Geen idee maar van niks binnen een jaar is niet waar. Ze liep al fantastische tijden toen ze nog meerkampster was etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:15 schreef hooibaal het volgende:
En omdat Dafne nooit gepakt is, is ze clean? Van niks naar wereldkampioen in een jaar tijd op boterhammen met pindakaas?
Ze eet alleen groente en fruit, wel opletten hè.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:15 schreef hooibaal het volgende:
En omdat Dafne nooit gepakt is, is ze clean? Van niks naar wereldkampioen in een jaar tijd op boterhammen met pindakaas?
Ik wil die docu best kijken, maar je beseft dat ie gewoon alles kan zeggen wat ie wil en mensen geloven het hè?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je die docu gezien? Duurt uurtje denk ik, zeker kijken.
Van niks is wel een beetje overdreven hequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:15 schreef hooibaal het volgende:
En af en toe wat eiwitten uit de stok van Nicky Romero, boh bohquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ze eet alleen groente en fruit, wel opletten hè.
Er zijn heel veel pakhazen ja. Zelfs vrij veel ook gepakt en natuurlijk heel erg veel niet gepakt. Ik ben zelf dan vooral fel tegen de sporters die ergens onderuit zijn gekomen, of die altijd blijven ontkennen en/of met een verlaging van de straf wegkomen. Of in combi met een straf waar de regels niet helemaal goed gehandhaafd worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bijna iedereen is Pakhaas. Veel mensen vinden Blake hier zon toffe gast, ook gewoon pakhaas. Bijna alle legendarische sprinthelden van vroeger.. pakhaas.
Bolt is nog niet uitgekomen want Bolt.
Hij werd 2 jaar gevolgd dag en nacht, gewoon kijken. Boeken over hem zeggen overigens hetzelfde dus denk niet dat hij liegt ofzo in die docu,.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil die docu best kijken, maar je beseft dat ie gewoon alles kan zeggen wat ie wil en mensen geloven het hè?
Zoals Erik Dekker? Die hele ploeg gebruikte maar Erik Dekker blijft zeggen; Ik heb NOOIT gebruiktquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn heel veel pakhazen ja. Zelfs vrij veel ook gepakt en natuurlijk heel erg veel niet gepakt. Ik ben zelf dan vooral fel tegen de sporters die ergens onderuit zijn gekomen, of die altijd blijven ontkennen en/of met een verlaging van de straf wegkomen. Of in combi met een straf waar de regels niet helemaal goed gehandhaafd worden.
Volgens zijn zoon heeft Erik Dekker nooit gebruikt en waarom zou die jongen liegen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoals Erik Dekker? Die hele ploeg gebruikte maar Erik Dekker blijft zeggen; Ik heb NOOIT gebruikt
Verandert niets aan het punt. Denken dat je op komkommers en bananen dat hele gedopete veld eraf loopt, getuigt wel van enige naïviteit. Toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van niks is wel een beetje overdreven he
Goeie grap heb gelachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens zijn zoon heeft Erik Dekker nooit gebruikt en waarom zou die jongen liegen?
Verandert weldegelijk wat aan je punt, want van niks binnen een jaar naar iets geeft een totaal ander beeld dan ergens naartoe werken. Ze was al jaren bezig he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:18 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Verandert niets aan het punt. Denken dat je op komkommers en bananen dat hele gedopete veld eraf loopt, getuigt wel van enige naïviteit. Toch?
Ach, ik denk daar nooit over na. Ik zie het allemaal wel als ze betrapt zijn, tot dan geniet ik er gewoon van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:18 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Verandert niets aan het punt. Denken dat je op komkommers en bananen dat hele gedopete veld eraf loopt, getuigt wel van enige naïviteit. Toch?
Bijvoorbeeld. Waarbij het vooral zo is dat allerlei ploeggenoten bekend hebben en/of betrapt zijn en allemaal shit over zich heen krijgen en hij er gewoon vrolijk tussendoor fiets (pun intended).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoals Erik Dekker? Die hele ploeg gebruikte maar Erik Dekker blijft zeggen; Ik heb NOOIT gebruikt
Dat is wel zo inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, ik denk daar nooit over na. Ik zie het allemaal wel als ze betrapt zijn, tot dan geniet ik er gewoon van.
22.35 even nadat je al 3 onderdelen hebt gedaan in Goetzis, dat was me een topshowquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van niks is wel een beetje overdreven he
Dat was best wel een leuk briefje. Hartelijk gelachen toen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens zijn zoon heeft Erik Dekker nooit gebruikt en waarom zou die jongen liegen?
Overigens wel jammer dat bij jou sport (zwemmen) er wel heel veel worden gepakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, ik denk daar nooit over na. Ik zie het allemaal wel als ze betrapt zijn, tot dan geniet ik er gewoon van.
Of je heet Thiam en steelt even goud vandeweek koekoekquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
22.35 even nadat je al 3 onderdelen hebt gedaan in Goetzis, dat was me een topshow
Juist niet. Het zou wat zijn als er helemaal niemand werd gepaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overigens wel jammer dat bij jou sport (zwemmen) er wel heel veel worden gepakt.
Ik ben bij het bekijken van sport mij ervan bewust dat waarschijnlijk iedereen gebruikt. Maar dat zit mijn plezier in sport kijken zelden in de weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bedoel meer jammer dat het dus niet op eigen kracht kan. Zwemmen wielrennen en atletiek zijn wel het ergste volgens mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Juist niet. Het zou wat zijn als er helemaal niemand werd gepakt
Precies, ik probeer ook nooit van doping uit te gaan, dan is de sport gelijk een stuk minde rleukquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat je iig geen laatste wordt!1!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik gebruik ook regelmatig doping en ik sta niet op de Olympische spelen, dus hoeveel verschil zou het nou echt uitmaken?
Ik wou dat ik dat nog konquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar goed, jij bent ook wel gewoon een ezel natuurlijk. Daar valt geen mooi paard van te maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik gebruik ook regelmatig doping en ik sta niet op de Olympische spelen, dus hoeveel verschil zou het nou echt uitmaken?
Heel simpel. Van Epo ga je niet beter voetballen (voetbal is gebaseerd op techniek etc). Meer uithouding is niet echt nodig bij voetbal, meer bij wielrennen etc dus welk middel zou een voetballer kunnen gebruiken wat hem helpt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:21 schreef skysherrif het volgende:
Het is vooral lachwekkend dat er amper mensen binnen de voetbal op doping worden betrapt, kan me dat gewoon niet voorstellen. Laten we niet teveel offtopic gaan.
Ik lees trouwens dat de eerste keer dat Gatlin werd gepakt op doping dat niet ging om sportbevorderende middelen, maar het om ADHD medicijnen ging...
Zwemmen is zeker niet het ergst. Gewichtheffen is het allerergstquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel meer jammer dat het dus niet op eigen kracht kan. Zwemmen wielrennen en atletiek zijn wel het ergste volgens mij.
Ik ben ook lichtelijk naïef ingesteld en daar ben ik blij mee wat dit betreftquote:
90 minuten lang blijven gaan zoals juventus dat deed tegen ajax in 96? Kan je nog zon mooie techniek hebben, dat scheelt echt. Fysiek sterker worden is ook handig bij voetbal. Snelheid is belangrijk. Goh genoeg doping die je kan helpen bij voetbal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel simpel. Van Epo ga je niet beter voetballen (voetbal is gebaseerd op techniek etc). Meer uithouding is niet echt nodig bij voetbal, meer bij wielrennen etc dus welk middel zou een voetballer kunnen gebruiken wat hem helpt?
Je reageert nu op de slechtste troll van de dag he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
90 minuten lang blijven gaan zoals juventus dat deed tegen ajax in 96? Kan je nog zon mooie techniek hebben, dat scheelt echt. Fysiek sterker worden is ook handig bij voetbal. Snelheid is belangrijk. Goh genoeg doping die je kan helpen bij voetbal.
Het is zo lastig om NIET te reagerenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je reageert nu op de slechtste troll van de dag he.
Nja ik vind dat met turnen enzo echt anders. Leuk die doping, maar als je een missertje heb of mentaal niet helemaal goed bent dan kun je het gewoon vergetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:25 schreef Redefine het volgende:
Ah de opmerking over techniek en doping is er nu ook. De bingokaart is vol.
Ik merk gewoon dat ik bij een waanzinnige prestatie, vooral bij wereldrecords, totaal niet zo euforisch meer ben. Toen Kato 34:30 reed in 2005 was ik echt heel enthousiast. Bij Kulishnikov not so much.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben bij het bekijken van sport mij ervan bewust dat waarschijnlijk iedereen gebruikt. Maar dat zit mijn plezier in sport kijken zelden in de weg.
Ik kan mij herinneren dat dit op tv een keer behandelt is geweest. Voetballers hebben van nature (door training) een bovengemiddeld uithoudingsvermogen. Voetbal is een sport waar je tijdens een wedstrijd je rustmomenten kunt nemen door even de ball naar een medespeler te schieten en dan zelf op het gemak op het middenveld te lopen als de bal bijvoorbeeld aan de overkant is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
90 minuten lang blijven gaan zoals juventus dat deed tegen ajax in 96? Kan je nog zon mooie techniek hebben, dat scheelt echt. Fysiek sterker worden is ook handig bij voetbal. Snelheid is belangrijk. Goh genoeg doping die je kan helpen bij voetbal.
En als je iets negatiefs zegt over Juventus kan je ook nog zomaar bianconeri op je dak krijgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je reageert nu op de slechtste troll van de dag he.
Het sterft hier op fok van de ransmakaken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
En als je iets negatiefs zegt over Juventus kan je ook nog zomaar bianconeri op je dak krijgen.
Dat geldt toch voor elke sportquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nja ik vind dat met turnen enzo echt anders. Leuk die doping, maar als je een missertje heb of mentaal niet helemaal goed bent dan kun je het gewoon vergeten
Hier kan alles. Zelfs ISIS toejuichen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het sterft hier op fok van de ransmakaken.
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hier kan alles. Zelfs ISIS toejuichen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hier kan alles. Zelfs ISIS toejuichen.
Ja, maar bij wielrennen komt toch ook techniek kijken? Met dat dalen en bochten werk zit je toch niet alleen maar dom op je fiets ofwel? En als je van de weg raakt kun je nog steeds winnen terwijl een val van de balk wel echt Weg! medaille isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor elke sportBij wielrennen van de weg raken en daardoor even van de weg raken en een medaille verspelen, om maar even een recent voorbeeld te noemen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |