SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Naast kijken, luistert Leontien ook niet naar dit onderdeel. Waarom zit ze daar??quote:
Kenny & Trott ketonenkoppelquote:
Mensen begrijpen dat niet.quote:
Ik heb dit met de Britten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind DeLuna met de dag vreemder worden, ligt dit aan mij?
*proest*quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wild hierna in het afsluitende onderdeel van het Omniumquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:55 schreef tralalala het volgende:
Wanneer weer een Nederlander in actie?
Schijnt dat ze net zo danst als die UIquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
okquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wild hierna in het afsluitende onderdeel van het Omnium
Een totale off topic vraag tussendoor: ga je weer voorbeschouwingen maken voor de Vueltaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb dit met de Britten.
Trott, James, Marchant, Kennyquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
In elk onderdeel wat nog komt britten toch?
mooi, dan zendt de BBC alles uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Trott, James, Marchant, Kenny
Dat is wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:57 schreef komrad het volgende:
[..]
Een totale off topic vraag tussendoor: ga je weer voorbeschouwingen maken voor de Vuelta
Prima TT.quote:
Leuk die zelfkastijding.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi, dan zendt de BBC alles uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |