SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vlechtjes zijn dat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt wel van paardenstaartjes waar je iemand lekker aan vast kunt houden?
Dat krijg je met al die politiek correcte vrouwenquota's daar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vlechtjes zijn dat.
Overigens: qua gelul tijdens live-sport is de BBC dus 100x erger dan de NOS.
Dat zal een van de grote inspiratiebronnen geweest zijn voor de babbelzieke NOS van nu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vlechtjes zijn dat.
Overigens: qua gelul tijdens live-sport is de BBC dus 100x erger dan de NOS.
Misschien kijkt hij op twee schermen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
2x?
Nee, zodadelijk puntenkoers van het omnium mannen.
Morgen bij de dames
streamquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij loopt zwaar achter, kijk je wel BBC?
wielrenspierenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom zijn Nederlandse vrouwen zo massief trouwens?
Eten veel groente en fruit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef Columbiafan het volgende:
Doping?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is een onderdeel van meerkamp, komen nog 4 onderdelen bij dames. Heren rijden straks hun laatste onderdeelquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef MCH het volgende:
Is dit het of komen er nog halve finales etc?
Straks puntenkoers mannen, het beslissende onderdeel van het omnium.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef MCH het volgende:
Dit is Omnium, 6 onderdelen verspreid over 2 dagen. Je krijgt punten voor hoe hoog je eindigtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef MCH het volgende:
Plek 4 of 5 wordt verwacht. Ze is niet al te best gestart.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Gaat Wild hier nog een kans hebben op een plak?
Neuh, Trott-Hammer-Dooren wordt het podium gok ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Die is in 2012 al van programma afgehaald.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar geen individuele puntenkoers dus zoals in de OP staat? Jammer.
En geen madisonquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar geen individuele puntenkoers dus zoals in de OP staat? Jammer.
Zal lastig worden na haar scratch resultaat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef TheVulture het volgende:
jajajaja happenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is madison, ouwe reus
D'Hoore gaat wel goedquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
D'Hoore gaat goed of blaast zichzelf net als Gaviria gisteren op
Komt wel in de afvalrace dadelijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie die Jolien liever falen, wordt ze nog bozer dan ons Dafne.
Volgens mijn nostradamus niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:18 schreef Columbiafan het volgende:
Trott gaat hier alle onderdelen winnen.
Dat kan niet meer, want Sharakova won de eerstequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:18 schreef Columbiafan het volgende:
Trott gaat hier alle onderdelen winnen.
Die vlechtjesquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zouden jullie mevrouw Trott doen?
Niet ondenkbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Evertjan het volgende:
lachwekkend dit Dit is alsof Sven Kramer een Wit-Rus op een rondje zet op de 10km
jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet mijn eerste keus maar ze is niet slechtquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Juist.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, want Sharakova won de eerste
Britten sla ik principieel over.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je klinkt een tikkeltje gefrustreerd nu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Britten sla ik principieel over.
Ik denk dat er daaronder niet veel vrouwelijks meer te vinden is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
marginal growthquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:21 schreef komrad het volgende:
heeft d'Hoore een serieuze kans op een medaille?
Ja op zich welquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:21 schreef komrad het volgende:
heeft d'Hoore een serieuze kans op een medaille?
daar zou ik voor tekenenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Hansen wordt Olympisch kampioen. Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Terwijl ik dankzij jou toch heel mijn vermogen op die teringcolombiaan heb gezet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Hansen wordt Olympisch kampioen. Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Is een medaille niet leuk voor haar?
Belgquote:
Voortaan gewoon naar mij luisteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl ik dankzij jou toch heel mijn vermogen op die teringcolombiaan heb gezet.
Ik sluit niks uit, want door de puntenkoers maakt iedereen nog winnen. Hij heeft nu het voordeel dat hij niet zo getarget wordt, maakt het wat makkelijker om een ronde te pakken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl ik dankzij jou toch heel mijn vermogen op die teringcolombiaan heb gezet.
quote:
Wat had jij gezegd dan, ouwe xenofoob?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voortaan gewoon naar mij luisteren.
Die twee medailles vind ik ook fantastischquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:24 schreef komrad het volgende:
[..]ik ben wel reserve fan van de Belgen, zeker na de geniale koers van Krek en Thiam's meerkamp
Mark Cavendish is de topfavoriet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat had jij gezegd dan, ouwe xenofoob?
De punten die in de puntenkoers behaald woren door rondes te pakken en sprints te winnen komen bij de punten die tot nu toe gehaald zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit dit nu met die puntenrace, is de telling dan anders als bij de andere onderdelen
Helder, thanks!quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
De punten die in de puntenkoers behaald woren door rondes te pakken en sprints te winnen komen bij de punten die tot nu toe gehaald zijn.
Laten we tijdens de Vuelta wel even voorzichtig doen met de hypes. Dus geen rare teksten over een of andere Restrepo die al de polonaise gaat lopen als er een keer geen DNF achter z'n naam staat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit, want door de puntenkoers maakt iedereen nog winnen. Hij heeft nu het voordeel dat hij niet zo getarget wordt, maakt het wat makkelijker om een ronde te pakken.
standaard puntenkoers telling volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit dit nu met die puntenrace, is de telling dan anders als bij de andere onderdelen
Ik zei dat hij mee kon doen, wat een heel normale opmerking is gezien het parcours die dag. Geen dingen lezen die er niet zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laten we tijdens de Vuelta wel even voorzichtig doen met de hypes. Dus geen rare teksten over een of andere Restrepo die al de polonaise gaat lopen als er een keer geen DNF achter z'n naam staat.
Hij doet mee aan de wedstrijd ja, dat klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zei dat hij mee kon doen, wat een heel normale opmerking is gezien het parcours die dag. Geen dingen lezen die er niet zijn.
Werd nog netjes 16de in een sprint in Burgos, waar toch wel een hoop toppers aanwezig waren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zei dat hij mee kon doen, wat een heel normale opmerking is gezien het parcours die dag. Geen dingen lezen die er niet zijn.
Worden die gewoon opgeteld bij de punten die ze al hebben uit de andere onderdelen of krijg je weer andere punten voor je plaats in de uitslag van de puntenrace?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
standaard puntenkoers telling volgens mij
20 punten voor een lap
5,3,2,1 voor de tussensprints
Opgeteldquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Worden die gewoon opgeteld bij de punten die ze al hebben uit de andere onderdelen of krijg je weer andere punten voor je plaats in de uitslag van de puntenrace?
Klopt, waarbij aangetekend dat de puntenkoers in het omnium vroeger gewoon echt als een onderdeel gerekend werd. Dus 40 punten als je eerste werd, 38p als je tweede werd. Net zoals de andere onderdelen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
standaard puntenkoers telling volgens mij
20 punten voor een lap
5,3,2,1 voor de tussensprints
Hij zat in het treintje voor Tsatevich. Die twee posities voor hem eindigde.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Werd nog netjes 16de in een sprint in Burgos, waar toch wel een hoop toppers aanwezig waren.
quote:
Thanksquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt, waarbij aangetekend dat de puntenkoers in het omnium vroeger gewoon echt als een onderdeel gerekend werd. Dus 40 punten als je eerste werd, 38p als je tweede werd. Net zoals de andere onderdelen.
Nu tellen ze elk gehaald punt in de puntenkoers gewoon bij je puntenaantal van de andere onderdelen.
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:29 schreef TUFKAL het volgende:
Zijn die streams altijd zonder commentaar? Ja heb t nog niet gebruikt
TV op sporza, steam op NPO1quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:29 schreef TUFKAL het volgende:
Zijn die streams altijd zonder commentaar? Ja heb t nog niet gebruikt
Renaat is een kenner.quote:
Waardeloos excuus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk waarom het nou is. NOS zegt 'Er zijn te weinig commentatoren'
Lijkt op faalangst. Net als in San Remo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
En wat heeft Gaviria nu weer bereikt?
Nee was omdat ze geen commentaar op de livestream kunnen doen, omdat ze die doorprikken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk waarom het nou is. NOS zegt 'Er zijn te weinig commentatoren'
Het is ook gewoon live op tv he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.rio2016.com/e(...)nium-points-race-6-6
Livestand
Dit is niet bepaald Veldt zijn onderdeelquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veldt zit ook lekker van voor zeg
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee was omdat ze geen commentaar op de livestream kunnen doen, omdat ze die doorprikken.
https://over.nos.nl/nieuw(...)eest-gestelde-vragenquote:Er zijn daarnaast nog twaalf internationale streams met sport, waar geen commentaar bij te horen is. We hebben simpelweg te weinig commentatoren beschikbaar om ook die streams te bemannen. We doen radio ter plekke, we doen televisie ter plaatse en sommige sporten verslaan we vanuit Hilversum, maar daarna zijn de commentatoren simpelweg op.
Met de virtuele stand erbij qua punten?quote:
Bezuinigen lijkt me jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopen dat ie ergens een rondje pakt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald Veldt zijn onderdeel
Dan praten ze elkaar tegenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
https://over.nos.nl/nieuw(...)eest-gestelde-vragen
Ze hebben maar 3 commentatorenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Bij de meeste sporten zijn de commentatoren ook gewoon aanwezig. Ik denk zelfs dat de meesten ook gewoon commentaar geven op dat moment. Het zal eerder een technisch, maar vooral een kostenpuntje zijn waarom ze het zonder doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waardeloos excuus.
Ze doen alsof het alle streams of geen met commentaar is
een kenner gespotquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veldt zit ook lekker van voor zeg
Hij zit werkelijk constant in laatste wiel. Je mag ook wel eens in het midden zitten.quote:
Morgenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
Wanneer moet onze Nederlandse Milka koe weer?
Dit zou kloppen voor de teamsporten waar geen Nederlandse inbreng is. Daar zit niemand bij. Maar bij bijvoorbeeld het atletiek zitten gewoon commentatoren, dus het is weer zo'n halve waarheid van de NOS.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Veldt rijdt al het hele omnium zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het altijd zo apart dat je in zo'n puntenkoers soms helemaal niets probeert behalve mee te rijden
quote:
Mee eens.quote:
met de sprint in aantocht gaat het serieus snellerquote:
neequote:
Nog niet. Hansen lukte het bijna maar valt nu weer beetje terug.quote:
TeamNLquote:
Maar het rijdt niet echt lekker met een val in je benen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:41 schreef Max23 het volgende:
Overigens mag je bij een val gewoon weer aanhaken, zonder rondes achterstand
was al gepostquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef rubbereend het volgende:
een virtuele stand in beeld zou geen overbodige luxe zijn
Viviani 186quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef komrad het volgende:
Een tussenstand zou nu wel aardig zijn
thanksquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
was al gepost
sorry, ik lees niet alles terug. Maar in beeld op tv was nog fijne geweestquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
was al gepost
Samequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:43 schreef Columbiafan het volgende:
Als Cav nog goud pakt word ik écht mad.
Cavinho ?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Durven ze Cavendish in eigen land te diskwalificeren?
geen idee, lijkt me ook weinig relevant in Braziliëquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:43 schreef Mani89 het volgende:
?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Oh is die een Braziliaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |