunnen spellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om. Sportief moet je het in de CL voor elkaar krijgen om derde te worden, als je met 6 nederlagen er uit vliegt draag je te weinig bij aan de UEFA coeffïciënt. Voor het geld hoef je het niet te doen, want of Ajax nou 60, 80, 100 of 120 miljoen euro heeft, ze geven het toch niet uit.
Grappen uit een ver ferleden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Remember de hilarische Fer grappen?
Iedereen zit mobiel met autocorrectquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het verbaast me positief dat er zo veel users hier caissière kunnen spellen.
Ja, toen was ik mod, samen met Morpheus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja
Remember de hilarische Fer grappen?
Wie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen was ik mod, samen met Morpheus.
Jullie hebben hem helemaal gek gemaakt toen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |