In het mannendubbel hebben ze goud.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
China bakt er echt geen flikker van zeg. Hebben niet 1 badmintongoud nog toch? (of wonnen ze gisteren nu wel?)
Ja zie je, dat wist ik niet meer zeker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:11 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
In het mannendubbel hebben ze goud.
over een half uurtje de triatlon, dat zie ik eigenlijk liever.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:22 schreef zorro28 het volgende:
Laat deze finale maar lekker lang duren.
Ik bedoelde voor de Nostradamusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
over een half uurtje de triatlon, dat zie ik eigenlijk liever.
Hij moet gewoon vanaf nu er alles op zetten, dat hij vanaf nu elk punt moet winnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:33 schreef DO2 het volgende:
Hij moet minder fouten maken, hoor ik net. Lijkt me n goede strategie.
Ik kan met zekerheid zeggen dat het niet iedereen isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:39 schreef Vaud het volgende:
Waarom is iedereen voor die valsspeler? Gewoon benieuwd btw
Valsspeler? Was dat een van die knuppels die vorige OS expres ging verliezen voor de loting?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:39 schreef Vaud het volgende:
Wie is dat dan? Kan me eerlijk gezegd geen reet schelen wie er wint. Zolang ik maar n mooie wedstrijd zie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:39 schreef Vaud het volgende:
Omdat door het hele jaar het beste badminton laat zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:39 schreef Vaud het volgende:
Een ontstekingsremmer volgens wiki. Mag blijkbaar niet, maar ik vergeef het hem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:42 schreef Vaud het volgende:
Lee heeft aan de doping gezeten, verbaast mij dat zoveel mensen nog voor hem kunnen juichen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |