Het was ook geen antwoord op je vraagquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen ja/nee vraag hoor.
Oké.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan natuurlijk
Ze vloog ouwe. Sowieso hoger dan 2 meter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:25 schreef Montov het volgende:
Overigens, Biles springt hoog ten opzichte van haar eigen lengte, dus daar kan echt geen persoon onder lopen.
Dit ja, veel tegenslagen en het kan alleen maar meevallen. Vier jaar geleden kon het alleen maar tegenvallen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik verwacht niks dus dat kijkt fijner
Was dat voor het WK in Montreal in 1985?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:27 schreef Cee het volgende:
Wauw, Van Zetten was ooit luitenant-kolonel der Artillerie.
Zit even z'n wiki te lezen.
Ik ook een beetje, net als gisteren Sanne zenuwen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb Epkezenuwen.
(maar een slecht voorgevoel...)
Desnoods pakt hij die stok met zijn tenen en zwaait rond met de handjes in de lucht!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké.
GOUD MET EÉN HAND WAT IK JE BROM![]()
Wanneer uitreiking voorbij is dan komt de rekstokfinale pasquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:28 schreef Moira. het volgende:
Laat ff weten wanneer Hans er weer is met de rekstokfinale. Ben ff op de stream de uitreiking voor Bilesgodin aan het kijken
Ja logisch ook maar dat zegt meestal nog niet dat Hans dan ook gelijk aan de beurt isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer uitreiking voorbij is dan komt de rekstokfinale pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |