Het is wel zo dat het veelvuldig door je strot wordt gedrukt en je hebt het maar leuk te vinden anders ben je een zuurpruim. Ben zelfs overigens fervent kijker van de Spelen, maar niet van dat nationalistische gebral.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen kan je nooit ergens bij stil staan zonder dat mensen zo protesteren want hee de algehele jubel stemming moet maar, zonder commentaar, m.o. voor iedereen zijn anders ben je niet leuk en zuur ... fokking kleuters zijn de meeste volwassenen
is van de speldquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is er trouwens iets mis met je als je hier om moest lachen?![]()
KLB / onbegrijpelijke valpartij tafelwielrennen op olympische spelen
VD is on a spree.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar vreesde ik al voor ja. Ik voel me ook heel vies nu.
ik las vogeltjes en klik weg, allen maar ellende wat hij postquote:
Het is niet alleen hierbij, het is bij alles. Het is de trend tegenwoordig om maar gewoon overal geen ene neuk om te geven. Je druk maken om racisme? Haha, wat ene carende sukkel ben je dan. Het milieu? Joh haha, boeie allemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is wel zo dat het veelvuldig door je strot wordt gedrukt en je hebt het maar leuk te vinden anders ben je een zuurpruim. Ben zelfs overigens fervent kijker van de Spelen, maar niet van dat nationalistische gebral.
Ah, vandaar. Niet van VD zelf dus, mooi. Maakte me al zorgen.quote:
ik snap hoor dat mensen het leuk vinden en dat mogen ze ook maar als je net zo vol enthousiasme tegengas geeft is dat al gauw te schokkendquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is wel zo dat het veelvuldig door je strot wordt gedrukt en je hebt het maar leuk te vinden anders ben je een zuurpruim. Ben zelfs overigens fervent kijker van de Spelen, maar niet van dat nationalistische gebral.
Nou, ik denk dat er juist een grotere tegenstelling ontstaat en groeiend onbegrip tussen bijvoorbeeld de mensen die iets racisme vinden en de mensen die er niets om geven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is niet alleen hierbij, het is bij alles. Het is de trend tegenwoordig om maar gewoon overal geen ene neuk om te geven. Je druk maken om racisme? Haha, wat ene carende sukkel ben je dan. Het milieu? Joh haha, boeie allemaal.
mensen met idealen worden weggezet als degenen die raar zijn
wat, door mensen die ertegenin gaan en niet ja en amen knikken?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er juist een grotere tegenstelling ontstaat en groeiend onbegrip tussen bijvoorbeeld de mensen die iets racisme vinden en de mensen die er niets om geven.
Transformersnoepjes zekerquote:
Meer tussen de grote massa die ergens aan mee doen en eigenlijk vinden dat iedereen het maar leuk moet vinden en de mensen die daar weer tegenin gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, door mensen die ertegenin gaan en niet ja en amen knikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |