SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Naast kijken, luistert Leontien ook niet naar dit onderdeel. Waarom zit ze daar??quote:
Kenny & Trott ketonenkoppelquote:
Mensen begrijpen dat niet.quote:
Ik heb dit met de Britten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind DeLuna met de dag vreemder worden, ligt dit aan mij?
*proest*quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wild hierna in het afsluitende onderdeel van het Omniumquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:55 schreef tralalala het volgende:
Wanneer weer een Nederlander in actie?
Schijnt dat ze net zo danst als die UIquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
okquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wild hierna in het afsluitende onderdeel van het Omnium
Een totale off topic vraag tussendoor: ga je weer voorbeschouwingen maken voor de Vueltaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb dit met de Britten.
Trott, James, Marchant, Kennyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
In elk onderdeel wat nog komt britten toch?
mooi, dan zendt de BBC alles uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Trott, James, Marchant, Kenny
Dat is wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:57 schreef komrad het volgende:
[..]
Een totale off topic vraag tussendoor: ga je weer voorbeschouwingen maken voor de Vuelta
Prima TT.quote:
Leuk die zelfkastijding.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi, dan zendt de BBC alles uit.
Ik kan het nergens anders meer zien he hans.quote:
yayquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling.
Baas.quote:
Hij is snel zijn geloofwaardigheid aan het verliezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
heywoodu is gevlucht voor de tt-change
Ik kijk ook nog gezellig naar greco worstelenquote:
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk baanwielrennen, Ajax en beach
teletekstquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef rubbereend het volgende:
iemand een linkje naar het programma voor de rest van de avond?
Die heeft alle streams en topics open dus die zit vast een deur verderopquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
heywoodu is gevlucht voor de tt-change
Daar snap ik geen reet van dus dat kan ik gelukkig overslaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk ook nog gezellig naar greco worstelen
Veronica, ouwe reusquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
AjaxIk heb geen ziggo dus die rommel laten we lekker zitten
https://www.rio2016.com/en/schedule-and-results-dayquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef rubbereend het volgende:
Veronica.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
AjaxIk heb geen ziggo dus die rommel laten we lekker zitten
It was his fault, but not a malicious movequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef rubbereend het volgende:
Ow de Britten gaan nu eens kritisch Cavendish bespreken
Oh. Nouja ik kom toch ruimte tekort. Maar mooi dat ik dat weet voor volgende weekquote:
Hoe krijg je het uit je bek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
It was his fault, but not a malicious move
Volgens Hoy is het volstrekt normaal dat je zo naar beneden gaat .quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je bek.
En Chris Hoy die er met geen woord erover rept gisteren, treurigquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
It was his fault, but not a malicious move
dankquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.rio2016.com/en/schedule-and-results-day
Even naar beneden scrollen en 5 uur bij optellen.
"Het is niet erg want Viviani won toch"quote:
Ik heb het gevoel dat Chris Hoy niet volstrekt objectief is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens Hoy is het volstrekt normaal dat je zo naar beneden gaat .
Ik citeerde Hoy.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Chris Hoy die er met geen woord erover rept gisteren, treurig
https://www.rio2016.com/en/netherlandsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef rubbereend het volgende:
Nou, dat is nogal een beschuldiging zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Chris Hoy niet volstrekt objectief is.
Gisteren zat hij volop te tweeten tijdens omnium en toen zei hij er helemaal niks over. Dat vind ik toch wel jammer van een groot baanwielrenner. Hij weet heus wel dat Cavendish volledig fout zitquote:
Tsja als dit normaal wordt kunnen we voortaan wel een veldhospitaal inrichten naast de baanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Chris Hoy niet volstrekt objectief is.
https://teamnl.org/programmaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
https://www.rio2016.com/en/netherlands
Wielrennen is oorlogquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef komrad het volgende:
[..]
Tsja als dit normaal wordt kunnen we voortaan wel een veldhospitaal inrichten naast de baan
Dat zei hij niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens Hoy is het volstrekt normaal dat je zo naar beneden gaat .
Vanmiddag was het erger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:11 schreef komrad het volgende:
Te veel mooie sport tegelijkertijd nu. Net als vanmiddag
En de Koreaan ligt in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Het is niet erg want Viviani won toch"
"Ik vind het vervelend voor hem"quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
En de Koreaan ligt in het ziekenhuis.![]()
Ik heb net gelezen op dit forum dat dit soort dingen vaak gebeuren. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Ik vind het vervelend voor hem"
~Mark Cavendish
Ik lees veel gekke dingen op dit forum de laatste tien dagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen op dit forum dat dit soort dingen vaak gebeuren. Hoort erbij.
O dan is het goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen op dit forum dat dit soort dingen vaak gebeuren. Hoort erbij.
Berthon wint steeds de sprintjes en blijft Wild dus voor, die stonden gelijk voorafgaand aan dit onderdeelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Een rondje en een paar sprints en Wild heeft een medalje.
Andersom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:21 schreef Columbiafan het volgende:
Nederland gaat hier even België kapot rijden.
Even een Cavje doen, dat mag dus tja...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Berthon wint steeds de sprintjes en blijft Wild dus voor, die stonden gelijk voorafgaand aan dit onderdeel
Ben wel benieuwd wat de BBC zou zeggen als ze dat bij Trott zouden doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even een Cavje doen, dat mag dus tja...
Gemeen hoor. Gun ons ook eens wat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:25 schreef franklop het volgende:
Jammer dat bijna iedereen die ervoor staat ook mee is
Waar haalt ze het toch vandaan? :/quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:27 schreef DeeBee het volgende:
Brilliant tactics van Trott, gewoon overal op reageren, alles terughalen en elke sprint meedoen.
Zal nu altijd worden bijgehaad. Of ze moet alleen met de Vlaamse gaan.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Puerta staat gewoon in de finale van de keirin, dat is al ver boven verwachting.
Hockey ook zoals het er nu voor staat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:29 schreef Columbiafan het volgende:
Jullie mogen hockey winnen. Deze is voor België!
Graag, maar daar staan we ook achter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:29 schreef Columbiafan het volgende:
Jullie mogen hockey winnen. Deze is voor België!
Door gewoon met afstand de beste te zijn op dit onderdeel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Waar haalt ze het toch vandaan? :/
Door wie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:30 schreef Columbiafan het volgende:
D'hoore laat zich te vaak pakken.
sprint?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hoezo heeft D'Hoore nu een punt minder?
Waar zouden ze over moeten communiceren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:33 schreef Monopoly_Man het volgende:
Mogen ze hier, in tegenstelling tot bij het wegwielrennen, wel communicatiemiddelen gebruiken?
Hammer en die Belgische stonden beiden op 200 nu op 200 en 199.quote:
Correctie bij sprint dan, wellicht na fotoberaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hammer en die Belgische stonden beiden op 200 nu op 200 en 199.
Het aantal punten in vergelijking met de concurrentie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar zouden ze over moeten communiceren?
Dat staat op een gigantisch bord naast de baan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:34 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Het aantal punten in vergelijking met de concurrentie.
In de Keirin is alles mogelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij gaat het toch niet winnen, veel te ongeduldig.
hiernaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe laat zijn Lichtleen en die gast met umlaut in naam?
Het is 1 tegen 1. Tegen 1, tegen 1 ...quote:
22.45 en 23.20quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe laat zijn Lichtleen en die gast met umlaut in naam?
Duhh..quote:
Daar presteerde ze juist heel goed voor haar doen. Vooral de scratch had beter gemoetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ellis erbij, Wild vijfde in eindstand als ze hun lappen
Helaas, enigszins verloren op tijdrit
Thijs zit op FOK!twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 22:42:32Een Britse gouden medaille op de baan. Je verwacht het niet. reageer retweet
quote:
Punten die ze verliest op scratch is nog enigszins te overzien. Op Time Trial is verlies toch stukken pijnlijkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:42 schreef Max23 het volgende:
Da
[..]
Daar presteerde ze juist heel goed voor haar doen. Vooral de scratch had beter gemoeten
Hebben ze safety cars in hockeyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:43 schreef Columbiafan het volgende:
Jammer dat het hockey niet vlotjes gaat. Keek 1 minuut en Belgjes kregen 2 SC's tegen..
Normaal eindigt ze op de time trial bij de laatste 3. Dat kan ze gewoon niet en zal ze nooit kunnen. Scratch heeft ze zo vaak beter gedaan dan nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Punten die ze verliest op scratch is nog enigszins te overzien. Op Time Trial is verlies toch stukken pijnlijker
als ik iemand een medaille gunquote:
Die had wel echt hier gemaakt kunnen worden jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Thijs zit op FOK!twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 22:42:32Een Britse gouden medaille op de baan. Je verwacht het niet. reageer retweet
Ilnur Zakarin vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Couldn't have done it without my nutritionist.
Vogel had toch wel beduidend meer snelheid net.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:56 schreef sasquatsch het volgende:
Vogel. Zou er dan toch een niet Britse op het hoogste podium staan?
wie weet. De snelste wint, en als Vogel dit volhoudt wint ze terecht goud.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:56 schreef sasquatsch het volgende:
Vogel. Zou er dan toch een niet Britse op het hoogste podium staan?
Misschien heeft ze tussendoor wel even nieuwe wielen gekocht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:58 schreef Mykonos het volgende:
Vogel heeft even geïnformeerd bij de Britten hoe ze hun supervorm bereiken.
50/50 ja of neequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:11 schreef Montov het volgende:
Ik vrees dat de koek al op is voor haar. Heeft ze echt nog een kans op brons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |