Wanneer Hoe laatquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Toptijd voor de finale ook zeg. Jezus.
Ja 3-2 gewonnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
China hebben ze in de poulefase al afgedroogd toch?
oh ok thxquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is niet komende nacht, maar volgende nacht
halve finale wel vannacht
Veel plezier ouwe reusquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:46 schreef Brammess het volgende:
Het was me weer een lekker nationalistisch dagje, ik ga me richting Amsterdam begeven
Gegroet vrienden
Oh is het halve finalequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is niet komende nacht, maar volgende nacht
halve finale wel vannacht
hassan zeker welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna nog om 3:30 nog een Nederlandse, maar dat is geen echte kanshebber volgens mij.
USA is een maatje te grootquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
Volleybalsters die goud winnen zou een enorme stunt zijn. Nummer 11 van de wereld en ze er allemaal afmeppen, wat een genot
Als ze goud winnen word hij helemaal gek volgens mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Mooi dat fanatisme van Guidetti.
Hahaha kleintje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:47 schreef vaarsuvius het volgende:
Die dames zijn gemiddeld zo'n 1m88, net iets langer dan ik.
9quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:47 schreef skysherrif het volgende:
hoeveelste is zuid korea va nde wereld
40-45quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:47 schreef skysherrif het volgende:
hoeveelste is zuid korea va nde wereld
huidige indoor wereldkampioenequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Nog niet zoveel HYPE om gehoord
USA is wel echt debiel goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens als een finale vs USA mogelijk is is dat wel in het voordeel van NL. Ze weten wat ze fout hebben gedaan etc en zullen extra gebrand zijn.
zij ook halve finale vannacht?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:49 schreef schoonmams het volgende:
[..]
huidige indoor wereldkampioene
Doen ze bij het hockey ook. Werkt gewoon jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:49 schreef skysherrif het volgende:
Moet Nederland miss vaker doen bij teamsporten, een ervaren goede buitenlandse coach halen zoals deze guidetti
Vond ze niet sterk tegen NL. Veel persoonlijke fouten etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
USA is wel echt debiel goed.
Klopt, via Koreaantjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:50 schreef Paxcon het volgende:
Dacht dat die uit was
Maar goed, JAAAAAAAAAAA
finale. halve finale was gisterenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zij ook halve finale vannacht?
Hou eens op met je kliekjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:50 schreef Brammess het volgende:
Oke nu ga ik echt, tot vanavond VBL vrienden
En hij is pas begonnenquote:
MADquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zingen ze daar?
"Al onze onderdanen zijn homo!"
spannendquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:50 schreef schoonmams het volgende:
[..]
finale. halve finale was gisteren
Ik ben tevreden, mooi gemiddeld in NL met mijn 1m87.quote:
Dan kan ik je beloven: deze dag eindigt met schrale plekkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
IK HEB AL DE HELE DAG EEN ERECTIE, WAT EEN DAG
3.15 toch?quote:
hockey hockey hand, volley, wat is de 5de?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het ooit eerder gebeurd dat we op 5 teamtoernooien in de halve finale kwamen?
Turnen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hockey hockey hand, volley, wat is de 5de?
beachquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
NL tijd dan.quote:
Beachquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Beachquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik gok van nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het ooit eerder gebeurd dat we op 5 teamtoernooien in de halve finale kwamen?
Zeg dan niks. We weten wel dat je kijkt.quote:
strandvolleybal?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Kim Holhand.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijdenquote:
Nog een woordje. In het buitenlandsquote:
ah, ik vind zo'n 'dubbel', niet echt een team.. Voor mijn gevoel moet je dan minimaal zo'n 6 spelers hebben, of vooruit 4.quote:
Überhaupt de leukste van TeamNLquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel de Tess Wester van het volleybal team
Ik hoop dat ik het fout hebquote:
Mooiquote:
Ga maar gerust uit van een vierde plek met een gouden randje aangezien Brazilië, VS en Rusland er nog inzitten.quote:
Rusland krijgt een gigantisch pak slaag van Servië voorlopig.. 18-6quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga maar gerust uit van een vierde plek met een gouden randje aangezien Brazilië, VS en Rusland er nog inzitten.
Dijkema en de bil van de Kruijf, woest erotisch welquote:
Dan zou het brons kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Rusland krijgt een gigantisch pak slaag van Servië voorlopig.. 18-6
Speelt Steffi Graf bij Servie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:54 schreef H.Vviv het volgende:
Servië pakt ook de tweede set tegen Rusland.
Een kinderhand is gauw gevuldquote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:49 schreef heywoodu het volgende:
Zowaar een Chinese die serveert onder luid "heey heey heey ho hey ho BRASIL!" ipv gefluit, dat kan ik prima waarderen
Nou ja, dat hey ho BRASIL vind ik sowieso wel leuk, is natuurlijk niks anders dan HOLLAND...HOLLAND...HOLLAND...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuldNou moet ik zeggen, dat ik het niveau in de volleybalzaal nog het minst slecht vind.
Er is niks mis met Brasil Brasil uiteraard.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat hey ho BRASIL vind ik sowieso wel leuk, is natuurlijk niks anders dan HOLLAND...HOLLAND...HOLLAND...
Ik wilde net hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:57 schreef Szura het volgende:
Die Chinese coach lijkt me echt een kenau
Zekerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:57 schreef Szura het volgende:
Die Chinese coach lijkt me echt een kenau
We spelen sowieso een tweede keer tegen de VS of Serviëquote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:58 schreef Redefine het volgende:
Het klinkt misschien gek, maar ik denk dat Nederland beter tegen Brazilië kan gaan spelen. Die zijn weliswaar beter dan China en hebben het thuisvoordeel. Maar tegen China speel je ook tegen een hele goede ploeg, die op revanche uit is. En op de een of andere manier gebeurt het toch weinig dat er twee keer van dezelfde ploeg wordt gewonnen. Al is dat meer gevoelsmatig dan dat ik het nu met cijfers kan staven.
Andersom heb je bijvoorbeeld weer dat de handbaldames maar al te graag weer tegen Frankrijk willen spelen en de volleybaldames een finale tegen de VS juist weer mooi zouden vinden.
Maar dat is van later zorgquote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:02 schreef Szura het volgende:
[..]
We spelen sowieso een tweede keer tegen de VS of Servië
De Chinezen blokten en verdedigden in de tweede en derde set wel ontzettend goed, toen liep die aanval wat minder bij Brazilië.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:06 schreef Max23 het volgende:
Ik heb toch echt liever China. Dat publiek kan, als ze in moeilijkheden zitten er toch voor zorgen dat ze er doorheen gesleept worden.
Overigens is die aanval van Brazilië door het midden bijna altijd succesvol.
Enkelvoud inmiddels..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:28 schreef Redefine het volgende:
Nou ben benieuwd of China die MP's gaat pakken.
En het antwoord is ja gewordenquote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:30 schreef Redefine het volgende:
Dat Braziliaanse team gaat elkaar straks even helemaal verrot schelden.
Je kan het voor de Braziliaanse teams gerust een zwarte dag noemen. Want naast die twee zijn ook de voetbalvrouwen en het hoogstgeplaatste duo bij het vrouwen beachvolleybal verslagen. Tot nu heeft alleen het beach duo bij de mannen vandaag het gered (dan wel weer net tegen NL). En Brazilië twee is nog bezig in de andere halve finale van het beachvolleybal waar ze net de eerste set hebben gewonnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:33 schreef Max23 het volgende:
Geen lekker dagje voor Brazilië. Zowel bij het handbal en volleybal groepswinnaar worden en dan uitgeschakeld worden in de eerste knockoutronde.
Gelukkig zijn de voetbalgodinnen door naar de finale.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:33 schreef Max23 het volgende:
Geen lekker dagje voor Brazilië. Zowel bij het handbal en volleybal groepswinnaar worden en dan uitgeschakeld worden in de eerste knockoutronde.
Too soonquote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de voetbalgodinnen door naar de finale.
Oh wacht.
De Zweedse vrouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de voetbalgodinnen door naar de finale.
Oh wacht.
Nog maar net Nederland van zich af kunnen houden. Godenteam heeft Nederland eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:43 schreef Szura het volgende:
Als ik het Braziliaanse publiek overal zie, dan gun ik ze al die nederlagen van harte. Jammer dat onze beachmannen er niet aan mee konden helpen.
Gewoon even bovenstaand linkje van Aguero meerdere keren bekijkenquote:
GENOTquote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Gewoon even bovenstaand linkje van Aguero meerdere keren bekijken
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 06:49 schreef franklop het volgende:
De complete poule van NL staat dus in halve finale
Geeft wel aan hoe zwak die andere poule was.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 06:49 schreef franklop het volgende:
rio? Of NL tijd?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:42 schreef Slobeend het volgende:
03.15 dus de halve finale. wat een kut tijd
Mwoa, Europees kampioen Rusland en de nummer 3 van laatste WK zwak noemen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe zwak die andere poule was.
Dat was eerst 18.00, volgens mij, zullen ze wel omgedraaid hebben om ervoor te zorgen dat Brazilië in de avond kon spelen....quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:42 schreef Slobeend het volgende:
03.15 dus de halve finale. wat een kut tijd
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 06:49 schreef franklop het volgende:
Die kwam uit de andere groep..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Korea dan? Dat is toch echt uitgeschakeld.
Dit idd. Zal lastig genoeg worden maar ze hebben bewezen dat het kan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dan nog maar een keer China verslaan. Wordt lastig zat
Dit is Grueter niet hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:57 schreef Jinkx het volgende:
Heerlijk zo'n echte A,erikaanse speech
Oh Grueter vindt dit ook
Maarja, in de groep hebben ze tegen allebei gespeeld hequote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:55 schreef Pedroso het volgende:
Mocht NL de finale halen dan zou ik ze liever tegen de VS zien spelen dan tegen Servie, ondanks dat de VS de nr.1 van de wereld is. Servië oogt krachtiger.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, in de groep hebben ze tegen allebei gespeeld he
Klopt, maar Servië wel zonder hun beste speelster. Maar het zal tegen allebei geen makkie worden natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, in de groep hebben ze tegen allebei gespeeld he
Ohquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit is Grueter niet hoor.
Servië ook ruim voor in de 3e set, 17-13.
I don't know..quote:
Deze stem doet ook het zwemmen, dat is toch Grueter?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
I don't know..
VS op voorsprong in de 4e set 12-8
Bij het zwemmen wel maar dit was niet Grueter. Nu is er overigens een tijdje geen commentaar meer bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:47 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Deze stem doet ook het zwemmen, dat is toch Grueter?
Op NPO Sport welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij het zwemmen wel maar dit was niet Grueter. Nu is er overigens een tijdje geen commentaar meer bij.
Ik zit nu de stream te kijken op de NOS maar geen commentaar. Vreemd.quote:
Dan moet je die andere stream nemenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zit nu de stream te kijken op de NOS maar geen commentaar. Vreemd.
Heb nu commentaar, heb de stream opnieuw opgestart en nu wel met commentaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je die andere stream nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |