Is het al, Hans. Soort van, want ik kon topic openenquote:
Nee hoor?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het al, Hans. Soort van, want ik kon topic openen
Neequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het al, Hans. Soort van, want ik kon topic openen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:39 schreef Tagliano het volgende:
Jongens dit is een reeks op een of andere manier wel
Zéér vreemd. Ik kon gewoon het volgende topic openen zoals altijd bij een reeksquote:
Ook zonder reeks kan datquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zéér vreemd. Ik kon gewoon het volgende topic openen zoals altijd bij een reeks
Of zou ik stiekem modkrachten hebben
Ja, dat kan altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zéér vreemd. Ik kon gewoon het volgende topic openen zoals altijd bij een reeks
Of zou ik stiekem modkrachten hebben
quote:
Zelfs als de OP meegaat, genot. Meestal post ik gewoon in reeksen dus nooit last vanquote:
Das om het gravel af te kloppen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef StephanL het volgende:
Elke keer die tik op de billen met het racket
Zelfs als de OP meegaat, genot. Meestal post ik gewoon in reeksen dus nooit last vanquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
maandag 15 augustus 2016 14:40 schreef Bolasie het volgende:[/b]
[..]
Ook zonder reeks kan dat
Hier gaat wat misquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zelfs als de OP meegaat, genot. Meestal post ik gewoon in reeksen dus nooit last van
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Is dit ergens te zien buiten de NOS om? Zit niet in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef Joezi het volgende:
[..]Thanks yo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Geen ondersteuning = geen shirtjes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef riazop het volgende:
geen oranje hemd en "netherlands" op de rug ipv NEDERLAND.
hartstikke fout natuurlijk
In Rio schijnt het ook te volgen zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Is dit ergens te zien buiten de NOS om? Zit niet in Nederland
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In Rio schijnt het ook te volgen zijn
Gewoon doen die handelquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat me al ee npaar keer af te vragen of ze knap was, weet het nog niet.
Nopquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat me al ee npaar keer af te vragen of ze knap was, weet het nog niet.
Ze worden kort gehouden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koreaantjes wordt op de pijnbank gelegd
Deze twee zijn geen onderdeel van #teamNL kennelijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef riazop het volgende:
geen oranje hemd en "netherlands" op de rug ipv NEDERLAND.
hartstikke fout natuurlijk
Nee, hij verwijdert gewoon het halve topicquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik verwacht dat Nattekrant over ongeveer een halfuur komt zeggen dat we het niet over lekkere wijven mogen hebben overigens
Leuk man. Kan ook gewoon ff de tussenstand posten.quote:
Ook een goede mogelijkheid inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, hij verwijdert gewoon het halve topic
Nee joh. Die is gaan werken omdat er vandaag toch geen interessante sport wasquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik verwacht dat Nattekrant over ongeveer een halfuur komt zeggen dat we het niet over lekkere wijven mogen hebben overigens
http://www.flashscore.nl/badminton/quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leuk man. Kan ook gewoon ff de tussenstand posten.
Leuk je weer te treffenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh. Die is gaan werken omdat er vandaag toch geen interessante sport was
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We kunnen dus los gaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is er lastig aan hier even de score neer te zetten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
http://www.flashscore.nl/badminton/
Nu niet meer vragen
Zand in je kut, of watquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er lastig aan hier even de score neer te zetten?
Je kan het toch op die website zien?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er lastig aan hier even de score neer te zetten?
Wie ben jij nou weer?quote:
En in sets?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kan het toch op die website zien?Extra handig juist, zo hoef je het niet heel de tijd te vragen. Graag gedaan hoor.
Het staat nu 11-10
Dank je. Vroeger werd hier nog wel eens aan liveverslag gedaan, maar veel meer dan postkrikken is het ook niet meer tegenwoordig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kan het toch op die website zien?Extra handig juist, zo hoef je het niet heel de tijd te vragen. Graag gedaan hoor.
Het staat nu 11-10
Ben jij tong80? Sorry man.quote:
Goed dat je ons even vertelt wat wij allemaal zouden moeten posten, oh grote Da_Sandmanquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dank je. Vroeger werd hier nog wel eens aan liveverslag gedaan, maar veel meer dan postkrikken is het ook niet meer tegenwoordig.
Mag niet sinds Ambrosius /wij kijken ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dank je. Vroeger werd hier nog wel eens aan liveverslag gedaan, maar veel meer dan postkrikken is het ook niet meer tegenwoordig.
Had ik het tegen jou?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed dat je ons even vertelt wat wij allemaal zouden moeten posten, oh grote Da_Sandman
Echt? Dat is lompquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag niet sinds Ambrosius /wij kijken ook
Liever niet tong.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee. Ik wel tegen jou. Mag dat niet?
Ambrosius heeft hier niks meer te zeggen, dus geen valide argument.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag niet sinds Ambrosius /wij kijken ook
De vorige keer werkte mijn jinx ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2016 14:50:07 ]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:49 schreef Bolasie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Liever Ambrosius dan Nattekrantquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets nu zwart. Do the math.
Dat zegt die vent de hele pot alquote:
Het kan me geen zak schelen.quote:
quote:
Iets waarschijnlijker dan bij tafeltennis maar toch opmerkelijk in het licht van voorgaande OS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vreemd dat de Chinezen zo choken of is dat normaal bij badminton?
Nou ja, bij tafeltennis kon je gewoon 4 keer goud verwachten ja, maar bij het badminton was 2 keer goud voor de Chinezen uit 5 onderdelen vooraf gewoon een knappe prestatie als je realistisch naar de diverse kansen keek, ze zijn nergens echt duidelijk favorietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Iets waarschijnlijker dan bij tafeltennis maar toch opmerkelijk in het licht van voorgaande OS.
Ook niet gewoon Dan Lin of die andere Chinees?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, bij tafeltennis kon je gewoon 4 keer goud verwachten ja, maar bij het badminton was 2 keer goud voor de Chinezen uit 5 onderdelen vooraf gewoon een knappe prestatie als je realistisch naar de diverse kansen keek, ze zijn nergens echt duidelijk favoriet
.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ook niet gewoon Dan Lin of die andere Chinees?
Chong wordt wel gezien als de voornaamste favoriet daar, met inderdaad die twee erachter. Ik bedoel dat er geen enkele Chinees is (enkel of dubbel) die algemeen echt als de favoriet gezien wordt. Vijf onderdelen waarop ze een kans hebben, maar waarop de kans gewoon groter is dat ze niet winnen. Dan zou twee keer goud een uitstekend resultaat zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ook niet gewoon Dan Lin of die andere Chinees?
Ja. Dat Marin de top heeft bereikt was een paar jaar geleden een donderslag bij heldere hemel, maar nu ze er eenmaal staat is ze de logische favoriete voor het goud.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:06 schreef rajknier het volgende:
Spanje - India als finale in het vrouwenbadminton. Was een paar geleden moeilijk denkbaar.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:33 schreef franklop het volgende:
Ik zie een Spaans-Indische finale?
Dat zou niet helemaal verwacht zijn neem ik aan
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:06 schreef rajknier het volgende:
Spanje - India als finale in het vrouwenbadminton. Was een paar geleden moeilijk denkbaar.
Marin is wel goed hoor. Alleen vandaag even nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:33 schreef franklop het volgende:
Ik zie een Spaans-Indische finale?
Dat zou niet helemaal verwacht zijn neem ik aan
4-0 in de 2e set.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marin is wel goed hoor. Alleen vandaag even niet
Die vervolgens een behoorlijke voorsprong weggooitquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn LIVE bij de aanstaande overwinning van Marin.
En nu doorpakken. Wij Europa zijn één hè, die Spaanse moeten we steunen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:18 schreef H.Vviv het volgende:
Marin toch weer een voorsprong van 3 punten.
Maar ik vind die uit India knapper.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En nu doorpakken. Wij Europa zijn één hè, die Spaanse moeten we steunen.
Ik ben toch meer voor Pursala dan voor Marin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En nu doorpakken. Wij Europa zijn één hè, die Spaanse moeten we steunen.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik vind die uit India knapper.
SOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWquote:
Miljard inwoners en nog niemand die uit de kast mag komen. Achterlijk land.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:32 schreef F.M.D. het volgende:
jammer. had india een gouden medaille gegund.
Singles is ook tegen China. Revanche of dubbel pech...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:13 schreef Leatherface het volgende:
Maleisiërs choken de gouden medaille weer eens weg.
Die Maleisiërs die de badmintonbaan op komen lijken me afgaande op de namen ook allemaal Chinezen trouwens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Singles is ook tegen China. Revanche of dubbel pech...
Zo identificeren ze zichzelf wel vaak. Maar het is in Azië altijd lastig natuurlijk. Ik bedoel, Lee is ook gewoon Li en Kim is Jin bij de Koreanen. Wong is ook gewoon Wang.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die Maleisiërs die de badmintonbaan op komen lijken me afgaande op de namen ook allemaal Chinezen trouwens.
Nu heb je in Maleisië een grote bevolking moslims en die cultuur is niet zo één op één te vertalen naar de Chinese. Nu weet ik verder niet in hoeverre een Koreaan cultureel op een Chinees lijkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo identificeren ze zichzelf wel vaak. Maar het is in Azië altijd lastig natuurlijk. Ik bedoel, Lee is ook gewoon Li en Kim is Jin bij de Koreanen. Wong is ook gewoon Wang.
In het mannendubbel hebben ze goud.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
China bakt er echt geen flikker van zeg. Hebben niet 1 badmintongoud nog toch? (of wonnen ze gisteren nu wel?)
Ja zie je, dat wist ik niet meer zeker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:11 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
In het mannendubbel hebben ze goud.
over een half uurtje de triatlon, dat zie ik eigenlijk liever.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:22 schreef zorro28 het volgende:
Laat deze finale maar lekker lang duren.
Ik bedoelde voor de Nostradamusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
over een half uurtje de triatlon, dat zie ik eigenlijk liever.
Hij moet gewoon vanaf nu er alles op zetten, dat hij vanaf nu elk punt moet winnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:33 schreef DO2 het volgende:
Hij moet minder fouten maken, hoor ik net. Lijkt me n goede strategie.
Ik kan met zekerheid zeggen dat het niet iedereen isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:39 schreef Vaud het volgende:
Waarom is iedereen voor die valsspeler? Gewoon benieuwd btw
Valsspeler? Was dat een van die knuppels die vorige OS expres ging verliezen voor de loting?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:39 schreef Vaud het volgende:
Wie is dat dan? Kan me eerlijk gezegd geen reet schelen wie er wint. Zolang ik maar n mooie wedstrijd zie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:39 schreef Vaud het volgende:
Omdat door het hele jaar het beste badminton laat zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:39 schreef Vaud het volgende:
Een ontstekingsremmer volgens wiki. Mag blijkbaar niet, maar ik vergeef het hem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:42 schreef Vaud het volgende:
Lee heeft aan de doping gezeten, verbaast mij dat zoveel mensen nog voor hem kunnen juichen
Is dat een mime-versie van badminton?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Badmimton is toch een technische sport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |