SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiële Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!Nieuw in de sport? Kijk en lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 15-08-2016 20:52:17 ]![]()
Nee, dat waren de Fransen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij was zeker die dat oorspronkelijk zei?![]()
Deze kan er vast niks vanOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Druk hier.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Gewoon heel hard blazen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:51 schreef kilon het volgende:
Nu Biles die we nu even moeten haten. Daarna mag het wel weer een geweldige turnster zijn.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
Door het slotje hee.... ach laat maar.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Had geen zin in copy-paste.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
Door het slotje hee.... ach laat maar.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, iedereen aanpassen aan mij plsquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, zullen we allemaal een minuutje wachten met posten anders?
Ik ben niet thuisquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zet de tv aan of kijk niet mee straksZit aan laptop gebonden. Maar ga straks sowieso Biles en Sanne kijken en pas reageren als 't geweest is
Fuck the EBU.![]()
Oh je had de pi duidelijk niet gezien. Dit was een persiflage op een user die dat zei op een chute reactie.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
das niet zo goed koekoek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iedereen hierquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:52 schreef DeLuna het volgende:
Stel je voor dat Biles valt, dan word ik gek
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik vind 10 km zwemmen knapper."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dan ga ik juichen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:52 schreef DeLuna het volgende:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
kans lijkt me kleinquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:52 schreef DeLuna het volgende:
Bilesgodin
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Tuurlijk valt Biles nietCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
BIJNA!!!And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Na-hup[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
die krijgt nog een 15+ let maar opCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit is heel fijn voor de nostradamus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe lang duurt dit? Ik mis VI."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dan zal straks Hernandez wel een topoefening doen.,Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat wordt krap.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het blazen heeft geholpenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef Moira. het volgende:
SIMONE WAT DOE JEdat heb ik echt nog nooit van haar gezien, tering
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik was niet zenuwachtig.... maar nu welquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef DeLuna het volgende:
Nu ben ik nog zenuwachtiger, BEDANKT BILES
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
meer, tussen 14.7 en 15.2quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Shttttttt!quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef Moira. het volgende:
Als Sanne niet valt wordt dat gewoon goudLying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Nu ben ik helemaal nerveus
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
jinjinx het nou nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef Moira. het volgende:
Als Sanne niet valt wordt dat gewoon goud
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
14.90 en 14.95quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Oh, ik durf echt niet te kijken.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ik ga gewoon uit van een val van Sanne met d'r 'moeilijkste oefening' dan kan het alleen maar meevallen.![]()
Verkeerdom, jammer.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet jinxen!quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef Moira. het volgende:
Als Sanne niet valt wordt dat gewoon goud"Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
Ik ook, wordt alleen maar erger met zo iets.quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
Ja anders klopt het niet Hansquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hernandez is echt zo'n schattige Bambi
And I am a weapon of massive consumption
Nu is het echt hopen dat Sanne zichzelf niet vergaloppeert met haar hoge moeilijkheidsgraad. Als ze niet valt, kan ze goud hebben.
Man man man, de zenuwen nu.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Ik vrees het jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef Minimunt het volgende:
sanne gaat vallen, denk ik.. vond r bij de meerkamp ook niet goed ogen op de balk.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef Cee het volgende:
Wat erg voor Hans, die wil ook niet kijken maar die MOET gewoon.![]()
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Called it. Nooit genoeg voor goud lijkt me.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaat bij de opsprong al mis..Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit wordt een val.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aan de reacties hier te zien loopt de stream bijna een halve minuut achter op de televisie.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
ZEKERSquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:58 schreef Collide het volgende:
Ik heb er weinig verstand van maar ziet er best prima uit dit toch?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dit vind ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:58 schreef Collide het volgende:
Ik heb er weinig verstand van maar ziet er best prima uit dit toch?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
EN ZE STAAT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
HET IS ONGEKEND[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
DIT IS ONGEKEND DIT WORDT EEN SCORE BOVEN DE VIJFTIEN PUNTENMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
JAAAAAAAAAAAAAA GOUD BROEKJE UIT![]()
![]()
![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Mooi!Reality is for people who can't imagine anything better.
![]()
oefening van Sanne
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
15.366 denk ikCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit is een medaille denk ik wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit wordt een medaille.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
15.466[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die was al uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA GOUD BROEKJE UIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen super uitvoering, maar goed genoegCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Alleen niet haar allermoeilijkste opsprong begrijp ik."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ongekend!!!!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Hans leest meequote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zag maar 2 of 3 foutjes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:59 schreef franklop het volgende:
Geen super uitvoering, maar goed genoeg[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het schriftje![]()
And I am a weapon of massive consumption
Oh man, wat een oefening. Top afsprong, dit wordt gewoon een top score.
Medaille denk ik.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
die is van de balnk geballenquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ontzettend goede oefening
Wel heel jammer dat ze niet voor die 7.0 is gegaan op het laatst, want in principe is er nu nog ruimte voor Hernandeze en Saraiva om over haar heen te gaan. Maar een medaille wordt dit sowiesoFuck the EBU.![]()
Even huiswerk nog maken. Morgen SO Dictee."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
hahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:59 schreef richolio het volgende:
Oh man, wat een oefening. Top afsprong, dit wordt gewoon een top score.
Medaille denk ik.
Goud denken wij![]()
Geweldig
Tikkie jammer dat ze dat extra flikflak dingetje niet deed na de opsprong.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hans gaat even los.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is de allerlaatste die moet een kandidate? (heb de lijst niet bij de hand)Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Vond ik ook heel teleurstellend terwijl ik een bus Pringles opentrok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:00 schreef Greys het volgende:
Geweldig
Tikkie jammer dat ze dat extra flikflak dingetje niet deed na de opsprong."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:00 schreef franklop het volgende:
Is de allerlaatste die moet een kandidate? (heb de lijst niet bij de hand)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:00 schreef franklop het volgende:
Is de allerlaatste die moet een kandidate? (heb de lijst niet bij de hand)Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat commentaar van Epke wordt nooit meer overtroffen. Maar soit.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Hans
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nog 4quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:00 schreef franklop het volgende:
Is de allerlaatste die moet een kandidate? (heb de lijst niet bij de hand)100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: