Ja zijn dat de voorwaarden? :pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is dat je er zelf over begint.
Wat zijn de voorwaarden dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zijn meer de omstandigheden.
Zo bedoelde ik het niet natuurlijk :pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sorry.
[..]
is een belangrijk streven ja.
maakt het niet minder van toepassingquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet natuurlijk :p
Nja ik ga een nachtje slapen over onze vriendschap. Kijk morgen wel of ik op je aanbod in ga of niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maakt het niet minder van toepassing
Ik heb het aanbod al ingetrokken, gemiste kans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ik ga een nachtje slapen over onze vriendschap. Kijk morgen wel of ik op je aanbod in ga of niet.
Niemand zal jou gehoorzamen, klapturk.quote:
Ik las klaphark.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niemand zal jou gehoorzamen, klapturk.
Jij bent gewoon Oost-Indisch blind.quote:
Dat is gewoon gemeen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent gewoon Oost-Indisch blind.
Ok, nou dan ga ik ook wel wegquote:
1 seconde dan.quote:
Thnxs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:03 schreef Persefoneia het volgende:
Goedemorgen, ik kom even buurten![]()
Yoki, ik zal wel te laat zijn, maar alsnog gefeliciteerd
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:37 schreef Specularium het volgende:
Heeft mijn goede vriend David zijn felicitaties al uitgesproken?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee![]()
http://sjoerd-media.nl/soundboard/mp3/ikvergeetditniet.mp3
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:15 schreef YokiKater het volgende:
Speel als Batman in virtual reality
Nu wilt Specularium ook een PS4.
Die is niet nodig, ze gaat er zo gewoon eentje kopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:30 schreef Oversight het volgende:
[..]Kan ie 'm aan Yasmin lenen, dan kan ze eindelijk no man's sky spelen.
Ja, mag het van jou?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is niet nodig, ze gaat er zo gewoon eentje kopen.
Tuurlijk mag ze datquote:
quote:
Heeft LDTKV toch geen last van, die heeft zelf al een rare sfeer in zijn huis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:39 schreef Oversight het volgende:
[..]Maar dan kan je een maand geen snacks kopen wellicht, weet je wat dat met de sfeer in huis kan doen?
Mja dit jaar heeft het nog niet hard genoeg geregend voor een nieuwe vloerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:40 schreef Fokker89 het volgende:
Hij heeft wel elke maand een nieuwe vloer, dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:40 schreef Fokker89 het volgende:
Hij heeft wel elke maand een nieuwe vloer, dat dan weer wel.
SStimmmmm bedoel je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:59 schreef Oversight het volgende:
[..]je had eigenlijk TTTimmmmm moeten heten.
Goed gedaan FOK!ker!quote:
Fylax moet niet zeuren alleen omdat hij jou niet mag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:33 schreef Oversight het volgende:
p.s. Fylax is boos op me, als ie hier komt geef 'm dan allemaal een
"kusje erop?"
Deed ik ook, werd ie nog bozer van.
( Onz FB )
Laat dat lekker daar joh. Ruzie importeren we hier alleen van Turkijequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:33 schreef Oversight het volgende:
p.s. Fylax is boos op me, als ie hier komt geef 'm dan allemaal een
"kusje erop?"
Deed ik ook, werd ie nog bozer van.
( Onz FB )
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga geen kusjes aan Fylax geven, dan beland ik straks nog achter de tralies.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat dat lekker daar joh. Ruzie importeren we hier alleen van Turkije
quote:
ga nou niet op die jongen zijn dromen zitten kakkenquote:
Was heel erg spannend na 2.5 week. Ook paar fouten gemaakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:16 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik heb geen sirene's gehoord, en je hebt je vingers nog, dus kan het nooit zijn tegengevallen..
Was het leuk ?
Nou ja zeg, gedraag je. Dat zeg je toch niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ga nou niet op die jongen zijn moeder zitten kakken
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was heel erg spannend na 2.5 week. Ook paar fouten gemaakt.
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik hen altijd gelijk. Niet fucken met fylax
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:33 schreef sp3c het volgende:
hij past het gewoon terug en dan krijgen we die secondes nooit meer terug
Ja leuk, lekker de kankerlijer pesten als na na god mag weten horveel behandelingen de vingers zo gevoelloos zijn grworden dat goed typen inmogelijk is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:34 schreef Oversight het volgende:
[..]"Ik hen" ,... pfffff "manager" boehahahahaha
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:02 schreef Specularium het volgende:
Zit Oversight nu onze Felixgod in het ootje te nemen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja leuk, lekker de kankerlijer pesten als na na god mag weten horveel behandelingen de vingers zo gevoelloos zijn grworden dat goed typen inmogelijk is.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Wat een slecht mens is die oversight joh
Gimg je nog in beroep? We zullen de rechtbank eens even schrijven dat je weerloze patienten treitertquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:10 schreef Oversight het volgende:
[..]Verminderd toerekeningsvatbaar, ik heb een vonnis waar dat instaat.
De autismekaart, die is ook gewoon best goed. Ik heb zelfs een speciaal pasjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:10 schreef Oversight het volgende:
Dan hoor je hier wel thuis ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:10 schreef Oversight het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gimg je nog in beroep? We zullen de rechtbank eens even schrijven dat je weerloze patienten treitert
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De autismekaart, die is ook gewoon best goed. Ik heb zelfs een speciaal pasje
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik heb een pasje "ik ben doof" in mijn portemonee, die trek ik als er weer eens agent of conducteur een heel verhaal heeft afgestoken, waarbij ik eerst neutraal kijk en ze heeeeelemaal uit laat praten.
Op het moment dat ze een reactie verwachten laat ik eerst en akward pauze van een paar seconden, en trek dan dat pasje uit mijn portemonee.
Briljante blikken levert dat op, ik moet die eens gaan vastleggen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Wat een slecht mens is die oversight joh
niet minder slabaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:13 schreef Oversight het volgende:
[..]![]()
Ik ben dus ook verminderd corrigeerbaar door donkerroze type's waarvan het kleurtje je onvermijdelijk aan MegaMindy doet denken..., en verminderd banbaar.
yasmin rijdt je gewoo eerst op de scooter van je sokken en dan tikt corrie je in elkaar mer de parapluquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
yasmin rijdt je gewoo eerst op de scooter van je sokken en dan tikt corrie je in elkaar mer de paraplu
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:52 schreef Specularium het volgende:
Zagen jullie dat?
Karma omdat Epke Yuri in zijn reet heeft genaaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |