SOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWquote:
Miljard inwoners en nog niemand die uit de kast mag komen. Achterlijk land.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:32 schreef F.M.D. het volgende:
jammer. had india een gouden medaille gegund.
Singles is ook tegen China. Revanche of dubbel pech...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:13 schreef Leatherface het volgende:
Maleisiërs choken de gouden medaille weer eens weg.
Die Maleisiërs die de badmintonbaan op komen lijken me afgaande op de namen ook allemaal Chinezen trouwens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Singles is ook tegen China. Revanche of dubbel pech...
Zo identificeren ze zichzelf wel vaak. Maar het is in Azië altijd lastig natuurlijk. Ik bedoel, Lee is ook gewoon Li en Kim is Jin bij de Koreanen. Wong is ook gewoon Wang.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die Maleisiërs die de badmintonbaan op komen lijken me afgaande op de namen ook allemaal Chinezen trouwens.
Nu heb je in Maleisië een grote bevolking moslims en die cultuur is niet zo één op één te vertalen naar de Chinese. Nu weet ik verder niet in hoeverre een Koreaan cultureel op een Chinees lijkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo identificeren ze zichzelf wel vaak. Maar het is in Azië altijd lastig natuurlijk. Ik bedoel, Lee is ook gewoon Li en Kim is Jin bij de Koreanen. Wong is ook gewoon Wang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |