Ik bagger gewoon door...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
die heeft de hoop opgegeven hier wie niet eigenlijk?
Nee niet gestopt met roken, ik ben nog veel hopelozer dan jijquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja
Al gestopt met roken?
Will Tura was het volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet gestopt met roken, ik ben nog veel hopelozer dan jij
Dan moet je dringend naar je oogarts.quote:
Mijn ogen zijn niet mn sterkste kantquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan moet je dringend naar je oogarts.
Als je op en neer gaat zie je waarschijnlijk wel wat er staat, is afhankelijk v/d lichtinval.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn niet mn sterkste kant
Maar het blijft zichtbaar.....quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
Maar het ligt aan de stand van mn beeldscherm zie ik nu
welke hoop?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
die heeft de hoop opgegeven hier wie niet eigenlijk?
Ja op tijd naar bed, maar ik probeer elke nacht die vallende sterren te zien, maar nada nientequote:
Stok gehaaldquote:
En doorgegeven, het is heerlijk weer!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gewoon hier in de buurt.. Er is al een ander iemand die nog wacht op de code
Ja het is lekker weer.. Hoe lang duurt de schoolvakantie nog?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:33 schreef just me het volgende:
[..]
En doorgegeven, het is heerlijk weer!!
Laatste vakantieweek, het is omgevlogenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is lekker weer.. Hoe lang duurt de schoolvakantie nog?
Ene kant een goed teken andere kant wel jammer dat het weer voorbij isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
Laatste vakantieweek, het is omgevlogen
Ja jammer, maar goed te veel goud op 1 dag kan ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph had het al voorspeld: Epke valt van de rekstok
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
Laatste vakantieweek, het is omgevlogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |