Ik bagger gewoon door...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
die heeft de hoop opgegeven hier wie niet eigenlijk?
Nee niet gestopt met roken, ik ben nog veel hopelozer dan jijquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja
Al gestopt met roken?
Will Tura was het volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet gestopt met roken, ik ben nog veel hopelozer dan jij
Dan moet je dringend naar je oogarts.quote:
Mijn ogen zijn niet mn sterkste kantquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan moet je dringend naar je oogarts.
Als je op en neer gaat zie je waarschijnlijk wel wat er staat, is afhankelijk v/d lichtinval.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn niet mn sterkste kant
Maar het blijft zichtbaar.....quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
Maar het ligt aan de stand van mn beeldscherm zie ik nu
welke hoop?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
die heeft de hoop opgegeven hier wie niet eigenlijk?
Ja op tijd naar bed, maar ik probeer elke nacht die vallende sterren te zien, maar nada nientequote:
Stok gehaaldquote:
En doorgegeven, het is heerlijk weer!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gewoon hier in de buurt.. Er is al een ander iemand die nog wacht op de code
Ja het is lekker weer.. Hoe lang duurt de schoolvakantie nog?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:33 schreef just me het volgende:
[..]
En doorgegeven, het is heerlijk weer!!
Laatste vakantieweek, het is omgevlogenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is lekker weer.. Hoe lang duurt de schoolvakantie nog?
Ene kant een goed teken andere kant wel jammer dat het weer voorbij isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
Laatste vakantieweek, het is omgevlogen
Ja jammer, maar goed te veel goud op 1 dag kan ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph had het al voorspeld: Epke valt van de rekstok
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
Laatste vakantieweek, het is omgevlogen
Koekoekquote:
Dat was gisteren... eh eergisteren inmiddelsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ze leven in elk geval wél mee![]()
http://nos.nl/rio2016/art(...)ken-voor-wevers.html
ja nou én.... het gaat om het meeleven vind ik wel leuk...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was gisteren... eh eergisteren inmiddels
Mijn moeder vind het raar dat de Koning er isquote:
Moet ie op zn troon zitten?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder vind het raar dat de Koning er is
Jaquote:
Nou nee maar ze vind het niet gepast dat gefeest. Dat is geen koningquote:
Hij is daar op uitnodiging van het IOC en feesten doet ie niet meer in het HHH ...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar ze vind het niet gepast dat gefeest. Dat is geen koning
Ik vind het leuk hoor. Ga losquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is daar op uitnodiging van het IOC en feesten doet ie niet meer in het HHH ...
Die onzin daar moeten ze snel afschaffen, het is topsport geen carnaval.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is nu met de hele familie dus HHH zal wel niet meer gaan....
Das Joerie fataal geworden iddquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die onzin daar moeten ze snel afschaffen, het is topsport geen carnaval.
Ja , want wie wil er nu in een hokje gestopt worden ....quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die had toch wel een plek gevonden voor zijn ontspanningsmomentje.
Ok ik weet wel iemandquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , want wie wil er nu in een hokje gestopt worden ....
Ik niet, kut land.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:37 schreef chufi het volgende:
JA na de OS wil ik best een flatje daar bewonen in Barra di Tijuca
Nederlanders zijn net Turken, maakt niet uit wat er gaande is, zolang ze maar met hun stompzinnige vlaggetjes kunnen zwaaien zijn ze tevreden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die onzin daar moeten ze snel afschaffen, het is topsport geen carnaval.
ik zwaai nooit met vlaggetjesquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nederlanders zijn net Turken, maakt niet uit wat er gaande is, zolang ze maar met hun stompzinnige vlaggetjes kunnen zwaaien zijn ze tevreden.
De stupiditeit van deze postquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nederlanders zijn net Turken, maakt niet uit wat er gaande is, zolang ze maar met hun stompzinnige vlaggetjes kunnen zwaaien zijn ze tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door Treehut362 op 17-08-2016 12:36:53 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Pim Fortuijn nam Marokkaanse sterretjes.quote:
Die hele multiculturele samenleving is overal mislukt, behalve in de homowereld.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pim Fortuijn nam Marokkaanse sterretjes.
Het kost iets. Maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Die hele multiculturele samenleving is overal mislukt, behalve in de homowereld.
Mooi toch?
Nah... geld zatquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het kost iets. Maar dan heb je ook wat.
lekker genietenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heerlijk weer, schuifpui open, zonnescherm uit
vroeg donker, bah!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
En de zon is alweer bijna verdwenen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |