Ik bagger gewoon door...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
die heeft de hoop opgegeven hier wie niet eigenlijk?
Nee niet gestopt met roken, ik ben nog veel hopelozer dan jijquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja
Al gestopt met roken?
Will Tura was het volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet gestopt met roken, ik ben nog veel hopelozer dan jij
Dan moet je dringend naar je oogarts.quote:
Mijn ogen zijn niet mn sterkste kantquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan moet je dringend naar je oogarts.
Als je op en neer gaat zie je waarschijnlijk wel wat er staat, is afhankelijk v/d lichtinval.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn niet mn sterkste kant
Maar het blijft zichtbaar.....quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
Maar het ligt aan de stand van mn beeldscherm zie ik nu
welke hoop?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
die heeft de hoop opgegeven hier wie niet eigenlijk?
Ja op tijd naar bed, maar ik probeer elke nacht die vallende sterren te zien, maar nada nientequote:
Stok gehaaldquote:
En doorgegeven, het is heerlijk weer!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gewoon hier in de buurt.. Er is al een ander iemand die nog wacht op de code
Ja het is lekker weer.. Hoe lang duurt de schoolvakantie nog?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:33 schreef just me het volgende:
[..]
En doorgegeven, het is heerlijk weer!!
Laatste vakantieweek, het is omgevlogenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is lekker weer.. Hoe lang duurt de schoolvakantie nog?
Ene kant een goed teken andere kant wel jammer dat het weer voorbij isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
Laatste vakantieweek, het is omgevlogen
Ja jammer, maar goed te veel goud op 1 dag kan ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph had het al voorspeld: Epke valt van de rekstok
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
Laatste vakantieweek, het is omgevlogen
Koekoekquote:
Dat was gisteren... eh eergisteren inmiddelsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ze leven in elk geval wél mee![]()
http://nos.nl/rio2016/art(...)ken-voor-wevers.html
ja nou én.... het gaat om het meeleven vind ik wel leuk...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was gisteren... eh eergisteren inmiddels
Mijn moeder vind het raar dat de Koning er isquote:
Moet ie op zn troon zitten?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder vind het raar dat de Koning er is
Jaquote:
Nou nee maar ze vind het niet gepast dat gefeest. Dat is geen koningquote:
Hij is daar op uitnodiging van het IOC en feesten doet ie niet meer in het HHH ...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar ze vind het niet gepast dat gefeest. Dat is geen koning
Ik vind het leuk hoor. Ga losquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is daar op uitnodiging van het IOC en feesten doet ie niet meer in het HHH ...
Die onzin daar moeten ze snel afschaffen, het is topsport geen carnaval.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is nu met de hele familie dus HHH zal wel niet meer gaan....
Das Joerie fataal geworden iddquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die onzin daar moeten ze snel afschaffen, het is topsport geen carnaval.
Ja , want wie wil er nu in een hokje gestopt worden ....quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die had toch wel een plek gevonden voor zijn ontspanningsmomentje.
Ok ik weet wel iemandquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , want wie wil er nu in een hokje gestopt worden ....
Ik niet, kut land.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:37 schreef chufi het volgende:
JA na de OS wil ik best een flatje daar bewonen in Barra di Tijuca
Nederlanders zijn net Turken, maakt niet uit wat er gaande is, zolang ze maar met hun stompzinnige vlaggetjes kunnen zwaaien zijn ze tevreden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die onzin daar moeten ze snel afschaffen, het is topsport geen carnaval.
ik zwaai nooit met vlaggetjesquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nederlanders zijn net Turken, maakt niet uit wat er gaande is, zolang ze maar met hun stompzinnige vlaggetjes kunnen zwaaien zijn ze tevreden.
De stupiditeit van deze postquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nederlanders zijn net Turken, maakt niet uit wat er gaande is, zolang ze maar met hun stompzinnige vlaggetjes kunnen zwaaien zijn ze tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door Treehut362 op 17-08-2016 12:36:53 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Pim Fortuijn nam Marokkaanse sterretjes.quote:
Die hele multiculturele samenleving is overal mislukt, behalve in de homowereld.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pim Fortuijn nam Marokkaanse sterretjes.
Het kost iets. Maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Die hele multiculturele samenleving is overal mislukt, behalve in de homowereld.
Mooi toch?
Nah... geld zatquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het kost iets. Maar dan heb je ook wat.
lekker genietenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heerlijk weer, schuifpui open, zonnescherm uit
vroeg donker, bah!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
En de zon is alweer bijna verdwenen....
ik kom er maar niet in, de OS, ook last van?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Was gezond ... moest van m'n moeder..? Ik weet het ook niet meer.
Hoe bedoel je? Ik herken daar nog veel, ook al is er in 15 jaar veel veranderdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kom er maar niet in, de OS, ook last van?
ik bedoel dat het mij veel moeite kost te enthousiasmeren, feitelijk interesseert het mij geen derrierequote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik herken daar nog veel, ook al is er in 15 jaar veel veranderd
Brasilian ass you'll never get Sasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik bedoel dat het mij veel moeite kost te enthousiasmeren, feitelijk interesseert het mij geen derriere
Hebben meer dan wijquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zijn allang blij met zilver.
In dat circuit ben ik niet thuisquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat hebben ze meer? Zwart geld?
Openluchtzwemmen 10KM is pas saaiquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mannen hockey kijk ik niet, dat is dodelijk saai.
Voor ons wel ja... Maar daar verkoop je geen zitplaatsen mee, dus het IOC is op zoek naar publiektrekkersquote:
Paardendressuur echterquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mannen hockey kijk ik niet, dat is dodelijk saai.
Ik las het en wilde niet herinnerd worden. Huis van oma moest verkocht worden. Iedereen 5000. I.pv. de man die haar 20 jaar heeft verzorgd er in te laten wonen. Heb ook een goede kant van de familie. Kon dit niet aanzien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:49 schreef chufi het volgende:
Tis dat ik er toevallig nu net mee te maken heb , maar wat een gekloot kan er ontstaan omtrent een erfenis... Nu op NPO2 Hollandse Zaken
Ik wil van niemand iets erven, pleur op zeg, dat gedoe, en zelf zorg ik dat mijn erfgenamen iig niet met een schuld opgezadeld worden of kosten om me gedumpt te krijgen (dat is mijn enige plicht), heb alles prima geregeld en wat er aan geld overblijft zal niet zoveel zijn, zoek het verder maar lekker uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:34 schreef chufi het volgende:
Ik heb maar 1 nazaat dus die kan het accepteren of weigeren als er nog wat overblijft ....
Ik heb nog nooit iets geërfd, en zit er ook niet op te wachten dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb me er ook nooit druk om gemaakt en ga ik ook niet doen.
Gelukkig heb ik een oudere zus die het allemaal regelt.. Want het lijkt me wel een hoop gedoe en zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets geërfd, en zit er ook niet op te wachten dus.
Als mijn moeder het loodje legt zoeken mijn broers het maar uit, ik ga me nergens mee bemoeien.
Daarom, ik ben niet de oudste en sowieso, bewust, het buitenbeentje......quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een oudere zus die het allemaal regelt.. Want het lijkt me wel een hoop gedoe en zo
Ik de jongste en onbewust het buitenbeentje...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, ik ben niet de oudste en sowieso, bewust, het buitenbeentje......
Ik onbewust. Bewust het buitenbeetje zijn. ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, ik ben niet de oudste en sowieso, bewust, het buitenbeentje......
Hoor wie het zegt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik onbewust. Bewust het buitenbeetje zijn. ?![]()
Dan ben je bewust de loser.![]()
Da's meer de dwaas van de familie.quote:
Volgens mij is het gewoon de dorpsgek van Bommel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's meer de dwaas van de familie.
Serieus, ik hoop het samen te kunnen regelen. Als is dat voorlopig niet aan de orde. Ze gaat voor de 100. Overleefd mij denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een oudere zus die het allemaal regelt.. Want het lijkt me wel een hoop gedoe en zo
Daar hebben we het dan maar niet meer overquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:07 schreef sacha het volgende:
mijn moedah gaat waarschijnlijk nooit dood
Dat mn zus het regelt daar heb ik uiteindelijk wel eerst voor moeten tekenen en zo met een gelegaliseerde handtekening (op het stadsdeelkantoor)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus, ik hoop het samen te kunnen regelen. Als is dat voorlopig niet aan de orde. Ze gaat voor de 100. Overleefd mij denk ik
Oh waarom is dat? Of vraag ik iets raarsquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mn zus het regelt daar heb ik uiteindelijk wel eerst voor moeten tekenen en zo met een gelegaliseerde handtekening (op het stadsdeelkantoor)
jij zwijgt doodquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het dan maar niet meer over
Dan heb je toch niks met erfenissen te makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb de komende tijd nog wel wat erfenissen te gaan, de 1e was nogal onverwacht van schoonbroer.
Dat was een notariele volmacht om de zaken af te handelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh waarom is dat? Of vraag ik iets raars
iedereen die dood gaat kan jou toch wat nalaten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je toch niks met erfenissen te maken
Behalve wanneer je zn huis moet verkopen en zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik zou me wel een beetje buiten gesloten voelen. Maar dat is een gevoel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een notariele volmacht om de zaken af te handelen.
Nou in mijn geval nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:24 schreef sacha het volgende:
[..]
iedereen die dood gaat kan jou toch wat nalaten?
In gemeenschap van goederen getrouwd met zus die als executeur aangewezen is door de andere 3 zussen en moeder van 92quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt toch niks te maken met je schoonfamilie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Behalve wanneer je zn huis moet verkopen en zo
Ik was daar het handigst in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Behalve wanneer je zn huis moet verkopen en zo
Op moment van overlijden wordt de rekening/tegoeden bevroren totdat er een gevolmachtigde is opgestaan..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik zou me wel een beetje buiten gesloten voelen. Maar dat is een gevoel.
Erft mijn vrouw schuld is het voor de helft van mij. Dan bemoei ik me er liever mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt toch niks te maken met je schoonfamilie?
Ik heb geen schoonfamilie (geen kinderen). Dat weet je. Wel een huis, ik heb ook niks geregeld wat dat betreft. Ze verkopen de tent maar en is nogal wat waard. Ik voel me ook nergens schuldig over mocht ik dood neervallen. Plus mijn familie zit prima in de slappe wasquote:
Ja kwartje valt. Ik ken dat soort situaties niet van dichtbijquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Erft mijn vrouw schuld is het voor de helft van mij. Dan bemoei ik me er liever mee.
Ik ben er net vanafquote:
Alles is prima. Stukje kust erbijquote:
Het verhaal was vrij simpel, ik ben de meest zakelijke in de schoonfamilie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kwartje valt. Ik ken dat soort situaties niet van dichtbij
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het verhaal was vrij simpel, ik ben de meest zakelijke in de schoonfamilie.
Lijkt me best kut om dat op je schouders te nemen. Aan de andere kant fijn. Iemand die verstand van zaken heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het verhaal was vrij simpel, ik ben meest de meest zakelijke in de schoonfamilie.
Strand aan de kadequote:
Het Dorus verhaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft muizenval omgedraaid en volgende dag gelijk prijs.
Schoonbroer was jaar ouder dan mij, we konden het prima vinden samen en alle zussen + moeder waren niet in staat om het overzicht te houden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me best kut om dat op je schouders te nemen. Aan de andere kant fijn. Iemand die verstand van zaken heeft.
Was dat niet Henk Elsinkquote:
Als de relatie goed is gaat de afwikkeling ook vaak goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schoonbroer was jaar ouder dan mij, we konden het prima vinden samen en alle zussen + moeder waren niet in staat om het overzicht te houden.
Ging me om de nette afwikkeling, dat er nog wat overbleef was mooi meegenomen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Als de relatie goed is gaat de afwikkeling ook vaak goed.
Mijn ouders hadden een juweliers zaak. Zoveel gezeik om erfenissen. Het éne ringetje was meer waard dan de andere.Oh btw dat waren vaak rijke families
Bij overlijden van schoonmoeder ga ik er mijn vingers niet aan branden, dan is het aan de zussen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een juweliers zaak. Zoveel gezeik om erfenissen. Het éne ringetje was meer waard dan de andere.
Ik ga even die docu kijken. Als die al online staatquote:
Gewoon alles verkopen en daarna de opbrengsten verdelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een juweliers zaak. Zoveel gezeik om erfenissen. Het éne ringetje was meer waard dan de andere.
Ze kregen dat ringetje (sieraden) van oma. En na haar dood mocht mijn vader het taxeren. Misselijk en wat ik al zei" Dit waren beste boeren, met zwembad in de tuin"quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon alles verkopen en daarna de opbrengsten verdelen
Moet er wel iemand zijn die er fatsoenlijke prijs voor kan regelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon alles verkopen en daarna de opbrengsten verdelen
Dan ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schoonbroer was jaar ouder dan mij, we konden het prima vinden samen en alle zussen + moeder waren niet in staat om het overzicht te houden.
Ging me om de nette afwikkeling, dat er nog wat overbleef was mooi meegenomen.
Ik had de eer bij mijn vader de muziek uit te zoeken. Pastorale samen met moeke gezongen. Hand in hand. geknepen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij overlijden van schoonmoeder ga ik er mijn vingers niet aan branden, dan is het aan de zussen.
Scheelt dat die huurhuis heeft en ze nu weten hoe het werkt.
Ben al weg. Je bent zo triest.quote:
Voor mij ook wel, muziek en wat ik zelf wil. Laten we eerlijk zijn het kan zo maar over zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had de eer bij mijn vader de muziek uit te zoeken. Pastorale samen met moeke gezongen. Hand in hand. geknepen.
Muziek is belangrijk voor me bij de laatste groet. Slechte ervaringen.
Mooi was twee jaar geleden So long van Fischer Z bij m'n maat.
Het gaat niet over jou. Dat is dat je denkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor mij ook wel, muziek en wat ik zelf wil. Laten we eerlijk zijn het kan zo maar over zijn
Goedkoop gebrand... Ja das kutquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:08 schreef Soury het volgende:
Ik heb ooit een dienst meegemaakt dat de cd's haperde wat erg was dat. En echt alles
Urn Urn Urn van The Birds.quote:
Tenenkrommend, dat gebeurt niet meer tegenwoordigquote:
Ik denk. Dus ik ben Herman.quote:
Je denkt niet.quote:
CD's branden bedoel jequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Tenenkrommend, dat gebeurt niet meer tegenwoordig
Nee muziek gaat via een bibliotheekquote:
Oh dat wist ik niet.. En wat als het gewilde nummer er niet in zit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee muziek gaat via een bibliotheek
Dan kan je het zelf op een usb stick zetten. Ze kunnen daar bijna 100% aankomenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.. En wat als het gewilde nummer er niet in zit?
OK bedankt voor de info... Zal eens gaan denken over wat er gedraaid moet gaan worden bij mijn afscheid...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan kan je het zelf op een usb stick zetten. Ze kunnen daar bijna 100% aankomen
Ik weet het al, al wissel ik somsquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
OK bedankt voor de info... Zal eens gaan denken over wat er gedraaid moet gaan worden bij mijn afscheid...
Bohemian Rapsodyquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
OK bedankt voor de info... Zal eens gaan denken over wat er gedraaid moet gaan worden bij mijn afscheid...
He bah wat afgezaagdquote:
Boeit dat nog? Je hoort het dan toch zelf niet meer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel wat wensen ja, ook belangrijk begraven of cremeren. Ik hecht daar wel waarde aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Boeit dat nog? Je hoort het dan toch zelf niet meer.
Ping pongquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:35 schreef Treehut362 het volgende:
Gisteren heb ik me opgegeven voor Tafeltennis.
Het was altijd een droom van mij: als ik 55+er ga ik tafeltennisen.
Ja daar heb je gelijk aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Boeit dat nog? Je hoort het dan toch zelf niet meer.
Ok maar ik zadel mijn familie niet op met een graf.quote:
Dat kan ik al van kinds af aan... We hadden er een in de garage staan, Er was net genoeg ruimte om de tafel heen, maar dat was wel altijd kort tegen de tafel staan..quote:
De as van mij oma moet ook nog verstrooid worden binnenkort.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok maar ik zadel mijn familie niet op met een graf.
Als je het goed doet ga je lekker zweten ervan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ik al van kinds af aan... We hadden er een in de garage staan, Er was net genoeg ruimte om de tafel heen, maar dat was wel altijd kort tegen de tafel staan..
Daarom kwam ik vaak bij de dokter op bezoek, want die hadden een grote open zolder met daar ook een tafel.. Maar dan met veel ruimte
Leuke sport hoor
Bij mij kist in de zaal, afscheid nemen en hop de oven in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij op zolder, en ik weet nog een vakantie in Italie waar dat kutding voor mijn deur stond. Pok/pok/pok. Ik wilde die gasten wel kelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ik al van kinds af aan... We hadden er een in de garage staan, Er was net genoeg ruimte om de tafel heen, maar dat was wel altijd kort tegen de tafel staan..
Daarom kwam ik vaak bij de dokter op bezoek, want die hadden een grote open zolder met daar ook een tafel.. Maar dan met veel ruimte
Leuke sport hoor
Ik heb dat verhaal wel eens verteld hier. De as van mijn stiefvaderquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De as van mij oma moet ook nog verstrooid worden binnenkort.
Van de rook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij mij kist in de zaal, afscheid nemen en hop de oven in.
Vervolgens kan iedereen die wil, buiten nog gratis stoned worden
Feestje in de kroegquote:
Ik ga gewoon in de zomer dood, terrasje pakkenquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in de zomer dood, terrasje pakken
Hahahaquote:
Ik heb geen telefoonnummerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:48 schreef chufi het volgende:
Stuur maar een smsje wanneer het zover Is.
Nou ik wil wel een beetje regie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zoeken ze zelf maar uit daarna.
ik word 120quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in de zomer dood, terrasje pakken
Nicequote:
Ze was ooit live waar ik werkte met haar vader. Was tofquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:56 schreef Treehut362 het volgende:
Candy Dulfer @ North Sea Jazz Festival Rotterdam 10 juli 2016
What you do when the music hits ft. Ivan Peroti and Ricardo Burgrust
Maar goed ook.... Ben je nummer ook kwijtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoonnummerJe bent ook niet uitgenodigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ook.... Ben je nummer ook kwijtMaakt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Heb je een pakjequote:
Ja dat ookquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ookHet past iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja die vaders. dat is nou net mijn probleem steedsquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was ooit live waar ik werkte met haar vader. Was tof
Ik zag dr ooit live met Prince in Valencia, zonder dr vaderquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was ooit live waar ik werkte met haar vader. Was tof
Jij wint qua tofferquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag dr ooit live met Prince in Valencia, zonder dr vader
Ik had ze gratisquote:
das de vriendin van Supermanquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
das de vriendin van Superman
[ afbeelding ]
Lekker buitje en ja primaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voor een paar pesetas, die waren toen toch al niets meer waard
Dit waren er 2quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
das de vriendin van Superman
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:49 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen weer de garden in.Die is ook compost inmiddelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Laat het de dressuurpaarden niet horen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Was dat een grap?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat het de dressuurpaarden niet horen.
Ik ha er over 40 jaar werk van maken. Zo laks ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij mij kist in de zaal, afscheid nemen en hop de oven in.
Vervolgens kan iedereen die wil, buiten nog gratis stoned worden
Ik houd je wel bezig. Wat wil je allemaal weten ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens ergens of zit je de hele dag te denken?
Succes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ha er over 40 jaar werk van maken. Zo laks dit
Vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik houd je wel bezig. Wat wil je allemaal weten ?
Vreselijk. Voor iemand die als briljant wordt bestempeld.quote:
Raggende manne. 1-1quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik houd het goedkoop, muziek gewoon overslaan.
Vreselijke muziek. De doos der dozen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:56 schreef Treehut362 het volgende:
Candy Dulfer @ North Sea Jazz Festival Rotterdam 10 juli 2016
What you do when the music hits ft. Ivan Peroti and Ricardo Burgrust
Geen idee. Zo lang reikt m'n geheugen niet.quote:
Vraag me af waarom je je zo vaak dingen over mij afvraagt. Niet dat het me interesseert.quote:
Is dat een goeie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort weer veulenveiling, kijken of ik weer Kleurplaat op de kop kan tikken
Is inderdaad zelf een makkelijk te nemen hobbelpaard.quote:
of een mooie platenbontequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort weer veulenveiling, kijken of ik weer Kleurplaat op de kop kan tikken
op vragen geef je geen antwoord, je iets afvragen is het min of meer in de groep gooien, beter voor de sociale cohesiequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je je zo vaak dingen over mij afvraagt. Niet dat het me interesseert.
krijg er een kleur vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een goed peerd heeft geen kleur.
Mooi figuur vind ik dat, toevallig komt ie uit Jamaica waar iedereen muziek in het bloed heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En Piet draait Usain Bolt muziekjes.. Niet dat ik luister maar toch
uit de band jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kun je hoog springen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |