Haha, onwetend als fuck jijquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat er voor een gemiddeld concert geen slavenarbeiders gebruikt worden bijvoorbeeld?
brood en spelen is wel succesvolle tactiek gebleken hier in het westen jahquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, sport is de verschrikking op aarde en achter alles wat een groot publiek trekt zitten politieke belangen. We zijn trekpoppen van Rutte en co.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, onwetend als fuck jij
Veel succes met die gezonde baksels die jij altijd fabriceert.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ga eten koken en me niet schuldig voelen over dikke afrikaantjes
Doeidoei.
ja, net als jij en ieder anderquote:
Soms is het ook weleens fijn om niet overal bij stil te staan, anders krijg je op een gegeven moment zo'n torenhoge bloeddruk.quote:
Doe ik bijna bij elke post johquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms is het ook weleens fijn om niet overal bij stil te staan, anders krijg je op een gegeven moment zo'n torenhoge bloeddruk.
snap je creatiequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ga eten koken en me niet schuldig voelen over dikke afrikaantjes
Doeidoei.
tsja, word gwn beetje misselijk van dit soort evenementenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms is het ook weleens fijn om niet overal bij stil te staan, anders krijg je op een gegeven moment zo'n torenhoge bloeddruk.
alleen kan je nooit ergens bij stil staan zonder dat mensen zo protesteren want hee de algehele jubel stemming moet maar, zonder commentaar, m.o. voor iedereen zijn anders ben je niet leuk en zuur ... fokking kleuters zijn de meeste volwassenenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is er trouwens iets mis met je als je hier om moest lachen?![]()
KLB / onbegrijpelijke valpartij tafelwielrennen op olympische spelen
ook echt hequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet nog niet, hoor het binnen nu en 2 weken..
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen kan je nooit ergens bij stil staan zonder dat mensen zo protesteren want hee de algehele jubel stemming moet maar, zonder commentaar, m.o. voor iedereen zijn anders ben je niet leuk en zuur ... fokking kleuters zijn de meeste volwassenen
Daar vreesde ik al voor ja. Ik voel me ook heel vies nu.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
terechtquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar vreesde ik al voor ja. Ik voel me ook heel vies nu.
Het is wel zo dat het veelvuldig door je strot wordt gedrukt en je hebt het maar leuk te vinden anders ben je een zuurpruim. Ben zelfs overigens fervent kijker van de Spelen, maar niet van dat nationalistische gebral.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen kan je nooit ergens bij stil staan zonder dat mensen zo protesteren want hee de algehele jubel stemming moet maar, zonder commentaar, m.o. voor iedereen zijn anders ben je niet leuk en zuur ... fokking kleuters zijn de meeste volwassenen
is van de speldquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
VD is on a spree.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar vreesde ik al voor ja. Ik voel me ook heel vies nu.
ik las vogeltjes en klik weg, allen maar ellende wat hij postquote:
Het is niet alleen hierbij, het is bij alles. Het is de trend tegenwoordig om maar gewoon overal geen ene neuk om te geven. Je druk maken om racisme? Haha, wat ene carende sukkel ben je dan. Het milieu? Joh haha, boeie allemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is wel zo dat het veelvuldig door je strot wordt gedrukt en je hebt het maar leuk te vinden anders ben je een zuurpruim. Ben zelfs overigens fervent kijker van de Spelen, maar niet van dat nationalistische gebral.
Ah, vandaar. Niet van VD zelf dus, mooi. Maakte me al zorgen.quote:
ik snap hoor dat mensen het leuk vinden en dat mogen ze ook maar als je net zo vol enthousiasme tegengas geeft is dat al gauw te schokkendquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is wel zo dat het veelvuldig door je strot wordt gedrukt en je hebt het maar leuk te vinden anders ben je een zuurpruim. Ben zelfs overigens fervent kijker van de Spelen, maar niet van dat nationalistische gebral.
Nou, ik denk dat er juist een grotere tegenstelling ontstaat en groeiend onbegrip tussen bijvoorbeeld de mensen die iets racisme vinden en de mensen die er niets om geven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is niet alleen hierbij, het is bij alles. Het is de trend tegenwoordig om maar gewoon overal geen ene neuk om te geven. Je druk maken om racisme? Haha, wat ene carende sukkel ben je dan. Het milieu? Joh haha, boeie allemaal.
mensen met idealen worden weggezet als degenen die raar zijn
wat, door mensen die ertegenin gaan en niet ja en amen knikken?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er juist een grotere tegenstelling ontstaat en groeiend onbegrip tussen bijvoorbeeld de mensen die iets racisme vinden en de mensen die er niets om geven.
Transformersnoepjes zekerquote:
Meer tussen de grote massa die ergens aan mee doen en eigenlijk vinden dat iedereen het maar leuk moet vinden en de mensen die daar weer tegenin gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, door mensen die ertegenin gaan en niet ja en amen knikken?
ik dacht energonquote:
ja, dat is uiteraard zo ja, maar wat is je punt daarmee als reactie op mijn post? dat volg ik nie helemaalquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meer tussen de grote massa die ergens aan mee doen en eigenlijk vinden dat iedereen het maar leuk moet vinden en de mensen die daar weer tegenin gaan.
2N3rdy4m3quote:
ba wiep nana wieniebun ofozoquote:
kijk, narcistische mycrofter gespotquote:
rtquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las vogeltjes en klik weg, allen maar ellende wat hij post
sowquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
kijk, narcistische mycrofter gespot
Ik ook inmiddels niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat is uiteraard zo ja, maar wat is je punt daarmee als reactie op mijn post? dat volg ik nie helemaal
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook inmiddels niet meer. En geloof me, ik had een punt. Ooit.
Vond hun liveversie van Teach Your Children van CSN&Y een aantal jaartjes terug ook wel netjes gezongen.quote:
toepasselijk dat jij daar direct op reageertquote:
Early On-set Alzheimer Frank?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook inmiddels niet meer. En geloof me, ik had een punt. Ooit.
hallo maatquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoi luitjes, daar ben ik weer.
ja ik mycroft op puber omdat 99% van de tijd mij daarmee bedoeld wordtquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
toepasselijk dat jij daar direct op reageert
Bah weep granah wheep nini bongquote:
ja wel grappig. eerst was het zogenaamd allemaal shocking, al het onrecht in de wereld, en daar gaan we wat aan doen als we weten hoe en wat. maar nu voor iedere mongol duidelijk is dat wij ons geluk hebben door het leed van anderen, hebben we besloten dat het makkelijker is om maar gewoon niet meer te carenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is niet alleen hierbij, het is bij alles. Het is de trend tegenwoordig om maar gewoon overal geen ene neuk om te geven. Je druk maken om racisme? Haha, wat ene carende sukkel ben je dan. Het milieu? Joh haha, boeie allemaal.
mensen met idealen worden weggezet als degenen die raar zijn
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja ik mycroft op puber omdat 99% van de tijd mij daarmee bedoeld wordt
ja mss, weet nog niequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi
Nog plannen vanavond, beetje gamen ofzo?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
toepasselijk dat jij daar direct op reageert
Misschien staat Noel voor het een en ander open, dan komen we wel tot een oplossingquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik een jongen was, zodat jij mij zag staan.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond hun liveversie van Teach Your Children van CSN&Y een aantal jaartjes terug ook wel netjes gezongen.
Jep.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Drug het volgende:
[..]
ja wel grappig. eerst was het zogenaamd allemaal shocking, al het onrecht in de wereld, en daar gaan we wat aan doen als we weten hoe en wat. maar nu voor iedere mongol duidelijk is dat wij ons geluk hebben door het leed van anderen, hebben we besloten dat het makkelijker is om maar gewoon niet meer te caren
Hey Pax, hoest?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien staat Noel voor het een en ander open, dan komen we wel tot een oplossing
Wat ben je toch volwassenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
close enough anders voel ik me te nerdquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Bah weep granah wheep nini bong
Dat is het
Ja dat zal vast wel want jij bent zo belangrijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lol, al 13 jaar terugquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die harmonieën, strak hoor!.
Jammer van die gillende kutjes.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat zal vast wel want jij bent zo belangrijk.
Hier alles fijn. Mag toch hopen dat Groningen die wel wint zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Prima
Zondag ga ik naar het Noordlease Stadion om te zien hoe Twente vernederd wordt
En daar?
ik luister, ik luisterquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien staat Noel voor het een en ander open, dan komen we wel tot een oplossing
Jij houdt er wel van he om aan te zien hoe ze mannen gaan vernederenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Prima
Zondag ga ik naar het Noordlease Stadion om te zien hoe Twente vernederd wordt
En daar?
wat een paranoia jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat zal vast wel want jij bent zo belangrijk.
Ja, ik had het al gezien, maar voelt een beetje als 'sorry dat ik je net neerstak', dus ben er niet blij meequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef Drug het volgende:
[..]
daarna komt positieve post over jou hoor
hij wil hommelseks met jequote:
Ja man, gaat hard, was 12quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lol, al 13 jaar terug
Ja, dat is wel jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |