Dat is ook zo, alleen speelt Nederland nu ok slecht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:52 schreef MakkieR het volgende:
En de hele tijd maar zeggen dat Argentinië slecht speelt, wat een malloot is die commentator
Natuurlijk wel. Ze moest wel 15.000 halen om iig de eerste 4 in te halen en er kijken maar paar miljoen mensenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:53 schreef Collide het volgende:
[..]
Die turnster kon niet eens choken. Moesten er nog 4 na haar.
Laat de drommedaris het niet horen.quote:
Paumen is de Ronaldo van Nederland, laat eens iemand anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:54 schreef TheVulture het volgende:
Paumen heeft het ook niet echt dit toernooi
Het zijn niet voor niks de Duitsers vn Z-Amerikaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:55 schreef MakkieR het volgende:
Dit doet me sterken denken aan de hockey heren tegen Argentinië
Landverraderquote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag je niet buiten de cirkel scoren?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:56 schreef Wazaaaaa het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Waarom juichen jullie?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutregel zeg
Wat is er mis met een mooi afstandsschot
Dat krijg je bij die kakkersporten, stomme regels.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutregel zeg
Idd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutregel zeg
Omdat er 4-2 op het scorebord stond?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom juichen jullie?
Omdat je bij normale sporten gewoon vanuit elke positie mag scoren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom juichen jullie?
Oude pingels waren veel beter. Gewoon schieten ipv dat copy van NHLquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:57 schreef tralalala het volgende:
Als het maar niet die akelige pingels worden vanaf de middellijn, dat is te spannend.
Goed puntquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je bij normale sporten gewoon vanuit elke positie mag scoren.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
Ik vier dat ik nog steeds geen hockeyregels ken
[..]
[..]
Waarom juichen jullie?
Alleen de inner circle telt bij de elite he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat krijg je bij die kakkersporten, stomme regels.
Hockey zit vol met kut regelsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutregel zeg
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen de inner circle telt bij de elite he.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oude pingels waren veel beter. Gewoon schieten ipv dat copy van NHL
Nou, neequote:
Het is Fatima Moreira de Melo, Máxima wist je wel. Doe eens je best.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:58 schreef tong80 het volgende:
Fatima de Molera de Milerio schreef ooit dat ze piste onder de douche.
Spoelt het wel meteen wegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:58 schreef tong80 het volgende:
Fatima de Molera de Milerio schreef ooit dat ze piste onder de douche.
Videoscheidsrechterquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:58 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
moet er niet aan denken dat elke handsbal een penalty is.
Jacob (Jaap) Stobbe (Den Haag, 7 november 1936) is een Nederlandse clown en acteur, die vooral bijrollen in films en ook in enkele televisieseries heeft gespeeld. Stobbe woonde jarenlang in Amsterdam, maar leeft tegenwoordig in Frankrijk.quote:
Vliegende keeper bij voetbal lijkt mij niet verstand, de meeste keepers hebben het nu al moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:00 schreef Collide het volgende:
[..]
Videoscheidsrechter
Zuivere speeltijd
Vliegende keeper
Wisselen
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jacob (Jaap) Stobbe (Den Haag, 7 november 1936) is een Nederlandse clown en acteur, die vooral bijrollen in films en ook in enkele televisieseries heeft gespeeld. Stobbe woonde jarenlang in Amsterdam, maar leeft tegenwoordig in Frankrijk.
Hij is onder andere bekend door zijn vertolking van de Plaaggeest in de jeugdserie Bassie & Adriaan: De Plaaggeest uit 1978, waar hij tevens gedeeltelijk de productie van deed, en zijn rol in De Poppenkraam vanaf 1980 tot aan 1985 als Hugo. Verder is hij degene die als eerste de rol van Lowietje vertolkte in 1995-1996 in de televisieserie Baantjer. Ook was hij in de twee films van Grijpstra & De Gier te zien van Wim Verstappen.
Stobbe is bovendien een van de oprichters en voorzitter van de fanclub van Bobby Haarms, jarenlang assistent-trainer van Ajax.
In 2016 werd bekend dat Bas en Aad van Toor al jarenlang een conflict hebben met meerdere acteurs uit hun series over de betalingen, waaronder Jaap Stobbe.
[ afbeelding ]
Halve finale. Geweldig
Met 9 man tegen de nummer 2 van de wereld ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:00 schreef TheVulture het volgende:
Met hakken over de sloot dit, zo onnodig
Plaaggeestquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jacob (Jaap) Stobbe (Den Haag, 7 november 1936) is een Nederlandse clown en acteur, die vooral bijrollen in films en ook in enkele televisieseries heeft gespeeld. Stobbe woonde jarenlang in Amsterdam, maar leeft tegenwoordig in Frankrijk.
Hij is onder andere bekend door zijn vertolking van de Plaaggeest in de jeugdserie Bassie & Adriaan: De Plaaggeest uit 1978, waar hij tevens gedeeltelijk de productie van deed, en zijn rol in De Poppenkraam vanaf 1980 tot aan 1985 als Hugo. Verder is hij degene die als eerste de rol van Lowietje vertolkte in 1995-1996 in de televisieserie Baantjer. Ook was hij in de twee films van Grijpstra & De Gier te zien van Wim Verstappen.
Stobbe is bovendien een van de oprichters en voorzitter van de fanclub van Bobby Haarms, jarenlang assistent-trainer van Ajax.
In 2016 werd bekend dat Bas en Aad van Toor al jarenlang een conflict hebben met meerdere acteurs uit hun series over de betalingen, waaronder Jaap Stobbe.
[ afbeelding ]
Halve finale. Geweldig
SC's zijn altijd maf, die mogen ze van mij wel afschaffen, belachelijk gewoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook puur door die maffe SC's. Argentijnen creerden zelf geen fuck.
Ik zit hard op te lachen. De onwetenden.quote:
Is geen verplichting he, maar zou toch genot zijn laatste 10 minuten Kuyt op doel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vliegende keeper bij voetbal lijkt mij niet verstand, de meeste keepers hebben het nu al moeilijk genoeg.
Ja die scheidsrechter was kut maar de manier waarop ze dit de laatste twee kwarten hebben uitgespeeld was gewoon echt matigquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:01 schreef Collide het volgende:
[..]
Met 9 man tegen de nummer 2 van de wereld ja.
Nachtmerriesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:02 schreef skysherrif het volgende:
Oh de plaaggeest, dat was echt genieten
Jij begrijptquote:
Ricky van de Bergh op doel bij ADO-Ajaxquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:02 schreef Collide het volgende:
[..]
Is geen verplichting he, maar zou toch genot zijn laatste 10 minuten Kuyt op doel.
Welten is onze beste speler, sjaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:00 schreef TheVulture het volgende:
Met hakken over de sloot dit, zo onnodig
Ik vind de toppers ook totaal niet uit de verf komen. Zowel Paumen, Van As als Hoog zie je toch niet opstaan hier
Team GB toch?quote:
Bij zaalvoetbal is het heel normaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vliegende keeper bij voetbal lijkt mij niet verstand, de meeste keepers hebben het nu al moeilijk genoeg.
Verkeerd begrepen danquote:
Dat is ook een iets kleiner veld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bij zaalvoetbal is het heel normaal
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Karbonkel vergeten
De binnenkant van mijn ogenquote:
Amalia is wel #viesdikquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:05 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)unt-hockeysters.html
Het was hun schuld.
Echt hequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:04 schreef TheVulture het volgende:
"Je ziet de Argentijnsen weer met tranen"
Is inderdaad gek Dione, als ik in de kwartfinale verlies dan loop ik altijd in polonaise naar de bar
14 oktober 54. Het houdt me jong. Leve de jongere ouderen van geestquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus Herman, ben jij langzaam aan niet iets van 50 of zo? Dit is humor voor 13-jarigen.
Willy die altijd intens meeleeft met wedstrijdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:05 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)unt-hockeysters.html
Het was hun schuld.
Dit is niet jong blijven, dit is kinderlijke onderbroekenhumor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
14 oktober 54. Het houdt me jong. Leve de jongere ouderen van geest
Kakwijvenquote:
Ken je Ron Brandsteder ?quote:
Die Lidewij ziet er wel uit als een pittig meisje hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze blijven ook lekker wijd staan.
Je zou bijna medelijden krijgen met de buitenlandse commentatoren die dat uit moeten spreken.quote:
Lai-die-waiquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou bijna medelijden krijgen met de buitenlandse commentatoren die dat uit moeten spreken.
Limboquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:13 schreef Strani het volgende:
Wat grappig, Maartje praat een soort Goois-Brabants.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ben je diep gezonken als je er zo uitziet als vrouw
Lekker kortpittig genotquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
nee jij bent mooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
inclusief capjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal wel al de kinderen eruit geperst hebben dus dan kan je maar alles verwaarlozen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
inclusief capje
[ afbeelding ]
Uiteraard. NL is regerend Europees, Wereld en Olympisch kampioen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:22 schreef Dos37 het volgende:
Zijn de resultaten tegen de Duitsers in een beetje in ons voordeel?
Niet de eerste keerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:53 schreef Fylax het volgende:
Nu kunnen ze opeens wel op 2 kanalen (npo2) uitzenden
+1 Prima om in bed te hebben mits ze dr bek houd godverdommequote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb vaak last van plaatsvervangende schaamte als Fatima zo zit te lullen.
Kunnen ze er geen leukere meid neerzettenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb vaak last van plaatsvervangende schaamte als Fatima zo zit te lullen.
Op het WK in 2014 is Duitsland kansloos ten onder gegaan in de poulefasequote:
Verwachting is dat NL wint. NL is regerend Europees, Wereld en Olympisch kampioen koekoek genot.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op het WK in 2014 is Duitsland kansloos ten onder gegaan in de poulefase
Op het EK in 2015 met 1-0 gewonnen dankzij een goal in de zesde minuut en geen strafcorners in de hele wedstrijd.
Op de OS in 2016 2-0 gewonnen dankzij vroege goal en eentje heel laat in de derde kwart. Nederland meer doelkansen, Duitsland meer strafcorners.
Gewoon twee teams die heel erg aan elkaar gewaagd zijn. Nederland heeft een sterkere verdediging, daar moet het van komen.
Ja, Australië heeft op het mannentoernooi laten zien hoe handig het is om wereldkampioen te zijn, Nederland hoe handig het is om Europees kampioen en Duitsland Olympisch kampioenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verwachting is dat NL wint. NL is regerend Europees, Wereld en Olympisch kampioen koekoek genot.
Je weet dat NL vrouwen al 10 jaar ontzettend dominant zijn? Bij mannen hockey zijn er veel meer kanshebbers. Bij de vrouwen is het altijd NL of Argentinië.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, Australië heeft op het mannentoernooi laten zien hoe handig het is om wereldkampioen te zijn, Nederland hoe handig het is om Europees kampioen en Duitsland Olympisch kampioen
Ergo: zegt nada.
Ik denk 60%-55% voor Nederland, kan even niet zo snel uitrekenen wat dat voor Duitsland betekent.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Nederland 65%/35% Duitsland trouwens als ik mag voorspellen
Je weet dat Arenginië vrouwen al 10 jaar ontzettend dominant zijn? Die zijn er ook keihard uitgeflikkerd in de kwartfinale.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat NL vrouwen al 10 jaar ontzettend dominant zijn? Bij mannen hockey zijn er veel meer kanshebbers. Bij de vrouwen is het altijd NL of Argentinië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |