ja wel grappig. eerst was het zogenaamd allemaal shocking, al het onrecht in de wereld, en daar gaan we wat aan doen als we weten hoe en wat. maar nu voor iedere mongol duidelijk is dat wij ons geluk hebben door het leed van anderen, hebben we besloten dat het makkelijker is om maar gewoon niet meer te carenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is niet alleen hierbij, het is bij alles. Het is de trend tegenwoordig om maar gewoon overal geen ene neuk om te geven. Je druk maken om racisme? Haha, wat ene carende sukkel ben je dan. Het milieu? Joh haha, boeie allemaal.
mensen met idealen worden weggezet als degenen die raar zijn
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja ik mycroft op puber omdat 99% van de tijd mij daarmee bedoeld wordt
ja mss, weet nog niequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi
Nog plannen vanavond, beetje gamen ofzo?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
toepasselijk dat jij daar direct op reageert
Misschien staat Noel voor het een en ander open, dan komen we wel tot een oplossingquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik een jongen was, zodat jij mij zag staan.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond hun liveversie van Teach Your Children van CSN&Y een aantal jaartjes terug ook wel netjes gezongen.
Jep.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Drug het volgende:
[..]
ja wel grappig. eerst was het zogenaamd allemaal shocking, al het onrecht in de wereld, en daar gaan we wat aan doen als we weten hoe en wat. maar nu voor iedere mongol duidelijk is dat wij ons geluk hebben door het leed van anderen, hebben we besloten dat het makkelijker is om maar gewoon niet meer te caren
Hey Pax, hoest?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien staat Noel voor het een en ander open, dan komen we wel tot een oplossing
Wat ben je toch volwassenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
close enough anders voel ik me te nerdquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Bah weep granah wheep nini bong
Dat is het
Ja dat zal vast wel want jij bent zo belangrijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lol, al 13 jaar terugquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die harmonieėn, strak hoor!.
Jammer van die gillende kutjes.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat zal vast wel want jij bent zo belangrijk.
Hier alles fijn. Mag toch hopen dat Groningen die wel wint zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Prima
Zondag ga ik naar het Noordlease Stadion om te zien hoe Twente vernederd wordt
En daar?
ik luister, ik luisterquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien staat Noel voor het een en ander open, dan komen we wel tot een oplossing
Jij houdt er wel van he om aan te zien hoe ze mannen gaan vernederenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Prima
Zondag ga ik naar het Noordlease Stadion om te zien hoe Twente vernederd wordt
En daar?
wat een paranoia jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat zal vast wel want jij bent zo belangrijk.
Ja, ik had het al gezien, maar voelt een beetje als 'sorry dat ik je net neerstak', dus ben er niet blij meequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef Drug het volgende:
[..]
daarna komt positieve post over jou hoor
hij wil hommelseks met jequote:
Ja man, gaat hard, was 12quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lol, al 13 jaar terug
Ja, dat is wel jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |