Haha, onwetend als fuck jijquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat er voor een gemiddeld concert geen slavenarbeiders gebruikt worden bijvoorbeeld?
brood en spelen is wel succesvolle tactiek gebleken hier in het westen jahquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, sport is de verschrikking op aarde en achter alles wat een groot publiek trekt zitten politieke belangen. We zijn trekpoppen van Rutte en co.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, onwetend als fuck jij
Veel succes met die gezonde baksels die jij altijd fabriceert.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ga eten koken en me niet schuldig voelen over dikke afrikaantjes
Doeidoei.
ja, net als jij en ieder anderquote:
Soms is het ook weleens fijn om niet overal bij stil te staan, anders krijg je op een gegeven moment zo'n torenhoge bloeddruk.quote:
Doe ik bijna bij elke post johquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms is het ook weleens fijn om niet overal bij stil te staan, anders krijg je op een gegeven moment zo'n torenhoge bloeddruk.
snap je creatiequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ga eten koken en me niet schuldig voelen over dikke afrikaantjes
Doeidoei.
tsja, word gwn beetje misselijk van dit soort evenementenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms is het ook weleens fijn om niet overal bij stil te staan, anders krijg je op een gegeven moment zo'n torenhoge bloeddruk.
alleen kan je nooit ergens bij stil staan zonder dat mensen zo protesteren want hee de algehele jubel stemming moet maar, zonder commentaar, m.o. voor iedereen zijn anders ben je niet leuk en zuur ... fokking kleuters zijn de meeste volwassenenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is er trouwens iets mis met je als je hier om moest lachen?![]()
KLB / onbegrijpelijke valpartij tafelwielrennen op olympische spelen
ook echt hequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet nog niet, hoor het binnen nu en 2 weken..
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen kan je nooit ergens bij stil staan zonder dat mensen zo protesteren want hee de algehele jubel stemming moet maar, zonder commentaar, m.o. voor iedereen zijn anders ben je niet leuk en zuur ... fokking kleuters zijn de meeste volwassenen
Daar vreesde ik al voor ja. Ik voel me ook heel vies nu.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is er trouwens iets mis met je als je hier om moest lachen?![]()
KLB / onbegrijpelijke valpartij tafelwielrennen op olympische spelen
terechtquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar vreesde ik al voor ja. Ik voel me ook heel vies nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |