quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Argentinië mist een type Messi Aymar
Op papier wel, maar ja, dat waren de Australiërs ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:10 schreef RipCity het volgende:
is Argentinie sterkste team op Os naast Nl?
Who'll stop the rain?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:17 schreef Nober het volgende:
I wanna know, have you ever seen the rain?
Doe jij het eens dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
Die afbeeldingen zijn zo verschrikkelijk slecht gephotoshopt allemaal.
Waarom zou ik...quote:
Moet hij wel eerst het origineel hebben en dat is natuurlijk op rituele wijze verbrand door de dames in kwestie.quote:
Daar is ie dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Beter maar snel de 3-0 maken inderdaad.
Ik ook. Bedtijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:30 schreef Nober het volgende:
Ik beschouw deze wedstrijd als gewonnen.
Ik sta al een 20 minuten in de wacht. Geen idee waarom ze niet opnemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:32 schreef Szura het volgende:
Ondertussen kunnen je je toekomst laten voorspelen op RTL4
Wat is voorspelen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:32 schreef Szura het volgende:
Zijn de "Bel mij..." meiden nog niet van start gegaan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:32 schreef Szura het volgende:
Net gedaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:32 schreef Szura het volgende:
Die verwachtten jouw telefoontje natuurlijk allang. Dus die nemen mooi niet op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik sta al een 20 minuten in de wacht. Geen idee waarom ze niet opnemen
Jouw schuldquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:34 schreef Zelfscanner het volgende:
Smijt ik net mn tel neer, acoort de tegenpartij
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:33 schreef Strani het volgende:
3-1 dankzij de jinxers in dit topic die zeiden dat het al gedaan is.
quote:
Dat wordt het sowieso na de wedstrijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:34 schreef TheVulture het volgende:
Nu dit kwart geen verdere schade meer oplopen, anders wordt het nog heel heet in het laatste deel
Ja ze zitten er niet meer kort opquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:35 schreef Szura het volgende:
Vind het de hele tweede helft ook al gemakzuchtig
Dit is die anderequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:38 schreef tralalala het volgende:
Was die scheids niet zo'n Belgische kut? Krijgen we dat weer
MADquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:38 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd wat Fatima hiervan vindt.
ENERGIE GIF KRACHTquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:39 schreef Strani het volgende:
Positief feitje: Als we deze straffen overleven hebben we wel drie spelers met meer energie op het veld.
geel welxjaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoelang duurt zo'n tijdstraf dan? 5 minuten?
Geel is vijf minuten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoelang duurt zo'n tijdstraf dan? 5 minuten?
Uit Zuid-Afrika, ooit een kolonie van ons.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:40 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. Drie gele kaarten voor Nederland in een minuut.
Slacht het aanvallende hockey. Het is dat we superieur zijn. Waar komt die scheidsrechter vandaanHa ha ha
Ik schater ook tong Ha ha haquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:40 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. Drie gele kaarten voor Nederland in een minuut.
Slacht het aanvallende hockey. Het is dat we superieur zijn. Waar komt die scheidsrechter vandaanHa ha ha
Zuid-Afrika dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:40 schreef tong80 het volgende:
Heb je veel aan met nog 2 minutenquote:
Ik stel voor dat we Robbeneiland weer in gebruik gaan nemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Uit Zuid-Afrika, ooit een kolonie van ons.
Matige chickquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:41 schreef tong80 het volgende:
Verder kan ik die kop van Fatima niet meer zien. Weg met die zeikneus.
Nou nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Uit Zuid-Afrika, ooit een kolonie van ons.
Telt gewoon door.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:41 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Heb je veel aan met nog 2 minuten
Dat hoort dan ook een kwartier te zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:42 schreef Nibb-it het volgende:
Dione was even verrast dat de rust maar twee minuten duurde.
Heb er nog een column over geschreven. Maar dat was Arjen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Robbeneiland weer in gebruik gaan nemen
Allemaal even lachen mensen. Dit moet een grap zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er nog een column over geschreven. Maar dat was Arjen.
Tijdstraf ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zuivere speeltijd is ook wel een goede regel
Moeten ze in het voetbal ook invoeren
Winnen de Duitsers in de 156ste minuut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja die dacht een kwartier te hebben, maar je kunt het haar niet kwalijk nemen. Dit is de eerste wedstrijd ooit die ze ziet... oh wachtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:42 schreef Nibb-it het volgende:
Okay, vooruit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Formeel niet nee, in de praktijk wel.
Jij bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen. Dit moet een grap zijn
Volgens Kookke is het Delfosje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:44 schreef Nober het volgende:
Umpires:
Michelle Joubert (RSA)
Laurine Delforge (BEL)
Bijna goed Hansquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent
Stuk stront in m'n ooghoek ?
Dione heeft het denkvermogen van een 12 jaar oud autistisch kind.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:42 schreef Nibb-it het volgende:
Dan wordt er juist minder aantal minuten gespeeld, omdat je niet de helft van de tijd kwijt bent aan doorrollen en getreuzelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Winnen de Duitsers in de 156ste minuut.
sowquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dione heeft het denkvermogen van een 12 jaar oud autistisch kind.
Dione en Edith lijkt me een leuke combi.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Alleen bij blessures en doeltrappenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker scharen. Strapon genotquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:45 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Dione en Edith lijkt me een leuke combi.
Dione is echt typisch zo'n moeder die ook eens een keer voetbal meekijkt en dan rare vragen gaat stellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
En het bier vergeet mee te nemen vanuit de keuken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dione is echt typisch zo'n moeder die ook eens een keer voetbal meekijkt en dan rare vragen gaat stellen.
Gewoon bij alles waar het spel stil ligt, de tijd ook stil.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Alleen bij blessures en doeltrappen
"Hij krijgt honderdmiljoenmiljard zoveel meer dan een IS bestrijder en hij krijgt hem er nog niet in!!!!!!"quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dione is echt typisch zo'n moeder die ook eens een keer voetbal meekijkt en dan rare vragen gaat stellen.
Dione is een fan van Willem 2 en Bombardagodquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook typisch een moeder die de stucadoor leegslobbert om zo wat korting te bemachtigen op het gedane werkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CATENACCIO HANS CATENACCIOquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:48 schreef marcodej het volgende:
Kunnen we ook nog iets meer dan alleen maar verdedigen?
Of door het beeld gaat lopen net bij een aanval.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En het bier vergeet mee te nemen vanuit de keuken.
Net als Toine from Pepperstreet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dione is een fan van Willem 2 en Bombardagod
Arme Dione
Ik denk bij Dione liever niet aan haar seksuele escapadesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook typisch een moeder die de stucadoor leegslobbert om zo wat korting te bemachtigen op het gedane werk
Niks met de scheids te maken. Je speelt zelf gewoon slecht.quote:
Roep je begeleider eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:50 schreef tong80 het volgende:
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet,
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet,
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk,
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut,
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur,
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur,
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk,
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt,
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust,
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk,
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol,
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal,
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal,
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast,
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram,
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet,
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets,
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee,
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee,
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat,
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel,
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf,
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf,
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik,
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik,
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit,
Oh in, oh uit, oh in, oh uit.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:30 schreef Nober het volgende:
Ik beschouw deze wedstrijd als gewonnen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:27 schreef Szura het volgende:
Nou knal dat ding erin, dan is het klaar
Niet gelezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:50 schreef tong80 het volgende:
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet,
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet,
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk,
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut,
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur,
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur,
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk,
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt,
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust,
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk,
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol,
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal,
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal,
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast,
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram,
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet,
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets,
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee,
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee,
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat,
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel,
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf,
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf,
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik,
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik,
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit,
Oh in, oh uit, oh in, oh uit.
3 gele kaarten op rij waarvan twee heel dubieus. Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niks met de scheids te maken. Je speelt zelf gewoon slecht.
Zie de fipo van dit topicquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Best wel kortaf van een user zoals jij die ik normaliter wel waardeer.
Het is Mâxima.quote:
Zag ik ja 2x goud vandaag topshowquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:51 schreef Rabieluh het volgende:
Heeft iemand al iets geroepen over chocken en Nederlanders onder druk? Dat schijnt helemaal in te zijn deze olympische spelen.
Vraag dat maar aan sharonquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:51 schreef Rabieluh het volgende:
Heeft iemand al iets geroepen over chocken en Nederlanders onder druk? Dat schijnt helemaal in te zijn deze olympische spelen.
Zijn geen Sparta fans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:51 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het dames in de OP uitleggen ?
Die is juist goed. Niks mis mee. leeft mee en is betrokken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:51 schreef MakkieR het volgende:
Ik begin deze commentator steeds meer te haten
Die turnster kon niet eens choken. Moesten er nog 4 na haar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zag ik ja 2x goud vandaag topshow
Kooke heeft echt een kutstemquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:51 schreef MakkieR het volgende:
Ik begin deze commentator steeds meer te haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |