SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij nou tegen een team sky renner?quote:
Goede vraag.twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 15-08-2016 om 23:13:47. @chrishoy What about Cav's move to take out the Korean rider? What's your opinion on that? reageer retweet
krijgt even snel antwoord als van Camielquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Goede vraag.twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 15-08-2016 om 23:13:47. @chrishoy What about Cav's move to take out the Korean rider? What's your opinion on that? reageer retweet
In dat hoofd van die Koreaan ook.quote:
Beter dan Team Cav.quote:
live.quote:
Syntix heeft een intern dilemmaquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben jij nou tegen een team sky renner?
Gaat ie kijken ja?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef VacaLoca het volgende:
Ligtlee morgen hopelijk nog medaille. Theo Bos kan ook nog richting een medaille toch?
0.01%.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef truedestiny het volgende:
Wat is de kans in % op diskwaliciatie?
0,1quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef truedestiny het volgende:
Jij bent wel echt altijd en op iedereen mad hequote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fucking Viviani.
Daarom kijkt er dus niemand naar baanwielrennen. Wat wil je met zo'n winnaar.
Op de weg wint ie nooitquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fucking Viviani.
Daarom kijkt er dus niemand naar baanwielrennen. Wat wil je met zo'n winnaar.
Hoe krijgt ie dat dan ook voor elkaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef rubbereend het volgende:
wat zal het Hansen pijn doen dat hij er als eerste uit vloog in de afvalkoers, dat kostte hem de gouden medalje
nee, maar dat maakt niet uit bij baanwielrennen Als je valt in de scratch/puntenkoers mag je gewoon weer aanhaken zonder achterstandquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
Heeft Viviani wel alle rondjes gereden?
0.001 %quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef truedestiny het volgende:
ik denk niet dat het gebeurd maar het zou wel moetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:18 schreef Columbiafan het volgende:
Mensen die denken dat Cav een DSQ gaat krijgen... Naief.
dat vroeg ik me ook af na eerst twee onderdelen te winnenquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie dat dan ook voor elkaar
#brexit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:18 schreef Joezi het volgende:
Genante vertoning van de BBC, er is een punt waar chauvinisme eng wordt en de Britten zijn dat punt lang voorbij.
snel naar Hockey voor meer TeamGB!quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:18 schreef Syntix het volgende:
BBC![]()
Sky![]()
GB![]()
Cav![]()
Viviani![]()
Mijn TT![]()
![]()
Ik kan gewoon niet verliezen![]()
![]()
![]()
Altijd nog meer kans dan NL naar een EKquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:18 schreef Joezi het volgende:
Genante vertoning van de BBC, er is een punt waar chauvinisme eng wordt en de Britten zijn dat punt lang voorbij.
Nee NL is lkkr bezigquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:18 schreef Joezi het volgende:
Hij is gewoon een saaie renner die nog nooit een koers kleur heeft gegeven. Ook hier op de baan helemaal niks bijzonders gedaan. Wat moet je daarmee?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op de weg wint ie nooitMaar wat heb je tegen hem?
Met Cav gooien graag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:16 schreef Aguero het volgende:
Als dit geen DQ voor Cav wordt ga ik met dingen gooien.
6 goud is vet genant ja inderdaaaaaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Nee NL is lkkr bezig
dat is echt gênant gewoon.
Brexit eens op jij! ga lekker naar fuck.co.uk!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
snel naar Hockey voor meer TeamGB!
Niet iedereen heeft 3.2 miljoen over per medaille.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Nee NL is lkkr bezig
mad. huilen. niet zo haten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Brexit eens op jij! ga lekker naar fuck.co.uk!!!!!
nee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Brexit eens op jij! ga lekker naar fuck.co.uk!!!!!
Van de weg ook.quote:
Ze zeggen zeker nog een keer dat Cavendish er helemaal niks aan kon doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:21 schreef Max23 het volgende:
Ze laten wel de herhaling zien bij bbc nu van de val
quote:
Wat een kutleven moet je hebben als je al je blijdschap uit het irriteren van anderen op het internet moet halen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:18 schreef Syntix het volgende:
BBC![]()
Sky![]()
GB![]()
Cav![]()
Viviani![]()
Mijn TT![]()
![]()
Ik kan gewoon niet verliezen![]()
![]()
![]()
zo zo.. maar ze zullen eht wel goed praten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:21 schreef Max23 het volgende:
Ze laten wel de herhaling zien bij bbc nu van de val
andere tijdzone dan de Brittenquote:
Zwart randje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef Syntix het volgende:
Cav toch wel Zilver met een goud randje of niet NOS
Tenminste een echt land. Britten zijn falers die niet met hun eigen lang mee durven doen, dus dan maar met 5 landen samen. Als een schot Wimbledon wint dat vieren alsof het een Engelsman wint.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Nee NL is lkkr bezig
mad. huilen. niet zo haten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Tenminste een echt land. Britten zijn falers die niet met hun eigen lang mee durven doen, dus dan maar met 5 landen samen. Als een schot Wimbledon wint dat vieren alsof het een Engelsman wint.
Faalland dat niet alleen kan
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef Zorro het volgende:
Zilver met een arsenicum randje graag. En dan fijn in de PLAK bijten.
Min min.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renaat ziet de herhaling en zegt niks over Cav.
Nogmaals. Wat heeft hij er voor voordeel aan? Waarom zou hij dat met opzet doen? Het is ontzettend dom en pech voor die Koreaan. Van mij mag je hem er een waarschuwing of zelfs een DSQ voor geven, maar om hem erover te haten slaat nergens op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo zo.. maar ze zullen eht wel goed praten.
Renaat zal zich wel helemaal kapotgerukt hebben op Cavendish bij Omega Pharmaquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renaat ziet de herhaling en zegt niks over Cav.
[quote]Geen radium of een likje kwik?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef Zorro het volgende:
Zilver met een arsenicum randje graag. En dan fijn in de PLAK bijten.
Omdat het niemand meer boeit en omdat teamGB best diep in de organisatie zit vermoed ik zo.quote:
Je moet die van het afgelopen WK terugkijken, dat was pas werelds.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:23 schreef franklop het volgende:
Dit is wel de reden dat puntenkoers gewoon terug moet komen.
doodzonde dat baantoernooi nu drie sprintonderdelen heeft van de vijf, totaal uit balansquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:23 schreef franklop het volgende:
Dit is wel de reden dat puntenkoers gewoon terug moet komen.
Het is Cavendish. Kijk je ook wel eens naar wielrennen op kasseitjes of gladgestreken asfalt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:23 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Nogmaals. Wat heeft hij er voor voordeel aan? Waarom zou hij dat met opzet doen? Het is ontzettend dom en pech voor die Koreaan. Van mij mag je hem er een waarschuwing of zelfs een DSQ voor geven, maar om hem erover te haten slaat nergens op.
Viviani kwam ook bijna in botsing met die Fransmanquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:23 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Nogmaals. Wat heeft hij er voor voordeel aan? Waarom zou hij dat met opzet doen? Het is ontzettend dom en pech voor die Koreaan. Van mij mag je hem er een waarschuwing of zelfs een DSQ voor geven, maar om hem erover te haten slaat nergens op.
NOS-commentator zegt dat het een bewuste actie was omdat de Koreaan hem terug pakte. En je ziet hem eerst kijken en vervolgens die Koreaan van de baan rijden, hoe obvious wil je het hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:23 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Racing-incidentquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:24 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt er met geen woord gesproken over het incident?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef Syntix het volgende:
Team GB hockeygodjes staan ook al weer voor
Niet mad, waarom zou ik willen ruilen met een land wat geen land is? Dat andere landen nodig heeft om medailles te showen.quote:
Ik haat er niet over, ik haat op de BBC met hun de Britse goden doen niets fout gedoe. Dit was gewoon een fout van Mark, spreek hem er op aan, maar ga niet zeggen dat hij er niets aan kan doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:23 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Nee. Jij moet gewoon je smoel houden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:24 schreef Syntix het volgende:
Ok willen jullie echt mijn mening weten over het Cav-incident?
Ook geen vraag daarover van interviewer, genot BBCquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik haat er niet over, ik haat op de BBC met hun de Britse goden doen niets fout gedoe. Dit was gewoon een fout van Mark, spreek hem er op aan, maar ga niet zeggen dat hij er niets aan kan doen.
Dus je denkt dat Cav echt dat soort van dominoeffect kan voorspellen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Viviani kwam ook bijna in botsing met die Fransman
twitter:ChrisHewittLFC twitterde op maandag 15-08-2016 om 23:25:23Ha! Amazing BBC interview with Cavendish where they completely failed to ask him about, oh, I don't know, ALMOST KILLING A MAN. reageer retweet
Je ziet toch duidelijk dat hij het met opzet doet? Om een concurrent uit te schakelen. Goed dst het niet gelukt is, maar het neemt wel alle glans weg van zijn prestaties. Wat een gek.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:23 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Hij maait met regelmaat wel eens iemand van de fiets,.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:25 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Dus je denkt dat Cav echt dat soort van dominoeffect kan voorspellen?
Mee eens dat het een fout is. En zoals ik zei mag er van mij best een DQ van komen als dat zo in de regels staat. Ik erger me gewoon aan de mensen die op Cav haten hierover.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik haat er niet over, ik haat op de BBC met hun de Britse goden doen niets fout gedoe. Dit was gewoon een fout van Mark, spreek hem er op aan, maar ga niet zeggen dat hij er niets aan kan doen.
Ben jij dom?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:27 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Mee eens dat het een fout is. En zoals ik zei mag er van mij best een DQ van komen als dat zo in de regels staat. Ik erger me gewoon aan de mensen die op Cav haten hierover.
Cav heeft wel eens vaker iemand neergehaald.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:25 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Ongekendgenot doe je maar in het turntopic. (of VBL)quote:
Dom dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:27 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet met je eens.
Voor ons wel.quote:
Oké Nattekat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ongekendgenot doe je maar in het turntopic. (of VBL)
Nee, dan ben je gewoon hemeltergend dom.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:27 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet met je eens.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef hhh38 het volgende:
Hoe voel je je als je als eerste wordt uitgeschakeld
twitter:veloropa twitterde op maandag 15-08-2016 om 23:28:23Cav to Danish TV 2: "(the crash) was my fault. I hope he's alright" #Rio2106 reageer retweet
Zal wel in zone-3 zitten nu.quote:
sowieso, fout was het, verkeerde inschatting dat z'n collega ook weer naar benee zou gaan, maar waarom opzettelijk zoiets doen als dat je je eigen race kan kosten al dan niet door zelf pleuren of dsq. Wel stom natuurlijk dat ze het er niet over hebben. Was wel een incidentje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:25 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Uitstekendquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal wel in zone-3 zitten nu.
twitter:luisenciclismo twitterde op maandag 15-08-2016 om 23:22:35@FndoGaviria "Creo que ésta es mi última competencia en la Pista" #Rio2016 reageer retweet
Chanant.twitter:chrishoy twitterde op maandag 15-08-2016 om 23:28:43Cav looks disappointed but I think that was a great performance. #silver reageer retweet
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:30 schreef Aguero het volgende:
Chanant.twitter:chrishoy twitterde op maandag 15-08-2016 om 23:28:43Cav looks disappointed but I think that was a great performance. #silver reageer retweet
Goed dat ie dat uit z'n mond heeft gekregenquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:veloropa twitterde op maandag 15-08-2016 om 23:28:23Cav to Danish TV 2: "(the crash) was my fault. I hope he's alright" #Rio2106 reageer retweet
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:30 schreef Aguero het volgende:
Ken je dat Veelers moment nog herinneren? Dat gejank dat Cav alleen een smsje stuurdequote:Op maandag 15 augustus 2016 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed dat ie dat uit z'n mond heeft gekregen
De commentatoren die het gelijk met de mantel der liefde bedekken en de interviewer na afloop die er met geen woord over rept terwijl het slachtoffer met een stretcher het stadion wordt afgevoerd. En dat vindt zichzelf een fatsoenlijke omroep.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt heel slecht op dit moment.
Oh hehe ik ging af op dit schema van een Fokker:quote:
Heeft mijn trein ook wel eens last vanquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:33 schreef franklop het volgende:
Gaat hier dus om achterwiel en normaal om voorwiel
Ik kan me dat moment zeker nog herinneren, hij overdreef een beetje maar een persoonlijk excuus ter plekke had ook wel gemogen. Komt niet echt oprecht over zo'n excuses.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ken je dat Veelers moment nog herinneren? Dat gejank dat Cav alleen een smsje stuurde
Probeer het anders maar eens goed te zien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:33 schreef franklop het volgende:
Kom je daar nu net achter?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:33 schreef franklop het volgende:
lolllzzzquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de ondersten zit Knauer er nog steeds in.
ELIMINATEDquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de ondersten zit Knauer er nog steeds in.
Ja dat voel ik met deze uitleg op de fucking deense televisie ook. Had je moment gepakt bij de bbc dan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me dat moment zeker nog herinneren, hij overdreef een beetje maar een persoonlijk excuus ter plekke had ook wel gemogen. Komt niet echt oprecht over zo'n excuses.
Alleen voor bronsquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Mag je nog wel in de herkansing als je afvalt?
Nog niet vaak omium gezien eigenlijk hahaquote:
Wel bij meer dan 5 kg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Mag je nog wel in de herkansing als je afvalt?
Dat dacht ik ook ja...quote:
Die geven niet zo veel om afvallen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat een geniaal onderdeel. Waarom doen ze dit niet bij de mannen?
Hebben ze gisteren gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat een geniaal onderdeel. Waarom doen ze dit niet bij de mannen?
Je reageert op Mani89.quote:
Had totaal geen sprint meer in d'r. Zakte al een paar keer bijna helemaal naar achter iedere keerquote:
Nee. Daar is halverwege niks meer van over.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Chris Froome zou hier makkelijk goud winnen. Afvalrace. Snap je hem?
quote:
fappenquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Zo wat gaan we nu doen, tot het hockey begint?
Is dat Chris Horner?quote:
Zijn vast geïntimideerdquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog geen protest tegen Cav
Triest
twitter:SRowntreeNews twitterde op maandag 15-08-2016 om 23:39:04BREAKING: Mark Cavendish of #GBR has been DISQUALIFIED from the omnium points race and will not receive a #silver medal. More to follow reageer retweet
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:42 schreef iBenny het volgende:
twitter:SRowntreeNews twitterde op maandag 15-08-2016 om 23:39:04BREAKING: Mark Cavendish of #GBR has been DISQUALIFIED from the omnium points race and will not receive a #silver medal. More to follow reageer retweet
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:42 schreef iBenny het volgende:
Genotquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:42 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |