Het was ook geen antwoord op je vraagquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen ja/nee vraag hoor.
Oké.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan natuurlijk
Ze vloog ouwe. Sowieso hoger dan 2 meter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:25 schreef Montov het volgende:
Overigens, Biles springt hoog ten opzichte van haar eigen lengte, dus daar kan echt geen persoon onder lopen.
Dit ja, veel tegenslagen en het kan alleen maar meevallen. Vier jaar geleden kon het alleen maar tegenvallen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik verwacht niks dus dat kijkt fijner
Was dat voor het WK in Montreal in 1985?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:27 schreef Cee het volgende:
Wauw, Van Zetten was ooit luitenant-kolonel der Artillerie.
Zit even z'n wiki te lezen.
Ik ook een beetje, net als gisteren Sanne zenuwen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb Epkezenuwen.
(maar een slecht voorgevoel...)
Desnoods pakt hij die stok met zijn tenen en zwaait rond met de handjes in de lucht!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké.
GOUD MET EÉN HAND WAT IK JE BROM![]()
Wanneer uitreiking voorbij is dan komt de rekstokfinale pasquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:28 schreef Moira. het volgende:
Laat ff weten wanneer Hans er weer is met de rekstokfinale. Ben ff op de stream de uitreiking voor Bilesgodin aan het kijken
Ja logisch ook maar dat zegt meestal nog niet dat Hans dan ook gelijk aan de beurt isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer uitreiking voorbij is dan komt de rekstokfinale pas
Een E-pirouette op de rekstok.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Desnoods maakt hij er een balk oefening van! Daar kan Hans ook wat mee.
Die gekneusde vingersquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:31 schreef Max23 het volgende:
Ben vooral benieuwd wat voor last die heeft van die val van een uur geleden
0,7 aftrekquote:
Val van de rekstokquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe kwam hij aan een hersenschudding
Gevallen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe kwam hij aan een hersenschudding
Voor hun is het wel ideaal...lijkt me echt klote om als laatste aan de bak te moeten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:33 schreef zorro28 het volgende:
Wel jammer voor de spanning dat Epke en Fabian als eerste en tweede starten.
juist spannend want dan moet de rest wel max moeilijkheidsgraad lijkt mequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:33 schreef zorro28 het volgende:
Ja iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:33 schreef zorro28 het volgende:
Epke heeft geen vliegtuig nodig voor z'n vuchtelementen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Epke kan niet meer mee met losersvlucht dus dit gaat helemaal goed komen
Alleen de naam van Dooren, Doore, D'oore schrijf ik consequent foutquote:
Ja klopt. Zeker omdat er ook een Braziliaan in de finale zitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor hun is het wel ideaal...lijkt me echt klote om als laatste aan de bak te moeten.
die ken ik nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de naam van Dooren, Doore, D'oore schrijf ik consequent fout
(geen idee welke van de 3 het nu werkelijk is)
Haha dat hoor ik ook altijd als ik haar ziequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:34 schreef marcodej het volgende:
Oh nee, WARRUME BREAUDJES is er ook.
D'Hoorequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is je vast een doorn in het oog.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vliegt gewoon in een keer door naar Nederlandquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Epke heeft geen vliegtuig nodig voor z'n vuchtelementen.
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:35 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
2 keer 2 vluchtelementen, is dat minder in waarde als zijn vorige 3 achter elkaar uit 2012?
Serieus?quote:
En dat op de dag dat SEKUR WETUH goud wintquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:34 schreef marcodej het volgende:
Oh nee, WARRUME BREAUDJES is er ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |